Společnost Quality Unit, která je tvůrcem softwarového produktu LiveAgent, vždy vytvářela produkty s ohledem na jejich stabilitu a bezpečnost. Od počátku naší cesty v roce 2004 jsme se rozrostli na desítky tisíc spokojených zákazníků, kteří mají odlišné interní požadavky na své poskytovatele příslušných řešení.
Naše systémy jsou poměrně složité, proto se nemůžeme spoléhat pouze na jedno či dvě datová centra pro zajištění LiveAgent. V současnosti, využíváme služby několika datových center po celém světě. Účty našich zákazníků umisťujeme do nejlepších možných serverových míst, které jsou dostupné na trhu v závislosti k jejich lokaci a s přihlédnutím na jejich vnitrostátní právní předpisy.

Seznam současných datových center po celém světě:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Germany
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.