Multi báze znalostí* vám dává možnost vytvořit neomezené množství samostatných zákaznických portálů, přičemž každý z nich může mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. To je velmi užitečné pro ty společnosti, které chtějí své portály zákaznické podpory odlišit a dodržovat zásady budování své značky.

Jak povolit Multi BZ
Ujistěte se, že je přepínač zelený – to znamená, že je aktivní. Druhým krokem je skutečné vytvoření další znalostní báze. Jakmile přejdete na “Zákaznický portál” v panelu správce, uvidíte tam nové tlačítko – “Vytvořit”. Kliknutím na něj zahájíte tento proces. Postupujte podle našeho průvodce krok za krokem, abyste měli co nejlepší přehled.
Každá znalostní báze obsahuje stejné typy dostupného obsahu: články, fóra, nástěnky se zpětnou vazbou, widgety.
*Každá další báze znalost je ohodnocena cenou za včasné přihlášení, 19 USD.
Zdroje báze znalostí
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Proškolte své týmy v základech komunikace se zákazníky
Zvýšte kvalitu zákaznické zkušenosti tím, že proškolíte týmy v základech komunikace. Klíčové je také být transparentní a spravovat očekávání zákazníků. Organizujte svůj úspěch.
Webinář LiveAgent 4: Vícenásobná znalostní báze
Funkce Vícenásobné znalostní báze od LiveAgent umožňuje podnikům efektivně spravovat znalostní zdroje a poskytovat cílenou podporu zákazníkům.