• Funkce
  • Multi báze znalostí

Multi báze znalostí

Multi báze znalostí* vám dává možnost vytvořit neomezené množství samostatných zákaznických portálů, přičemž každý z nich může mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. To je velmi užitečné pro ty společnosti, které chtějí své portály zákaznické podpory odlišit a dodržovat zásady budování své značky.

Jak povolit Multi BZ

Prvním krokem k vytvoření nových dodatečných portálů znalostní báze je přejít do nastavení aplikace LiveAgent: V panelu se podívejte do sekce Konfigurace->Systém->Pluginy a zapněte funkci kliknutím na přepínač. Ujistěte se, že je přepínač zelený – to vám naznačí, že je aktivní. Druhým krokem je skutečné vytvoření další báze znalostí. Jakmile přejdete na “Zákaznický portál” v panelu správce, uvidíte tam nové tlačítko – “Vytvořit“. Kliknutím na něj zahájíte proces. Postupujte podle našeho průvodce krok za krokem, abyste měli co nejlepší přehled.

Každá znalostní báze obsahuje stejné typy dostupného obsahu: články, fóra, nástěnky se zpětnou vazbou, widgety.

*Každá další báze znalost je ohodnocena cenou za včasné přihlášení, 19 USD.

Zdroje báze znalostí

Více informací

Stylize knowledge base articles with ease

Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo