Vytvořte si v zákaznickém portálu kategorie podle svých produktů, služeb nebo typů zákazníků. Přidejte články z báze znalostí, fóra nebo nástěnky se zpětnou vazbou. Vytvořte widgety pro vyhledávání v bázi znalostí a poskytněte zákazníkům snadný přístup k článkům znalostní databáze. Widgety pro vyhledávání lze přizpůsobit a lze je umístit kamkoli na stránky znalostní báze.
Vyberte si téma zákaznického portálu z předdefinovaných šablon nebo si vytvořte nové s vlastním CSS a HTML. Přidejte vlastní logo, nadpis, sledovací kódy, záhlaví a zápatí.
3 přednastavené motivy:
- Klasický
- Minimalistický
- Montana
Můžete změnit barvy u:
- Záhlaví
- Hlavního tlačítka akce
- Hlavního tlačítka akce – Ukazatel
- Sekundárního tlačítka akce
- Sekundárního tlačítka akce – Ukazatel
- Pravého boxu
- Ikony kategorie
- Ikony článku
- Barvy produktu
- Barvy nadpisu
Různý obsah pro agenty a zákazníky
Můžete vytvořit samostatné články a kategorie báze znalostí, které nejsou přístupné zákazníkům, ale mohou je vidět pouze vaši zástupci (interní články, kategorie).
Zdroje báze znalostí
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.