Báze znalostí

Vytvořte si na zákaznickém portálu kategorie podle svých produktů, služeb nebo typů zákazníků. Přidejte články ze znalostní databáze, fóra nebo nástěnky se zpětnou vazbou. Vytvořte widgety pro vyhledávání ve znalostní databázi a poskytněte zákazníkům snadný přístup k článkům znalostní databáze. Widgety pro vyhledávání lze přizpůsobit a lze je umístit kamkoli na stránky znalostní báze.

Vyberte si téma zákaznického portálu z předdefinovaných šablon nebo si vytvořte nové s vlastním CSS a HTML. Přidejte vlastní logo, nadpis, sledovací kódy, záhlaví a zápatí.

Customer-Portal

4 přednastavené motivy:

  • Klasický
  • Materiální
  • Minimalistický
  • Montana
4 přednastavené motivy: - App - Uploads - 2019 - 10 - Kowledge Base Themes.png

Můžete změnit barvy u:

  • Záhlaví
  • Hlavního tlačítka akce
  • Hlavního tlačítka akce – Ukazatel
  • Sekundárního tlačítka akce
  • Sekundárního tlačítka akce – Ukazatel
  • Pravého boxu
  • Ikony kategorie
  • Ikony článku
  • Barvy produktu
  • Barvy nadpisu
Přizpůsobení znalostní báze

Různý obsah pro agenty a zákazníky

Do znalostní báze vašeho helpdesk softwaru můžete přidat samostatné články a kategorie, které nejsou přístupné zákazníkům, ale mohou je vidět pouze agenti (interní články, kategorie).

create-articles-knowledge-base-LiveAgent

Zdroje báze znalostí

Zjistěte více informací

Create multiple self-service portals

Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo