Pravidla

Jaká jsou pravidla automatizace?

Pravidla automatizace jsou akce systému, které se automaticky provedou, pokud jsou splněny předem definované podmínky. Nejčastěji se používají pro předávání tiketů určitým oddělením, přidávání značek, označování tiketů jako spamu nebo řešení tiketů. Automatizační pravidla jsou obecně k dispozici ve všech pokročilých programech helpdesk softwaru a mohou být spuštěna akcí, časem nebo na základě SLA.

Funkce-pravidel-LiveAgent

Jak fungují pravidla automatizace?

Zákaznický ticketovací software, který obsahuje automatizační pravidla, provádí pravidelné samokontroly na pozadí. Pokud systém zjistí, že jsou splněny podmínky určitého pravidla, pravidlo se automaticky provede.

Proč jsou automatická pravidla důležitá?

Pravidla automatizace jsou nesmírně přínosná pro každou firmu s objemem tiketů, protože dokáží v krátkém čase vykonat všední a opakující se úkoly. Hlavní výhody automatizačních pravidel jsou:

  • Zlepšení efektivity/pracovních postupů agentů
  • Zlepšený čas reakce
  • Méně prostoru pro lidské selhání
  • Snížení nákladů na podporu a úspora času

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jaké typy automatizačních pravidel jsou v LiveAgentu k dispozici?

Akční pravidla

Akční pravidla jsou základní pravidla spouštěná akcemi. Uživatelé LiveAgentu mohou nastavit spouštěč a akci, a když jsou splněny podmínky spouštěče, akce se provede. Můžete například nastavit pravidlo, které automaticky přidělí jakýkoli lístek obsahující slova “vyúčtování” nebo “platba” a předá ho fakturačnímu oddělení.

Vytvářejte-pravidla-v-LiveAgent

Časová pravidla

Časová pravidla jsou časově podmíněné, a proto se provedou pouze tehdy, když jsou splněny časové podmínky pravidla. Můžete například nastavit pravidlo, které vyzve systém k automatickému sledování zákazníka, pokud neodpověděl na vaši zprávu do určité doby, například 48 hodin.

SLA pravidla

SLA pravidla lze použít pouze na nastavení SLA a jsou vázány na úrovně SLA. Příkladem pravidla SLA může být změna úrovně SLA tiketu nebo zastavení provádění jiných pravidel.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Co můžete dělat s automatizačními pravidly v aplikaci LiveAgent?

Pravidla mohou být uplatněna když:

  • Tiket je vytvořen z emailu
  • Tiket je vytvořen
  • Statut tiketu se změní
  • Tiket je přesunut
  • Je přidána skupina zpráv offline
  • Agent obdrží hodnocení
  • Změní se označení tiketu

Podmínky, které lze použít na pravidla

  • Předmět
  • Od
  • Kopie
  • Slepá kopie
  • Komu
  • Tělo
  • Statut tiketu
  • Tiket vytvořen (datum)
  • Tiket změněn (datum)
  • Tiket smazán
  • Adresa URL odkazu při zahájení tiketu
  • Priorita tiketu
  • Poslední zpráva
  • Stav přiděleného agenta
  • Vlastní pole
  • Oddělení tiketu
  • Tiket přidělen
  • Skupina zákazníků
  • Vytvořeno na pozvání
  • Označení tiketu

Akce, které lze provádět pomocí pravidel

  • Přesun tiketu
  • Vyřešení tiketu
  • Vymazání tiketu
  • Změna priority tiketu
  • Změna úrovně SLA
  • Označit jako spam
  • Označit jako nejedná se o spam
  • Tiket k vyčištění
  • Odeslat odpověď
  • Změnit předmět tiketu
  • Adresa URL hovoru
  • Přidat označení
  • Odebrat označení
  • Poslat e-mail
  • Pozastavit další pravidla
  • HTTP požadavek

Jak vypadají pravidla automatizace v praxi?

Pokud je na tiket použito pravidlo, zobrazí se změna v podrobném zobrazení tiketu (aby byla zajištěna jasná odpovědnost za zpracování tiketu). Správci i agenti mohou vidět změny tiketu provedené pomocí aktivních pravidel.

Jak nastavit pravidla v aplikaci LiveAgent

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v levém panelu nabídky).

  3. Klikněte na Automatizace.

  4. Klikněte na Pravidla, Časová pravidla, nebo SLA (podle toho, jaký druh pravidel chcete vytvořit). V tomto průvodci nastavením budeme pokračovat, jako byste vybrali možnost Pravidla..

  5. Klikněte na Vytvořit.

  6. Zkontrolujte Statut aktivní kontrolní pole.

  7. Vytvořte název pro vaše pravidlo.

  8. Oddíl Poznámky můžete nechat prázdný nebo můžete pravidlo popsat podrobněji. Toto pole slouží pouze pro vaše pohodlí.
  9. Vyberte proměnou.

  10. Klikněte na Přidání skupiny podmínek.

  11. Vyberte podmínky podle vaší preference.

  12. Vyberte pole pro provedení akce podle vaší preference.

  13. Klikněte na Uložit.

Výhody automatických pravidel

Méně prostoru pro lidské chyby

Automatizace je přesná – lidé ne. Eliminujte chyby, které by vás mohly stát zákazníky, příjmy nebo pověst, tím, že odstraníte lidské zásahy. Čím přesnější je vaše podpora, tím spokojenější jsou vaši zákazníci. 

Zvýšená spokojenost zákazníků

Spokojení zákazníci jsou základním kamenem každého podniku, protože ovlivňují doporučení, recenze online, ústní povědomí a prodej. Každý podnik by proto měl usilovat o udržení zákazníků spokojených s vynikajícími službami, rychlou reakcí a individuálním přístupem.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Pravidla automatizace šetří čas a peníze

Dokážete si představit, že byste museli ručně sledovat každý nezodpovězený ticket? Nejenže by to bylo časově velmi náročné, ale také by to bylo velmi nákladné a stresující. Naštěstí software pro help desk, jako je LiveAgent, dokáže provádět nespočet automatizačních pravidel, která ušetří vašim agentům spoustu času. Přenechte logistiku nám, aby se vaši agenti mohli soustředit na to, co je důležité – na péči o vztahy se zákazníky.

Zdroje znalostní báze

Chcete-li se o pravidlech automatizace dozvědět více, podívejte se do naší znalostní databáze:

Jste připraveni vytvořit pravidla automatizace?

Objevte nekonečné možnosti automatizace s naší bezplatnou 14denní zkušební verzí. Nevyžaduje se žádná kreditní karta. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou automatická pravidla?

Pravidla automatizace jsou akce systému, které se automaticky provedou, pokud jsou splněny předem definované podmínky.

Jak vytvořit automatická pravidla?

Systémy, které obsahují pravidla automatizace, provádějí pravidelné samokontroly na pozadí. Pokud systém zjistí, že podmínky určitého pravidla jsou splněny, pravidlo se automaticky provede.

Proč jsou pravidla automatizace důležitá?

Pravidla automatizace jsou nesmírně výhodná pro každou firmu s velkým objemem vstupů, protože mohou v krátkém čase provádět běžné a opakující se úlohy.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo