Pomocí editoru WYSIWYG můžete vylepšit budování značky a zlepšit rozpoznatelnost platformy znalostní báze pro své zákazníky. Tento editor navíc umožňuje méně technicky zdatným agentům a editorům obsahu vytvářet poutavé a profesionální články.
Edit WYSIWYG nabízí:
- Bold, Italics, Strikethrough, Underline
- A variety of fonts, font sizes, font colors, and font background colors
- Numbered and bulleted lists
- Indentation
- Blockquotes
- Links
- Anchors
- Images
- Horizontal lines
- Special characters
- Remove formatting feature
- Undo and redo
- Web speech recordings
- Heading styles
- Left, right, center, and justify text alignments
Ti, kteří mají zkušenosti s designem, mohou také vytvářet vlastní články báze znalostí pomocí editoru HTML a CSS.
Zdroje báze znalostí
Start attaching photos, GIFs, and more!
Transform your knowledge base articles into aesthetically pleasing and user-friendly guides. Try it today. No credit card required.
12 rychlých tipů na etiketu live chatu pro nejlepší zákaznickou podporu
Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu je soubor pravidel pro zdvořilé chování během online konverzací. Důraz je kladen na přípravu, pozdravy, použití přednastavených odpovědí, řešení obtížných konverzací, jazyk a strukturu chatu, pauzy a přesměrování zákazníka, následnou komunikaci a ukončení chatu. Výběr vhodných zaměstnanců pro komunikaci je zásadní. Dodržování pravidel etikety je klíčové pro udržení pozitivní zážitku zákazníka.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.