Agile CRM integration
Co je Agile CRM?
Agile CRM je software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který používá mnoho společností po celém světě. Používá se pro automatizaci, prodej, marketing a zároveň ukládá data o zákaznících, která lze využít pro různé kampaně. Agile CRM poskytuje obchodní informace a pomáhá obchodním zástupcům s procesy.
Jak je možné službu využít?
V této integraci je k dispozici mnoho akcí a spouštěčů. Získejte upozornění na ovládacím panelu, kdykoli je v Agile CRM vytvořen nový případ, obchod, tiket, událost, úkol, kontakt nebo zákazník. Můžete také sledovat značky a milníky transakcí. Kromě sledování těchto akcí je můžete provádět ručně v aplikaci LiveAgent. Můžete vytvářet nové kontakty, přidávat je do kampaní, přidávat poznámky, vytvářet společnosti, přidávat zákazníky do skupin, přidávat značky nebo vytvářet konverzace.
Výhody
- Získejte upozornění na Agile CRM na svém ovládacím panelu LiveAgent
- Plnění úkolů a práce bez nutnosti přepínání softwaru
- Zlepšete své pracovní postupy
Frequently Asked Questions
Co je Agile CRM?
Agile je platforma pro řízení vztahů se zákazníky, která umožňuje zákazníkům ukládat důležitá data a automatizovat veškeré prodejní a marketingové procesy.
Jaké jsou výhody integrace Agile CRM s LiveAgent?
- zlepšená efektivita zákaznického servisu - dostávejte upozornění od Agile CRM v LiveAgent - vytvářejte kontakty/skupiny kontaktů a přidávajte označení z jednoho rozhraní
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma, který je ideální pro podniky všech velikostí. Tento software nabízí mnoho funkcí a integrací, stejně jako samostatné moduly pro správu e-mailů, příchozího call centra a správu stížností. LiveAgent umožňuje umístění chatovacích tlačítek na ExpressionEngine webové stránky a nabízí funkci kopírování a vkládání, která snižuje objem tiketů a zvyšuje efektivitu reakce na dotazy zákazníků. LiveAgent je univerzální nástroj pro zvýšení produktivity v kanceláři a nabízí vzdělávací zdroje a partnerský program pro své uživatele.