Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Agile CRM?
Agile CRM je software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který používá mnoho společností po celém světě. Používá se pro automatizaci, prodej, marketing a zároveň ukládá data o zákaznících, která lze využít pro různé kampaně. Agile CRM poskytuje obchodní informace a pomáhá obchodním zástupcům s procesy.
Jak je možné službu využít?
V této integraci je k dispozici mnoho akcí a spouštěčů. Získejte upozornění na ovládacím panelu, kdykoli je v Agile CRM vytvořen nový případ, obchod, tiket, událost, úkol, kontakt nebo zákazník. Můžete také sledovat značky a milníky transakcí. Kromě sledování těchto akcí je můžete provádět ručně v aplikaci LiveAgent. Můžete vytvářet nové kontakty, přidávat je do kampaní, přidávat poznámky, vytvářet společnosti, přidávat zákazníky do skupin, přidávat značky nebo vytvářet konverzace.
Výhody
- Získejte upozornění na Agile CRM na svém ovládacím panelu LiveAgent
- Plnění úkolů a práce bez nutnosti přepínání softwaru
- Zlepšete své pracovní postupy
Frequently Asked Questions
Co je Agile CRM?
Agile je platforma pro řízení vztahů se zákazníky, která umožňuje zákazníkům ukládat důležitá data a automatizovat veškeré prodejní a marketingové procesy.
Jaké jsou výhody integrace Agile CRM s LiveAgent?
- zlepšená efektivita zákaznického servisu - dostávejte upozornění od Agile CRM v LiveAgent - vytvářejte kontakty/skupiny kontaktů a přidávajte označení z jednoho rozhraní
ActiveCampaign je platforma pro automatizaci CX, která umožňuje segmentaci, personalizaci a automatizaci e-mailového marketingu a marketingu. Software pro zákaznické služby sociálních médií pomáhá shromažďovat všechny zprávy a zmínky o značce na sociálních sítích do jednoho systému a zobrazuje interakce zákazníků z ostatních kanálů zákaznické podpory na jednom místě. LiveAgent nabízí více funkcí za nižší cenu než Jira. Migrujte ze Smartsupp na LiveAgent a získejte plnohodnotné řešení za skvělou cenu.
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.