CRM

Co je CRM?

Řízení vztahů se zákazníky, též známé jako CRM, představuje strategie a technologie používané ke správě vztahů a interakcí se zákazníky. Hlavním cílem CRM je zlepšovat a analyzovat obchodní vztahy.

CRM systémy získávají informace o zákaznících z různých kanálů, jako například webových stránek, sociálních sítí, marketingových materiálů atd. Můžete uchovávat obchody, potenciální zákazníky, příležitosti, kontaktní informace a další. Řízení vztahů se zákazníky má rovněž obrovský dopad na vaši společnost. Pomáhá totiž shromažďovat data, řídit tým zákaznické služby a zvyšovat spokojenost zákazníků.

Frequently asked questions

Co znamená zkratka CRM?

Zkratka CRM znamená řízení vztahu se zákazníky. Jednoduše řečeno, díky CRM mohou firmy řídit své firemní vztahy, data a informace s nimi spojené.

Jaké jsou druhy CRM?

Existuje několik různých druhů CRM. První je operační CRM, které zákaznické službě, marketingovému a obchodnímu oddělení pomáhá zlepšovat své služby a podporovat současné i budoucí zákazníky. Druhým typem je kolaborační CRM, které podporuje interakce s dodavateli a distributory. Je založeno na sdílení dat o zákaznících. Dalším typem je analytické CRM, díky němuž můžete analyzovat data a vyvozovat z nich vhodné závěry. Zajímavým druhem je strategické CRM, které staví zákazníky na první místo tím, že používá jejich data a současné trendy. Poslední typ CRM se používá pro řízení kampaní a s jeho pomocí můžete efektivním způsobem řídit obchody i marketingové kampaně.

Je LiveAgent CRM?

LiveAgent je nástroj, který můžete propojit s CRM a podporovat tak jeho aktivity. V LiveAgentu můžete uchovávat údaje o zákaznících v políčku s kontaktními údaji.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo