Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Avoxi?
Avoxi je poskytovatel cloudové komunikace a VoIP. Poskytuje služby pro call centra, hotely, cestovní kanceláře nebo globální podniky. Jejich vizí je pomáhat týmům po celém světě efektivněji komunikovat a poskytnout jim kontrolu a flexibilitu nad jejich komunikačními potřebami.
Avoxi nabízí bezplatná čísla z mnoha zemí i místní čísla. Mají zkušenosti z mnoha odvětví, včetně pohostinství, dodržování předpisů, her, IT podpory, financí, pojišťovnictví nebo outsourcingu.
Společnosti Avoxi a LiveAgent jsou partnery VoIP. Avoxi můžete využít jako poskytovatele VoIP v helpdesk softwaru LiveAgent.
Jak můžete Avoxi používat?
Avoxi vám může poskytnout službu VoIP pro volání přes internet. LiveAgent zvládne všechny úkoly call centra a pomůže vám řídit vztahy se zákazníky.
Sada nástrojů LiveAgent vám pomůže postarat se o komunikaci a směrování hovorů, umožní vám spravovat vaše cloudové call centrum, zlepší kvalitu komunikace se zákazníky a pomůže zvýšit angažovanost zákazníků.
To vše je možné díky pokročilým funkcím, jako jsou stromy IVR, tlačítka pro volání na webových stránkách, přesměrování hovorů, videohovory a neomezené nahrávání hovorů.
Je integrace Avoxi nějak zpoplatněna?
Avoxi je nezávislá společnost, která si za své služby účtuje poplatky. Integrace služby LiveAgent se službou Avoxi je však bezplatná a lze k ní kdykoli přistupovat bez dalších poplatků.
Jaké jsou výhody používání Avoxi?
- Bezplatná integrace s LiveAgent
- Hovory z různých zařízení
- Zlepšené procesy obsluhy zákazníků
- Spolehlivé cloudové telefonní řešení
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Jak lze integrovat Avoxi se službou LiveAgent?
Služba LiveAgent má Avoxi jako vestavěnou funkci, takže není třeba používat žádné zásuvné moduly ani řešení třetích stran. Funkce je součástí vašeho tarifu LiveAgent a jediné, co musíte udělat, je připojit telefonní číslo Avoxi k účtu LiveAgent. Podívejte se prosím na níže uvedeného průvodce, kde se dozvíte, jak na to.
- Pokud nemáte účet Avoxi, vytvořte si ho zde. Zástupce společnosti Avoxi vás bude kontaktovat, aby s vámi probral, jaké řešení potřebujete. Jakmile získáte přístup ke svému účtu, budete pro další kroky potřebovat své uživatelské jméno, heslo a vlastní telefonní číslo.
- Přejděte do svého účtu LiveAgent a poté přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla. Kliknutím na oranžové tlačítko vytvořte nové číslo. Z nabídky poskytovatelů vyberte Avoxi.
- Nyní je třeba provést rychlou konfiguraci. Do příslušných polí zadejte své uživatelské jméno, heslo a telefonní číslo Avoxi. Můžete také vybrat oddělení, na které budou hovory směrovány, předčíslí, vlastní název telefonního čísla Avoxi a možnost nahrávání hovorů. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat.
Vaše telefonní číslo Avoxi je připojeno k LiveAgent a je připraveno k použití
Chcete integrovat více aplikací, které denně používáte? Podívejte se na naši stránku integrací a zjistěte více o společných pracovních postupech. Můžete se také podívat na všechny funkce a nástroje, které LiveAgent nabízí, nebo se podívat na naše video s prohlídkou produktu níže.
Frequently Asked Questions
Co je to Avoxi?
Avoxi je poskytovatel cloudové komunikace a služeb VoIP s pokročilými funkcemi call centra a flexibilními cenovými plány vhodnými pro firmy jakékoli velikosti.
Kolik stojí integrace Avoxi v LiveAgent?
Integrace Avoxi do služby LiveAgent je již součástí plánu a za její používání se neplatí žádné další poplatky. Telefonní čísla Avoxi můžete do LiveAgent přidat a zřídit si call centrum zákaznické podpory bez dalších plateb.
Jak lze integrovat Avoxi se službou LiveAgent?
Avoxi není třeba integrovat se službou LiveAgent, protože je již integrován. Stačí přidat číslo Avoxi a údaje o účtu. Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla v LiveAgent. Vytvořte nové číslo a vyberte Avoxi jako poskytovatele VoIP. Zadejte své uživatelské jméno, heslo, číslo a další údaje. Klikněte na Přidat a je hotovo.
Co je to VoIP?
VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol. Jednoduše řečeno, VoIP umožňuje uskutečňovat a přijímat telefonní hovory, konferenční hovory, videohovory a další formy komunikace prostřednictvím internetu.
VoIPstudio je profesionální poskytovatel telefonních služeb VoIP, vhodný pro malé a střední podniky. Může být integrován se službou LiveAgent a to bez dalších poplatků. Spolupráce mezi VoIP poskytovatelem Voyced a LiveAgentem umožňuje snadnou integraci Voyced VoIP čísla do LiveAgentu. VoIP.ms nabízí flexibilní a funkčně bohaté služby založené na cloudu s celosvětovým dosahem, integrovanými s LiveAgentem a s vysokou spolehlivostí služeb.
LiveAgent je rychlý a funkční chatovací plugin pro WordPress s možností směrování chatů k dostupným agentům, podporou týmové spolupráce a monitorováním webu v reálném čase. Produkt může zvýšit míru zapojení a konverze. Po registraci budou zákazníkovi poskytnuty přihlašovací údaje prostřednictvím e-mailu a bude mu umožněn přístup k řídícímu panelu. LiveAgent také nabízí možnost osobní prezentace produktu pomocí plánování jednoho na jednoho setkání. Stránky využívají cookies, což je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásadě a souborech cookies.
LiveAgent poskytuje řešení pro zákaznickou službu, včetně vícekanálového helpdesku a propojení se sociálními sítěmi. Záznamník činnosti pomáhá analyzovat konverzní kanál a zlepšit zákaznickou zkušenost. Doporučující e-maily jsou účinné pro B2C marketing, a bezplatný software call centra je přístupný i menším společnostem.