ClickPhone

Co je to ClickPhone?

Společnost ClickPhone působí od roku 2004 jako poskytovatel internetových a telefonních služeb a je registrována u společnosti ANCOM jako provozovatel telefonních služeb a služeb přístupu k internetu v Rumunsku. Její servery jsou umístěny v zabezpečených datových centrech v hlavních národních a mezinárodních komunikačních uzlech.

ClickPhone dokáže integrovat vaši telefonní komunikaci s online platformou se stávajícím CRM nebo ERP a zefektivnit tak činnost operátorů.

Společnost ClickPhone trvale diverzifikovala své portfolio produktů a nabízí služby pro právnické osoby od hostovaných ústředen PBX až po služby call centra.

Jak je možné službu využít?

Společnosti LiveAgent a ClickPhone jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci ClickPhone. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení VoIP čísla ClickPhone s vaším call centrem.

Pokud máte zájem o propojení ClickPhone s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.

1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent

2. Přejděte na Čísla

3. Najděte ClickPhone

4. Klikněte na tlačítko Přidat

5. Vyplňte požadované údaje

Náklady na integraci ClickPhone

ClickPhone a LiveAgent jsou nyní partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost ClickPhone si však za své služby účtuje poplatky, protože působí samostatně. ç

Výhody ClickPhone

  • Cenově výhodné

  • Vylepšená zákaznická zkušenost

  • přístup po celém Rumunsku

  • vysoká spolehlivost

Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak funguje software call centra, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Clickphone integration!

Frequently asked questions

Co je to ClickPhone?

Společnost ClickPhone působí od roku 2004 jako poskytovatel internetových a telefonních služeb a je registrována u společnosti ANCOM jako provozovatel telefonních služeb a služeb přístupu k internetu v Rumunsku.

Kolik stojí integrace ClickPhone se službou LiveAgent?

Služba LiveAgent již integrovala službu ClickPhone. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že ClickPhone své služby zpoplatňuje.

Jak lze v LiveAgent implementovat číslo VoIP ClickPhone?

Jak jsme již zmínili, ClickPhone je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle tohoto průvodce: Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > ClickPhone. Přidejte číslo VoIP a ihned jej používejte

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet
Umožněte svým zákazníkům kontaktovat vás kdekoli a kdykoli pomocí tlačítek pro volání a vytáčení.

Tlačítka kliknutím zavolat a kliknutím vytočit

LiveAgent nabízí službu kliknutím zavolat, která umožňuje vytáčení pomocí kliknutí na webové stránce a usnadňuje tak spolupráci s zákazníky. Pro úspěšné nastavení je nutné upravit texty na webu a vložit kód. Dále se doporučuje omnichannel software pro call centra LiveAgent, který umožňuje zdarma uskutečňovat příchozí a odchozí hovory v prohlížeči a má rozšíření pro webové kontaktní karty. Existuje rozdíl mezi tlačítkem volání a odkazem na volání kliknutím, ale slouží ke stejnému účelu. LiveAgent nabízí bezplatnou 14denní zkušební verzi.

Používání čísel VoIP Sipcall s call centrem LiveAgent nebylo nikdy jednodušší. Podívejte se na náš článek a zjistěte více.

Sipcall

Společnost nabízí software pro zákaznickou podporu včetně telefonních systémů VoIP, samoobslužného a příchozího call centra a systému správy stížností. K dispozici je také partnerský program a akademie s řadou šablon, kalkulačkou nákladů a webináři. Společnost zdůrazňuje své ocenění a certifikáty a nabízí možnost přihlášení k odběru jejich newsletteru. V textu je zahrnuta také informace o právě probíhající instalaci LiveAgent software.

Integrace s ClickFunnels vám umožní snadno spravovat automatizaci prodeje/marketingu z LiveAgentu. Stačí ji integrovat přes Zapier a můžete začít získávat výhody.

ClickFunnels

LiveAgent nabízí možnosti tlačítek volání pro webové stránky, které umožňují zákazníkům jednoduše kontaktovat firmu. Tlačítko volání umožňuje volání z PC na PC nebo z mobilu na PC. Zákazníci ocení snížení námahy a spokojenost s vaší firmou, což může vést k pozitivním doporučením a zvýšeným prodejům. LiveAgent nabízí také různé možnosti úprav a před implementací můžete každé tlačítko otestovat a přizpůsobit. Více informací se nachází na webových stránkách LiveAgenta.

Protokoly tel. spojení slouží k nastavení možností volání online (click-to-call) pomocí protokolu tel. spojení se vytvoří odkaz na telefonní číslo.

Protokol tel. spojení

Tel. spojení je výhodným doplňkem pro webové stránky či podniky, kteří hledají způsob, jak zlepšit zákaznickou podporu a vztahy se zákazníky. Tento nástroj může zvýšit prodeje a konverze. Jsou k dispozici tlačítka kliknutím zavolat a kliknutím vytočit číslo, které jsou stejné výrazy a vhodné pro obchodní týmy a zástupce zákaznické podpory. LiveAgent nabízí softwarové telefony pro poskytování telefonické podpory a dispozici volání, jejichž používání je snadné a efektivní.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo