#1telefonní software

Zjistěte, jak snadné může být poskytovat profesionální telefonickou podporu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete spolehlivý telefonní software?

Máte už dost zanechávání hovorů, dlouhých front na vyčkání a frustrovaných zákazníků? Zlepšete kvalitu svých služeb ještě dnes zavedením telefonního softwaru!

Nejlepší telefonní software zajišťuje, že všechny příchozí a odchozí hovory jsou zaznamenávány, nahrávány a směrovány na příslušné pracovníky týmu zákaznické podpory.

Zaujalo vás to? Mělo by vás to zajímat! Zapomeňte na call centra, telefonní software je hudba budoucnosti

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
Professional built-in call center software

Co je telefonní software?

Telefonní software, známý také jako Voice over Internet Protocol (VoIP), využívá k uskutečňování a přijímání telefonních hovorů zařízení s připojením k internetu.

Termín telefonní software se často používá zaměnitelně s termínem software pro call centra, protože obě řešení využívají stejnou technologii VoIP, která usnadňuje volání převodem hlasu na digitální signál, který se komprimuje a posílá přes internet.

Obvykle firmy používají telefonní software, protože jim umožňuje uskutečňovat regionální a mezinárodní hovory, aniž by musely platit majlant firemním telekomunikačním společnostem. Zaujalo vás to? Podívejte se na naše partnery VoIP.

Proč společnosti používají telefonní software?

Levnější

Můžete uskutečňovat a přijímat mezinárodní i regionální telefonní hovory, aniž byste přišli o peníze. Stačí zaplatit měsíční předplatné za místní cenu. Žádné další minutové poplatky, žádné skryté poplatky. 

Ideální pro práci na dálku

Protože agenti mohou telefonní software používat prakticky na jakémkoli zařízení s připojením k internetu, je software ideální pro vzdálené týmy nebo agenty, kteří pracují z domova.

Spolehlivější

Telefonní software vám může pomoci zajistit lepší služby pro vaše zákazníky díky pokročilým funkcím, jako je nahrávání hovorů, možnost zpětného volání, záznam hovorů a další.

Funkce telefonního softwaru LiveAgent

LiveAgent's pokročilé funkce a efektivní správa hovorů dělají z LiveAgent mnoho užitečných funkcí dělá z něj jednoho z nejlepších telefonních řešení dostupných dnes.
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Chytré směrování hovorů

LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.

Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.

IVR & možnosti zpětného volání

LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.

Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy a nabídky IVR.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interní hovory mezi kolegy

LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran. 

Personalizujte vaše služby díky videohovorům

Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Mapování hovorů, reporty a přihlášení

Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informací a metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

Neomezené nahrávání hovorů

LiveAgent telefonní software může uložit neomezené množství nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.

Pokud budete někdy potřebovat získat přístup k záznamu pro zajištění kvality, školení agentů, předání tiketu nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Podpora více volajících zařízení

LiveAgent telefonní aplikace podporuje více volajících zařízení včetně:

  1. Náhlavní soupravy
  2. Prohlížeč
  3. Mobilní aplikace
  4. Hardware telefony
  5. Softphone

Mobilní aplikace LiveAgent

Vytvořili jsme nativní aplikaci pro Android i iOS, která se hladce integruje s vaším webovým klientem.

Začněte poskytovat služby zákazníkům na cestách pomocí softwaru pro přenosné telefony.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Proč je LiveAgent telefonní systém správnou volbou pro vás?

LiveAgent Login

Snadno použitelná cloudová technologie

Služba LiveAgent je založena na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.

Definition of customer engagement

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Telefonní software je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory, a zprávy sociálních médií.

get inspired

Ověřeno více než 21,000 společnostmi

Společnost LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 nejlépe hodnoceným help desk softwarem pro malé a střední podniky. 

Multilingual support in LiveAgent

Plně mnohojazyčný software

Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazyčnou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration

Přejděte na LiveAgent telefonní software již dnes

    Co o nás říkají naši klienti?

    Related Articles to Telefonní software
    LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

    Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

    Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

    Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

    Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

    Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.

    Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

    Samoobslužný software

    Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.

    Software call centra pro odchozí hovory od společnosti LiveAgent umožňuje uskutečňovat odchozí hovory s potenciálními prodejci, potenciálními zákazníky nebo stávajícími zákazníky. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a posuňte své podnikání na novou úroveň.

    Efektivní call centrum software pro odchozí hovory

    Zvyšte prodejní a marketingovou sílu pomocí efektivního call centra s integrovaným CRM. Umožňuje oslovovat zákazníky proaktivně a vytvářet více prodejních příležitostí. Nabízí bezplatnou zkušební verzi.

    Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

    Software pro zákaznický servis

    Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

    LiveAgent je řešení helpdesku typu vše v jednom, které zahrnuje také call centrum. Naše call centrum má všechny potřebné funkce, včetně zpětného volání.

    Automatické zpětné volání pro vaše zákazníky

    LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí, včetně integrace s více než 40 nástroji, vícejazyčné podpory 24/7, a možnosti vytvoření vlastní znalostní báze. Software také poskytuje možnost propojení sociálních médií a rychlý živý chat.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x