Máte už dost zanechávání hovorů, dlouhých front na vyčkání a frustrovaných zákazníků? Zlepšete kvalitu svých služeb ještě dnes zavedením telefonního softwaru!
Telefonní software zajišťuje, že všechny příchozí a odchozí hovory jsou zaznamenávány, nahrávány a směrovány na příslušné pracovníky týmu zákaznické podpory.
Zaujalo vás to? Mělo by vás to zajímat! Zapomeňte na call centra, telefonní software je hudba budoucnosti
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Telefonní software, známý také jako Voice over Internet Protocol (VoIP), využívá k uskutečňování a přijímání telefonních hovorů zařízení s připojením k internetu.
Termín telefonní software se často používá zaměnitelně s termínem software pro call centra, protože obě řešení využívají stejnou technologii VoIP, která usnadňuje volání převodem hlasu na digitální signál, který se komprimuje a posílá přes internet.
Obvykle firmy používají telefonní software, protože jim umožňuje uskutečňovat regionální a mezinárodní hovory, aniž by musely platit majlant firemním telekomunikačním společnostem. Zaujalo vás to? Podívejte se na naše partnery VoIP.
Můžete uskutečňovat a přijímat mezinárodní i regionální telefonní hovory, aniž byste přišli o peníze. Stačí zaplatit měsíční předplatné za místní cenu. Žádné další minutové poplatky, žádné skryté poplatky.
Protože agenti mohou telefonní software používat prakticky na jakémkoli zařízení s připojením k internetu, je software ideální pro vzdálené týmy nebo agenty, kteří pracují z domova.
Telefonní software vám může pomoci zajistit lepší služby pro vaše zákazníky díky pokročilým funkcím, jako je nahrávání hovorů, možnost zpětného volání, záznam hovorů a další.
LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.
Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.
LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.
Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy a nabídky IVR.
LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran.
Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.
Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informací a metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.
LiveAgent telefonní software může uložit neomezené množství nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.
Pokud budete někdy potřebovat získat přístup k záznamu pro zajištění kvality, školení agentů, předání tiketu nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.
LiveAgent telefonní software podporuje více volajících zařízení včetně:
Služba LiveAgent je založena na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.
Telefonní software je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory, a zprávy sociálních médií.
Společnost LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 nejlépe hodnoceným help desk softwarem pro malé a střední podniky.
Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazyčnou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Telefonní software je systém, který umožňuje uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím zařízení napájených z internetu. Je také známý jako VoIP (Voice over Internet Protocol).
Prvním krokem je vytvoření seznamu potřeb a preferencí vaší společnosti, pokud jde o systém. Poté proveďte průzkum softwaru na platformách pro hodnocení zákazníků. Při zkoumání softwaru porovnávejte funkce, integrace, přizpůsobení a snadnost použití. Tento proces by vám měl pomoci zorientovat se v různých softwarech a také rozhodnout, který si předplatit. Pokud však stále váháte, zda si software pořídit, vyzkoušejte zkušební verze produktů, abyste zjistili, kterému z nich dáváte přednost nejvíce.
Jednou z hlavních výhod softwaru pro telefonování jsou náklady, protože nemusíte vynakládat prostředky na zařízení. Další výhodou je dostupnost. Můžete se připojit téměř odkudkoli. K odpovídání zákazníkům vám stačí připojení k internetu. Navíc můžete snížit hlasovou schránku vaší společnosti tím, že si vyberete, kde a jak budou vaši zákazníci volat.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech