#1telefonní software

Zjistěte, jak snadné může být poskytovat profesionální telefonickou podporu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete spolehlivý telefonní software?

Máte už dost zanechávání hovorů, dlouhých front na vyčkání a frustrovaných zákazníků? Zlepšete kvalitu svých služeb ještě dnes zavedením telefonního softwaru!

Telefonní software zajišťuje, že všechny příchozí a odchozí hovory jsou zaznamenávány, nahrávány a směrovány na příslušné pracovníky týmu zákaznické podpory.

Zaujalo vás to? Mělo by vás to zajímat! Zapomeňte na call centra, telefonní software je hudba budoucnosti

  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader
Professional built-in call center software

Co je telefonní software?

Telefonní software, známý také jako Voice over Internet Protocol (VoIP), využívá k uskutečňování a přijímání telefonních hovorů zařízení s připojením k internetu.

Termín telefonní software se často používá zaměnitelně s termínem software pro call centra, protože obě řešení využívají stejnou technologii VoIP, která usnadňuje volání převodem hlasu na digitální signál, který se komprimuje a posílá přes internet.  

Obvykle firmy používají telefonní software, protože jim umožňuje uskutečňovat regionální a mezinárodní hovory, aniž by musely platit majlant firemním telekomunikačním společnostem. Zaujalo vás to? Podívejte se na naše partnery VoIP.

Proč společnosti používají telefonní software?

Flower money icon

Levnější

Můžete uskutečňovat a přijímat mezinárodní i regionální telefonní hovory, aniž byste přišli o peníze. Stačí zaplatit měsíční předplatné za místní cenu. Žádné další minutové poplatky, žádné skryté poplatky. 

House icon

Ideální pro práci na dálku

Protože agenti mohou telefonní software používat prakticky na jakémkoli zařízení s připojením k internetu, je software ideální pro vzdálené týmy nebo agenty, kteří pracují z domova.

Stars

Spolehlivější

Telefonní software vám může pomoci zajistit lepší služby pro vaše zákazníky díky pokročilým funkcím, jako je nahrávání hovorů, možnost zpětného volání, záznam hovorů a další.

Funkce telefonního softwaru LiveAgent

Chytré směrování hovorů

LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného nebo prioritního přiřazení.

Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.

IVR & možnosti zpětného volání

LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zpětného volání.

Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy a nabídky IVR.

Inbound and Outbound Call Center Software

Interní hovory mezi kolegy

LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran. 

Personalizujte vaše služby díky videohovorům

Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Mapování hovorů, reporty a přihlášení

Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informací a metrik, které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

Neomezené nahrávání hovorů

LiveAgent telefonní software může uložit neomezené množství nahrávek hovorů. Každý váš příchozí i odchozí hovor bude zaznamenán a uložen v systému LiveAgent.

Pokud budete někdy potřebovat získat přístup k záznamu pro zajištění kvality, školení agentů, předání tiketu nebo pro právní účely, můžete tak učinit jediným kliknutím.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Podpora více volajících zařízení

LiveAgent telefonní software podporuje více volajících zařízení včetně:

  1. Náhlavní soupravy
  2. Prohlížeč
  3. Mobilní aplikace
  4. Hardware telefony
  5. Softphone

Mobilní aplikace LiveAgent

Vytvořili jsme nativní aplikaci pro Android i iOS, která se hladce integruje s vaším webovým klientem.

Začněte poskytovat služby zákazníkům na cestách pomocí softwaru pro přenosné telefony.

mobile phone all iphone liveagent

Proč je LiveAgent telefonní systém správnou volbou pro vás?

LiveAgent Login

Snadno použitelná cloudová technologie

Služba LiveAgent je založena na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.

Definition of customer engagement

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Telefonní software je pouze součástí komplexnějšího řešení, které umožňuje snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory, a zprávy sociálních médií.

get inspired

Ověřeno více než 21,000 společnostmi

Společnost LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 nejlépe hodnoceným help desk softwarem pro malé a střední podniky. 

Multilingual support in LiveAgent

Plně mnohojazyčný software

Náš software pro úspěch zákazníků se používá po celém světě a je dodáván s úplnou nebo částečnou mnohojazyčnou podporu. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit každé speciální písmeno nebo písmenný přízvuk v aplikaci.

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou s dostupnou a transparentní cenou. Neplaťte další poplatky jen za využívání call centra. Porovnejte naše vícekanálové řešení s ostatními poskytovateli na trhu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration

Co o nás říkají naši klienti?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Telefonní software nejčastější dotazy

Co je telefonní software?

Telefonní software je systém, který umožňuje uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím zařízení napájených z internetu. Je také známý jako VoIP (Voice over Internet Protocol).

Jak vybrat telefonní software?

Prvním krokem je vytvoření seznamu potřeb a preferencí vaší společnosti, pokud jde o systém. Poté proveďte průzkum softwaru na platformách pro hodnocení zákazníků. Při zkoumání softwaru porovnávejte funkce, integrace, přizpůsobení a snadnost použití. Tento proces by vám měl pomoci zorientovat se v různých softwarech a také rozhodnout, který si předplatit. Pokud však stále váháte, zda si software pořídit, vyzkoušejte zkušební verze produktů, abyste zjistili, kterému z nich dáváte přednost nejvíce.

Jaké jsou výhody telefonního softwaru?

Jednou z hlavních výhod softwaru pro telefonování jsou náklady, protože nemusíte vynakládat prostředky na zařízení. Další výhodou je dostupnost. Můžete se připojit téměř odkudkoli. K odpovídání zákazníkům vám stačí připojení k internetu. Navíc můžete snížit hlasovou schránku vaší společnosti tím, že si vyberete, kde a jak budou vaši zákazníci volat.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo