Close integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Close?
Close je software managementu zákaznické podpory používaný pro řešení hovorů, e-mailů a uzavírání nabídek.
Jak je možné službu využít?
Úzká integrace umožňuje sledovat novinky a aktualizace na ovládacím panelu služby LiveAgent. K dispozici je také několik akcí, které můžete provést. Sledujte informace o nových zákaznících, hovorech, kontaktech, e-mailech, potenciálních zákaznících, exportech, položkách ve schránce a vlastních aktivitách. Můžete ručně přidávat adresy k leadům, vytvářet hromadné akce nebo e-maily, spravovat odběry a další.
Výhody
- Šetřete čas sledováním svých zákazníků z LiveAgentu
- Udělejte více z jednoho řešení
Frequently Asked Questions
Co je Close?
Close je software CRM, který umožňuje vašemu týmu vytvářet plynulou automatizaci prodeje.
Jak používat Close integraci v LiveAgent?
Díky integraci aplikace Close s aplikací LiveAgent můžete snadno spravovat informace o zákaznících z jednoho rozhraní. Kromě toho budete dostávat oznámení o všech aktualizacích/novinkách přímo na ovládacím panelu LiveAgent.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.
The use of live chat, virtual tours, and personalized contact forms can support the human mind. Services during the pandemic are maintained through remote work software and improved communication with clients. Referral marketing is the most effective strategy for B2C and B2B companies. LiveAgent is a highly rated customer communication tool that improves customer care. Recommended email templates are available for B2C marketing. LiveAgent also offers a multi-channel helpdesk and chat service.