Partner
Co je Close?
Close je software managementu zákaznické podpory používaný pro řešení hovorů, e-mailů a uzavírání nabídek.
Jak je možné službu využít?
Úzká integrace umožňuje sledovat novinky a aktualizace na ovládacím panelu služby LiveAgent. K dispozici je také několik akcí, které můžete provést. Sledujte informace o nových zákaznících, hovorech, kontaktech, e-mailech, potenciálních zákaznících, exportech, položkách ve schránce a vlastních aktivitách. Můžete ručně přidávat adresy k leadům, vytvářet hromadné akce nebo e-maily, spravovat odběry a další.
Výhody
- Šetřete čas sledováním svých zákazníků z LiveAgentu
- Udělejte více z jednoho řešení
Frequently Asked Questions
Co je Close?
Close je software CRM, který umožňuje vašemu týmu vytvářet plynulou automatizaci prodeje.
Jak používat Close integraci v LiveAgent?
Díky integraci aplikace Close s aplikací LiveAgent můžete snadno spravovat informace o zákaznících z jednoho rozhraní. Kromě toho budete dostávat oznámení o všech aktualizacích/novinkách přímo na ovládacím panelu LiveAgent.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Jak přidat live chat do obchodu Actinic
Integrace živého chatu na webové stránky obchodu Actinic může zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků. Zákazníci mohou získat pomoc i během nákupu.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.
Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.
Bezproblémové servisní zkušenosti s softwarem kontaktního centra LiveAgent pro technicky zdatné spotřebitele.