Co jsou to informace o zákazníkovi?
Jméno, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa společnosti, objednávky a mnoho dalšího. Jedná se o informace o zákaznících, které musí každá společnost uchovávat, aby mohla poskytovat dokonalou zákaznickou podporu. Společnosti mohou sledovat různé informace o zákaznících.
![](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/e692a7c8b69ae0280e57c48e3f943ede/Contact-Fields-1.png)
Každá společnost musí také vědět, co její zákazníci požadují nebo jak může společnost překonat očekávání zákazníků. To může zvýšit prodej, tržby a budovat spokojenost zákazníků. Více informací vede k lepšímu zákaznickému servisu a růstu firmy.
Další informace o kontaktech a kontaktních polích v aplikaci LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co jsou to informace o zákazníkovi?
Informace o zákazníkovi jsou údaje, které o něm máme v systému. Obvykle se jedná o jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, adresu společnosti, historii objednávek atd. Tyto informace vyžaduje každá společnost.
Kde jsou v systému LiveAgent uloženy informace o zákaznících?
Informace o klientech v LiveAgent jsou uloženy v databázi v panelu agenta. Chcete-li je zkontrolovat, můžete přejít do sekce "Klienti". Tam najdete všechny potřebné informace o dostupných klientech. Tímto způsobem můžete zlepšit své služby zákazníkům.
Jak zabezpečit informace o zákaznících?
Ukládání citlivých údajů zákazníků znamená, že musí být řádně zabezpečeny. Abyste je dobře ochránili, nezapomeňte shromažďovat jen ty údaje, které potřebujete. Udržujte software, který používáte ke komunikaci s klientem, v aktuálním stavu - obvykle mají zabudované příslušné šifrovací technologie. Dalším krokem je omezit dostupnost informací o zákaznících pouze na osoby, které je skutečně potřebují. Nesmírně důležitá je také informovanost týmu o tom, jak s daty zacházet.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.