CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro je server pro sjednocenou komunikaci operátorské třídy, který obsahuje také vývojovou platformu. K dispozici jsou rozhraní API pro ověřování a různé pomocné aplikace. Systém je založen na internetovém protokolu a je napsán v jazyce C++. CommuniGate Pro obsahuje také agenta pro přenos pošty s webovým poštovním rozhraním, který podporuje protokoly POP3/IMAP a SMTP. Svým uživatelům poskytuje pokročilé filtrování pošty, možnost přihlásit se k odběru více poštovních schránek a podporuje SPAM a antivirovou ochranu prostřednictvím modulů.
Jak můžete používat CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro je ideálním řešením pro vývojáře a společnosti, které se zaměřují na přístup “udělej si sám”. Je také užitečný díky možnostem SPAM a antiviru, které chrání vás a vaši firemní komunikaci před nevyžádanými nebo nebezpečnými e-maily. E-mailová služba CommuniGate Pro nabízí flexibilitu pro všechny, kteří ji potřebují, a lze ji integrovat se systémem LiveAgent help desk.
Zpracování e-mailů pomocí aplikace CommuniGate Pro je fantastickým řešením pro většinu společností, které potřebují flexibilně zpracovávat e-mailovou komunikaci. Společnosti, které potřebují vyřizovat velké množství zákaznických požadavků a efektivně je řešit, však mohou použít Zpracování e-mailů pomocí aplikace CommuniGate Pro je fantastickým řešením pro většinu společností, které potřebují flexibilně zpracovávat e-mailovou komunikaci. Společnosti, které potřebují vyřizovat velké množství zákaznických požadavků a efektivně je řešit, však mohou použít LiveAgent, aby byli zákazníci spokojeni. LiveAgent, aby byli zákazníci spokojeni.
Systém tiketingu helpdesku vám může velmi pomoci při poskytování jakéhokoli typu zákaznické podpory. Help desk LiveAgent dokáže shromažďovat veškerou vaši e-mailovou komunikaci a přeměnit ji na tikety, které lze snadno organizovat a distribuovat mezi agenty zákaznické podpory. Řešení je plně funkční, takže se může zlepšit váš pracovní postup a vaši zákazníci mohou být spokojeni.
Zlepšete své každodenní činnosti pomocí funkcí zaměřených na produktivitu. Začněte organizovat své tikety pomocí filtrů, označení a oddělení. Můžete také rozdělit propracované tikety, které vyžadují další pozornost, a rychleji odpovědět pomocí skenovaných zpráv. Jste připraveni pro dnešek skončit? Nezapomeňte si nastavit úřední hodiny nebo si udělat přestávku, když potřebujete.
E-mail není jediná věc, kterou lze integrovat. Nastavte si call centrum a znalostní databázi, vytvořte si vlastní widget pro live chat na svých webových stránkách nebo propojte Facebook, Instagram, Twitter a Viber. Každá jednotlivá komunikace bude organizována v systému tiketů, takže neztratíte klid a přehled o tom, co se děje.
Jaké jsou výhody CommuniGate Pro?
- Vývojová platforma
- Flexibilní zprostředkovatel e-mailů
- Ochrana proti SPAMU
- Antivirová ochrana skrze moduly
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Jak integrovat CommuniGate Pro s LiveAgent?
Jakmile máte připravený e-mail CommuniGate Pro, můžete jej snadno propojit se systémem tiketů LiveAgent. Proces je jednoduchý a zabere jen několik minut. Podívejte se na průvodce integrací níže, kde se dozvíte, jak na to.
- Potřebujete nejprve nastavit CommuniGate Pro? Přejděte na jejich webové stránky a stáhněte si, co potřebujete. Podívejte se na webové stránky a získejte veškerou potřebnou pomoc s instalací. Až budete s instalací hotovi, pokračujte dalšími kroky.
- Až budete mít vše připraveno, přejděte na svůj účet LiveAgent a přejděte na Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit a poté vyberte možnost Ostatní. Mezi dvěma možnostmi vyberte IMAP/POP3.
- Zbývá už jen vyplnit údaje v následující části. Vaše e-mailová adresa, přihlašovací údaje, heslo a také port a server jsou povinná pole. Můžete také vybrat oddělení, které bude z tohoto účtu zpracovávat e-mailovou komunikaci, a zadat další nastavení. Jakmile budete hotovi, klikněte dole na tlačítko Přidat a je hotovo.
Integrace je dokončena a můžete ji vyzkoušet. Zkontrolujte svůj tiketovací systém LiveAgent a snadno odpovídejte na e-maily zákazníků. Pokud se chcete dozvědět více o zákaznické podpoře a helpdescích, podívejte se na články Akademie LiveAgent. Více se o LiveAgent dozvíte také shlédnutím níže uvedeného prohlížecího videa nebo procházením naší stránky s funkcemi.
Frequently Asked Questions
Co je CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro je server pro sjednocenou komunikaci operátorské třídy, který obsahuje také vývojovou platformu. K dispozici je rozhraní API pro ověřování a také různé pomocné aplikace. Systém je založen na internetovém protokolu a je napsán v jazyce C++. Kromě webového poštovního rozhraní obsahuje CommuniGate Pro i poštovního přenosového agenta podporujícího protokoly POP3/IMAP.
Jak můžete používat CommuniGate Pro?
Pro vývojáře a společnosti, které se spoléhají na přístupy typu "udělej si sám", je CommuniGate Pro ideálním řešením. Kromě toho je také vybaven funkcemi, které chrání vaši společnost před spamem a viry. Lze jej také integrovat s helpdeskem LiveAgent. CommuniGate Pro nabízí flexibilitu všem, kteří ji potřebují.
Jaké jsou výhody integrace CommuniGate Pro?
Benefity jsou: vývojová platforma, flexibilní zprostředkovatel e-mailů, ochrana proti SPAMU, antivirová ochrana skrze moduly.
Jak můžete integrovat CommuniGate Pro s LiveAgent?
Jděte do LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > Účty pošty. Vytvořte nový a vyberte možnost Ostatní > IMAP/POP3. Zadejte své údaje a uložte změny.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí integraci s různými platformami a službami ke zlepšení pracovních postupů a řízení vztahů se zákazníky. Mezi tyto služby patří integrační služba Integrately a recenze chatbota Intercom. LiveAgent také nabízí funkce jako portál zákaznické podpory, migrace dat a řízení stížností. Je dostupný v bezplatné zkušební verzi s možností vytvoření až 200 úkolů.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.