Progress IMail Server

Co je Progress iMail Server?

Server Progress IMail představuje spolehlivý a všestranný systém pro zasílání e-mailových zpráv, který lze snadno nastavit a udržovat. Je to skvělý podnikový e-mailový systém a používají ho také vzdělávací a vládní organizace. Progress IMail poskytuje nenáročnou údržbu a zároveň snadný a vysoce hodnotný způsob komunikace. Používá jej více než milion uživatelů po celém světě a chrání jejich komunikaci antivirovou ochranou a zvýšeným zabezpečením

Jak můžete používat server Progress IMail?

Pokud vaše firma vyžaduje spolehlivý a snadno udržovatelný e-mailový server, je server Progress IMail tou správnou volbou. Je také cenově velmi dostupný, takže nezruinuje váš firemní rozpočet. Server Progress IMail umožňuje sdílení jedné domény mezi 10 uživateli s bezplatnou startovací edicí. Pokud chcete zlepšit svou e-mailovou podporu a vyřizovat větší množství zákaznických problémů, je skvělým nápadem propojit serverProgress IMail se systémem helpdesku od služby LiveAgent.

LiveAgent může podporovat helpdesky se serverem Progress IMail pomocí svého pokročilého systému ticketingu. To může pomoci agentům zákaznické podpory zpracovávat větší počet požadavků zákazníků, zvýšit efektivitu a poskytovat kvalitnější podporu. Veškerá komunikace se zákazníky je převedena na tikety, které mohou jednotliví agenti filtrovat, organizovat a označovat podle potřeby. K dispozici je také spousta dalších funkcí ticketingu, které všem usnadňují práci.

Kromě filtrování a organizování zahrnují funkce ticketingu časová pravidla, odpovědnost a oddělení, které agentům pomáhají efektivně zvládat každodenní nuance práce. Spravujte kontakty nebo profily agentů, abyste vytvořili efektivní společnost, nebo nastavte pracovní dobu spolu s přestávkami na pauzu, abyste udrželi rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Až se budete cítit připraveni, nechte agenty sbírat odznaky díky funkcím gamifikace, které mohou práci učinit zábavnější. 

Další výhodou je, že se LiveAgent propojuje i s dalšími komunikačními kanály. Vytvoření widgetu live chatu pro vaše webové stránky, nastavení efektivního call centra a vytvoření informačních článků pro váš zákaznický portál – to vše pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků. Využijte kanály sociálních sítíFacebook, Twitter, Instagram a dokonce i Viber – a oslovte zákazníky přímo tam, kde tráví svůj čas.

Jaké jsou výhody serveru Progress IMail?

  • E-mailový server s nízkými nároky na údržbu
  • Antivirová a antispamová ochrana
  • K dispozici je bezplatný plán a férové ceny
  • Snadné nastavení

Get the most out of your email server

Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support

Jak integrovat Progress IMail server

Aplikace LiveAgent se může snadno připojit k serveru Progress IMail prostřednictvím protokolu IMAP/POP3. Tento proces lze snadno provést v nastavení aplikace LiveAgent a zabere jen několik minut. Níže naleznete informace o tom, jak propojit svůj e-mailový účet se systémem ticketingu LiveAgent.

Domovská stránka serveru Progress IMail s možností průzkumu
Domovská stránka serveru Progress iMail
  • Pokud ještě nemáte vytvořený účet pro e-mailový server Progress IMail, přejděte na jejich webové stránky a stáhněte si vše potřebné. Jakmile jej nastavíte, pokračujte dalšími kroky, které vysvětlují postup konfigurace. 
Možnosti zkušební verze serveru Progress IMail
Zkušební verze serveru Progress IMail
  • Jakmile je server Progress IMail Server nakonfigurován a připraven k použití, otevřete nabídku Konfigurace LiveAgent > E-mail > E-mailové účty. Klepněte na oranžové tlačítko Vytvořit a vyberte možnost Jiné. Poté vyberte možnost IMAP/POP3.
Konfigurace LiveAgent s možnostmi integrace prostřednictvím IMAP/POP3
Výberte IMAP/POP3
  • Nyní stačí zadat své údaje – e-mail, uživatelské jméno, heslo, požadovanou metodu načítání a server a port. Dále můžete vybrat oddělení, kterému mají být lístky z tohoto e-mailu zaslány, a metodu ověřování. Kliknutím na tlačítko Uložit proces dokončíte.
Konfigurace e-mailové integrace LiveAgent
Dokončete integraci

Nyní je vše hotovo a váš systém ticketingu bude načítat všechny e-maily zákazníků ze serveru Progress IMail. Nezapomeňte je pravidelně kontrolovat, odpovídat na ně a řešit problémy zákazníků. Podívejte se na níže uvedené video s prohlídkou, abyste se seznámili s dalšími možnostmi softwaru LiveAgent, nebo si projděte funkce a články Akademie, abyste se dozvěděli více o používání softwaru help desk.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je Progress iMail Server?

Progress IMail Server je snadno konfigurovatelný a snadno udržovatelný systém pro zasílání zpráv, který je spolehlivý a všestranný. Jako skvělý e-mailový systém jej využívají podniky, vládní a vzdělávací organizace.

Jak můžete Progress iMail Server používat?

Server Progress IMail je správnou volbou, pokud vaše firma potřebuje spolehlivý e-mailový server se snadnou údržbou. Tento produkt je také cenově velmi dostupný, takže jeho nákup vaši firmu nezruinuje. Bezplatné startovací edice serveru Progress IMail umožňují uživatelům sdílet jednu doménu mezi 10 uživateli. Propojení služeb Progress IMail a LiveAgent vám umožní poskytovat vynikající e-mailovou podporu a spravovat větší množství zákaznických problémů.

Jaké jsou výhody serveru Progress IMail Server?

Výhody: e-mailový server s nízkými nároky na údržbu, antivirová a antispamová ochrana, bezplatný plán a férové ceny, snadné nastavení.

Jak lze integrovat Progess iMail Server s LiveAgent?

Přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > Poštovní účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte možnost Other. Vyberte možnost IMAP/POP3, zadejte své údaje a klikněte na tlačítko Uložit.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet
Podívejte se na naše e-maily s upomínkami a předměty, které zajišťují vysokou míru konverze a prokliků. Kopírujte a vkládejte zdarma a okamžitě se zlepšete.

Šablony upomínacích e-mailů

Upomínací e-maily jsou důležité pro úspěšnou e-mailovou marketingovou kampaň. Existuje několik šablon pro různé příležitosti, jako jsou upozornění na blížící se datum vyúčtování nebo vypršení zkušební doby. Několik e-mailových šablon připomínajících se klientům je uvedeno v textu. Tyto e-maily jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.

Spravujte efektivně velké množství e-mailů pomocí softwaru pro správu e-mailů. Zjistěte více o výhodách, funkcích a dalších možnostech systému pro správu e-mailů!

Software pro správu e-mailů

Software pro správu e-mailů nabízí mnoho funkcí, které tradiční e-mailoví klienti nemají. Patří sem řízení pracovních postupů a pravidla automatizace e-mailového marketingu, vlastní e-mailové šablony, robustní analytické nástroje a funkce reportování, týmová spolupráce a detekce kolizí, CRM a vlastní políčka, více karet tiketů/e-mailů, e-mailové tagy (značky) a správa úloh a monitorování funkcí SLA. Tyto funkce vám pomohou poskytovat kvalifikovanější a personalizovanější služby zákazníkům a umožní vám identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, a to na základě skutečných dat.

Přečtěte si informace o automatizaci e-mailů pro marketingové účely a zjistěte tipy a výhody, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové strategie.

Automatizace e-mailů

E-mail marketing is a tool with a potential return on investment of up to 4400%. Statistically, e-mails have a higher click-through and purchase rate than social media. Ready-made e-mail templates for various purposes can make the job easier and increase sales. Welcome e-mails are important for building long-term customer relationships and have a high conversion rate. Reminder e-mails are also important for a successful e-mail marketing campaign and there are several templates for different occasions, such as billing date reminders.

Začněte používat funkci kliknutím odeslat e-mail, která zákazníkům umožňuje snadno vás kontaktovat pouhým kliknutím na odkaz na webových stránkách.

Kliknutím odeslat e-mail

LiveAgent umožňuje kliknutí na e-mail, čímž lze iniciovat hovor v reálném čase. Aplikace také poskytuje další informace o kontaktu ze systému CRM, což umožňuje personalizovanější zprávy a zvýšení míry zapojení. Pokud funkce 'kliknutí na e-mail' nefunguje, problém může být v nastavení e-mailového klienta uživatele. Jednou z nevýhod této funkce je obtěžování zákazníků, kteří nemají správně nastavený výchozí e-mailový klient. Odkazy na kliknutí do e-mailu jsou všestranné a mohou dělat více než jen předvyplnit pole TO v nové e-mailové zprávě. Můžete přidat předmět, CC a BCC, předvyplněný text těla a otevření na nové kartě. LiveAgent je výborným nástrojem pro podporu a e-mailový marketing.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo