Fale Mais integration
Partner website
Fale Mais je brazilský operátor specializující se na VoiP z Monte Santo de Minas, 300 km od São Paula, autorizovaný společností Anatel.
Společnost Fale Mais pracuje od roku 2011 a využívá technologii VoiP k tomu, aby svým zákazníkům poskytovala telekomunikační řešení, která jsou jednoduchá, účinná a nákladově efektivní, neskonale lepší než běžné telekomunikační technologie.
Fale Mais nabízí:
• Sazby až o 80 % nižší než u běžného telefonování
• Telefonní řešení pro firmy všech velikostí
• Žádné skryté poplatky. Cena, kterou vidíte, je ta, kterou zaplatíte
• Žádná věrnostní smlouva. Používejte službu, kdykoli budete chtít
• Podpora v Brazílii na čísle 0800, e-mail, chat a vše v portugalštině
• Autorizovaný operátor Anatel
Jak službu můžete používat?
Společnosti LiveAgent a Fale Mais jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci VoIP se společností Fale Mais. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení VoIP čísla Fale Mais s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o propojení společnosti Fale Mais s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte Fale Mais
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena integrace Fale Mais:
Fale Mais a LiveAgent jsou nyní partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Fale Mais si však za své služby účtuje poplatky, protože funguje samostatně.
Výhody Fale Mais:
- Cenově výhodný
- Vylepšený zákaznický zážitek
- pokročilé funkce
- přístup po celé Brazílii
- vysoká spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Fale Mais?
Fale Mais je brazilský operátor specializující se na VoiP od roku 2011 z Monte Santo de Minas, 300 km od Sao Paula, autorizovaný společností Anatel.
Kolik stojí integrace Fale Mais s LiveAgent?
Služba LiveAgent již integrovala službu Fale Mais. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že společnost Fale Mais své služby zpoplatňuje.
Jak můžete implementovat číslo Fale Mais VoIP v LiveAgent?
Jak jsme již zmínili, Fale Mais je již součástí LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle tohoto návodu: Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > Fale Mais. Přidejte číslo VoIP a ihned jej používejte.
ComMeeTT je platformou pro operátory nabízející špičkovou kvalitu telefonních služeb a vynikající podporu. Je to cenově výhodné řešení, které umožňuje mobilitu, práci na dálku, služby automatické recepce a další funkce. ComMeeTT je k dispozici v cloudu a je navržen tak, aby vyhovoval novým způsobům podnikové telefonie. Operátoři mohou využít integrace s LiveAgent, která je zdarma. ComMeeTT je kompletně navrhnut odbornými inženýry a kombinuje nejlepší telekomunikační prvky v Open Source, které zajišťují bezpečnost, spolehlivost a plynulé rozhraní pro operátora i zákazníka.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.
V textu se řeší témata optimalizace e-mailových kampaní a zákaznické podpory. Dále obsahuje informace o výhodách používání šablon pro e-mailový marketing, včetně propagačních e-mailů. Šablona propagačního e-mailu může pomoci udržet konzistenci značky a profesionální vzhled, což může přispět k úspěšné propagační kampani. Je doporučeno být přímý a použít jasný předmět pro propagační e-mail.
Nastavení dostupnosti u volacích zařízení
Funkce plánování zařízení v call centru umožňuje agentům efektivněji spravovat hovory zákazníků a automatizuje dostupnost volání na různých zařízeních. Tato funkce také zlepšuje organizaci hovorů a časový management agentů. Aktivace funkce je snadná a zabere jen pár minut.