Flash Telecom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Flash Media Europa je 100% španělský provozovatel registrovaný u CNCM a specializující se na VoIP.
Společnost Flash Telecom pracuje od roku 1999 na zajištění technické a obchodní kvality telekomunikačních systémů. Společnost Flash Telecom usiluje o to, abyste se starali o své podnikání a svěřili technickou správu svých linek, spojů, ústředen a hlasových systémů do jejich rukou.
Společnost Flash Telecom se stará o správu a řízení virtuálních ústředen, linek VoIP, linek 902, 900 a provinčních geografických linek.
Jak službu můžete používat?
Společnosti LiveAgent a Flash Telecom jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci VoIP s Flash Telecom. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení VoIP čísla Flash Telecom s vaším call centrem.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte Flash Telecom
4. Klikněte na Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena integrace Flash Telecom:
Flash Telecom a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Flash Telecom si však za své služby účtuje poplatky, protože působí samostatně.
Výhody služby Flash Telecom
- Cenově výhodné
- Vylepšený zákaznický zážitek
- Integrace API
- pokročilé funkce
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Flash Telecom?
Flash Telecom je španělská telekomunikační společnost, která působí v celém Španělsku od roku 1999 a poskytuje služby jako Voice over Internet Protocol (VoIP).
Kolik stojí integrace služby Flash Telecom se službou LiveAgent?
Služba LiveAgent má v sobě již integrovanou službu Flash Telecom. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že společnost Flash Telecom své služby zpoplatňuje.
Jak můžete v LiveAgent implementovat číslo VoIP společnosti Flash Telecom?
Jak jsme již zmínili, společnost Flash Telecom je již součástí LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu: 1. Přejděte na Konfigurace; Volání; Čísla; Flash Telecom 2. Přidejte číslo VoIP a ihned jej používejte.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.