Firemní služby O2 integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co jsou Firemní služby O2?
Firemní služby O2 jsou v současnosti největším poskytovatelem integrovaných telekomunikačních služeb v České republice a na Slovensku. Tato společnost poskytuje od roku 2015 služby napříč celou Evropou. Navíc “nabízí komplexní portfolio hlasových a datových služeb, jakož i profesionální ICT řešení.”
Jak funguje software call centra?
Jak propojit Firemní služby O2 s LiveAgentem?
Zde je rychlý návod:
1. Získejte VoIP číslo od O2
2. Přihlaste se do svého LiveAgent účtu
3. Klikněte na Konfigurace – Volání – Čísla – Vytvořit (tlačítko +)
4. Vyhledejte Firemní služby O2
5. Vložte své VoIP číslo
6. ULOŽTE
Kolik stojí integrace Firemních služeb O2?
Za integraci vašeho VoIP čísla do LiveAgentu neplatíte žádné dodatečné poplatky. Firemní služby O2 si nicméně mohou účtovat poplatky za své služby, jelikož fungují jako nezávislá společnost.
Jaké jsou výhody?
- spolehlivý poskytovatel
- bezplatná LiveAgent integrace
- lepší zákaznická zkušenost
- úspora nákladů
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Co jsou Firemní služby O2?
Telekomunikační společnost O2 poskytuje firemní služby v rámci Evropy.
Jak připojit Firemní služby O2 VoIP v LiveAgentu?
Jednoduše se přihlaste do svého LiveAgent účtu a přejděte do Konfigurace - Volání - Čísla - Vytvořit (+). Poté vyhledejte Firemní služby O2 a vložte své VoIP číslo.
Kolik stojí přidání VoIP čísla do LiveAgentu?
LiveAgent si neúčtuje žádné dodatečné poplatky. Pokud tedy máte LiveAgent předplacený, můžete své VoIP číslo používat zdarma.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.