Fontumi integration
Partner website
Co je Fontumi?
Fontumi je kolumbijský poskytovatel internetové telefonie | VoIP | SIP trunk, který vytváří pokročilé telekomunikační služby pro Kolumbii a další země Latinské Ameriky jako Peru, Chile nebo Mexiko.
Společnost Fontumi navrhuje aplikace a telekomunikační služby pro firmy a call centra jakékoli velikosti.
Fontumi nabízí:
- Bez trvalé či měsíční doložky.
- Vlastní ID volajícího
- Automatické hovory
- Virtuální ústředna, DID a nahrávání
- Tlačítko pro volání
- Automatické telefonické průzkumy
Jak to můžete používat?
Společnosti LiveAgent a Fontumi jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci Fontumi. Společnost LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení VoIP čísla Fontumi s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o propojení služby Fontumi s call centrem služby LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Najděte Fontumi
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Náklady na integraci Fontumi:
Společnosti Fontumi a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Fontumi však své služby zpoplatňuje, protože funguje samostatně.
Výhody Fontumi
Cenově výhodné
Vylepšená zákaznická zkušenost
přístup po celé Kolumbii
vysoká spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Co je Fontumi?
Fontumi je kolumbijský poskytovatel internetové telefonie | VoIP | SIP trunk, který vytváří pokročilé telekomunikační služby pro Kolumbii a další země Latinské Ameriky jako Peru, Chile nebo Mexiko.
Kolik stojí integrace aplikace Fontumi se službou LiveAgent?
Služba LiveAgent již integrovala aplikaci Fontumi. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že společnost Fontumi své služby zpoplatňuje.
Jak můžete do LiveAgent implementovat číslo VoIP Fontumi?
Jak jsme již zmínili, Fontumi je již součástí LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu: 1. Přejděte na Konfigurace > Volat > Čísla > Fontumi 2. Přidejte číslo VoIP a začněte ihned s používáním
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
The TEXT describes marketing strategies for increasing online sales through social media, email campaigns, and website optimization. It also discusses the importance of customer engagement and personalized content. The use of data analytics and A/B testing is emphasized to improve marketing effectiveness. --END OF TEXT
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
The TEXT discusses the importance of targeted marketing and personalized content to engage customers and drive sales. It emphasizes the need for data-driven strategies and customer segmentation to deliver relevant messages. Additionally, the TEXT highlights the role of AI and machine learning in optimizing marketing efforts and achieving better results.
Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.
Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.