HubSpot integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je HubSpot?
HubSpot je marketingová platforma sociálních médií pro správu obsahu, webovou analytiku, vstupní stránky, SEO, správu potenciálních zákazníků a zákaznickou podporu. HubSpot nabízí také poradenské služby a akademii online marketingu. Můžete ji použít ke správě marketingu s populárními sociálními médii, jako je Facebook nebo Twitter, nebo dalšími službami, jako je Google.
Jak je možné službu využít?
V integraci HubSpot pro LiveAgent je k dispozici několik spouštěčů a akcí. Získejte upozornění na nové informace o společnostech, kontaktech, obchodech, e-mailových událostech, časových osách e-mailových odběrů nebo nových angažmá. Můžete také přidávat a upravovat společnosti, vytvářet kontakty, konverzace nebo asociace, spravovat zákazníky a úkoly v kalendáři.
Výhody
- Sledujte váš HubSpot z jednoho ovládacího panelu
- Ručně vytvářejte a upravujte společnosti, kontakty, konverzace, asociace a zákazníky z LiveAgent
- Lepší pracovní procesy díky jednomu řešení
Jak integrovat HubSpot s LiveAgent skrze Zapier
Vytvoření obousměrné integrace pomocí nástroje Zapier je snadný proces, který lze provést během několika minut. Zapier propojuje aplikace pomocí spouštěčů a akcí. Spouštěč v jedné aplikaci aktivuje akci v druhé připojené aplikaci. Nejprve je třeba mít účet Zapier. Můžete si ho vytvořit na tomto odkazu. V případě, že již účet máte, přejděte na stránku Integrace HubSpot + LiveAgent na Zapier.
Posuňte se na stránce dolů, dokud neuvidíte část Propojení LiveAgent + HubSpot během několika minut. Zde si můžete vybrat spouštěč a akci. Vyberte ty, se kterými se chcete spojit. Jako příklad pro tento návod jsme vybrali spouštěč HubSpot Nový produkt a akci LiveAgent Nová konverzace. Po dokončení výběru klikněte na modré tlačítko.
Spouštěč HubSpot můžete nastavit nyní. Přihlaste se ke svému účtu HubSpot a zadejte potřebná oprávnění. Až budete hotovi, klikněte na tlačítko pokračovat.
Nyní je čas otestovat spouštěč. Tento krok můžete přeskočit, ale vřele doporučujeme jej provést, abyste zjistili, zda spoušť funguje, jak má. Až budete hotovi, přejděte k dalšímu kroku.
Nakonfigurujte akci LiveAgent. V našem případě jsme museli vyplnit informace o zprávě, jako je předmět, příjemce atd. Po dokončení klikněte na modré tlačítko.
Proveďte poslední test integrace. Gratulujeme, úspěšně jste vytvořili integraci HubSpotu a LiveAgentu.
Neváhejte a vyzkoušejte ji. Vytvořte nový produkt ve službě HubSpot a zkontrolujte systém tiketů LiveAgent. V univerzální schránce by se měla objevit zpráva o vašem novém produktu.
Klidně se vraťte do Zapier později a vytvořte další integrační funkce.
Frequently Asked Questions
Co je Hubspot?
Hubspot je marketingový nástroj, který od roku 2006 pomáhá firmám získávat a konvertovat potenciální zákazníky.
S čím se dá integrovat HubSpot?
Hubspot se integruje s mnoha aplikacemi, nástroji a softwarem. Jedním z nich je LiveAgent. Tato integrace umožňuje upravovat kontakty, zákazníky, společnosti a další položky z jednoho rozhraní.
Jaké akce můžete vytvořit integrováním Hubspot s LiveAgent?
Zde je seznam možných akcí: - Přidat zákazníka do skupiny - Odstranit zákazníka ze skupiny - Vytvořit konverzaci - Přidat nového zákazníka Pokud byste rádi viděli všechny možné akce, přejděte naZapier.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.
Softwarové systémy CRM jsou důležité pro organizace, které chtějí správně a efektivně sledovat a využívat informací o zákaznících. Pabbly LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s mnoha funkcemi, jako jsou telefonní systémy VoIP, pomocník pro správu stížností a helpdesk pro startupy. Registrace umožní přístup k řídícímu panelu. Softwarové systémy CRM by měly obsahovat funkce vícekanálové komunikace. Vědomosti, slovník, akademie, šablony, webináře, testování a kalkulačky jsou součástí portálu zákaznické podpory. LiveAgent má partnerský program a spolupracuje s VoIP partnery.