Společnosti

Co jsou společnosti helpdesku?

Funkce společností LiveAgent umožňuje shromažďovat a ukládat informace o firmách a organizacích ve vaší databázi helpdesk softwaru. Záleží jen na vás, zda budete zaznamenávat základní kontaktní informace, nebo se pustíte do hloubky pomocí vlastních polí.

Můžete například vytvořit vlastní pole kontaktů obsahující ID zákazníka společnosti, výročí společnosti nebo jiné informace. Možností je nepřeberné množství, proto zvažte, jaké informace o společnosti jsou pro vás důležité, a nebojte se být kreativní.

Společnosti

Kromě shromažďování informací jsou firemní profily skvělé pro uspořádání vašich kontaktů. Pokud například spolupracujete s více lidmi z jedné společnosti, můžete do jejich firemního profilu přidat jejich kontaktní kartu, abyste mohli snáze rozpoznat jejich tikety.

Jaké informace můžete ukládat do funkce společností?

  • Název společnosti
  • Logo společnosti
  • E-mailovou adresu
  • Telefonní čísla
  • Skupiny kontaktů
  • Časové pásmo
  • Jazyk
  • Poznámky
  • Vlastní pole kontaktů

Kde najdu funkci společnosti na helpdesku?

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti.
Jak najdu společnosti v LiveAgent?

Jak vytvořím profil společnosti?

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti.
  4. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
  5. Vyplňte všechna nezbytná pole a klikněte na Vytvořit.

Volitelné: Klikněte na Poznámka přidat soukromou poznámku o společnosti. Tato poznámka může obsahovat stručný popis společnosti, čím se zabývá, kdo jsou její vedoucí pracovníci a podobně.

Jak vytvořím vlastní pole kontaktů společnosti?

V závaznosti na vaší situaci, následujte instrukce A nebo B.

A.) Vytvoření profilu společnosti a přidání vlastního pole kontaktu

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti.
  4. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
  5. Vyplňte všechna nezbytná pole.
  6. Klikněte na Přidat pole.
přidání vlastních polí kontaktů ke společnostem
  1. Klikněte na Vytvořit pole.
  2. Nastavení kódového názvu pro vlastní pole kontaktu. Nebo například něco jako “id_zakaznika” nebo “pracovni-vyroci”. Upozorňujeme, že v kódu jsou povolena pouze malá písmena, číslice, pomlčky nebo podtržítka. Nesmíte používat mezery.
  3. Pojmenujte vaše pole. Tentokrát jej můžete pojmenovat “ID zákazníka” nebo “Pracovní výročí” bez omezení formátování.
  4. Klikněte na Typ a vyberte možnost zadávání, která vám nejlépe vyhovuje. Můžete si například vybrat mezi vstupním textovým polem, seznamovým polem, zaškrtávacím polem, skupinou zaškrtávacích polí nebo poštovní adresou.

Volitelné: Klikněte na popis a napište popis vlastního kontaktního pole. Vysvětlení může vám a vašim zaměstnancům poskytnout další informace týkající se kontaktního pole.

  1. Zvolte možnosti viditelnosti and vyberte, zda se má vlastní pole zobrazit při vytváření profilu společnosti.
  2. Klikněte na Vytvořit.
  3. Vyplňte vaše pole kontaktu.
  4. Klikněte na Uložit.

B.) Přidání vlastního pole do stávajícího profilu společnosti

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti.
  4. Klikněte na společnost, ke které chcete přidat vlastní pole kontaktu.
  5. Následujte kroky 6-14 podle instrukcí A.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Jak přidám kontakty ke společnosti?

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti. V závislosti na situaci postupujte podle pokynů A nebo B.

A.) Vytvoření společnosti a přidání kontaktů

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti.
  4. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
  5. Vyplňte všechna nezbytná pole a klikněte na Vytvořit.

Volitelné: Kliknutím na tlačítko Poznámka přidáte soukromou poznámku o společnosti. Poznámka může obsahovat několik podrobností o společnosti, čím se zabývá, kdo jsou její vedoucí pracovníci atd.

  1. Klikněte na Společnosti.
  2. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
  3. Vyplňte všechna nezbytná pole a klikněte na Vytvořit. Můžete vybrat tolik kontaktů, kolik chcete.
  4. Klikněte na bílé tlačítko Přidat ke společnosti vedle vyhledávacího řádku.

B.) Přidání kontaktů k existující společnosti

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti.
  4. Klikněte na společnost, do které chcete přidat kontakty.
  5. Klikněte na Kontakty.
  6. Kliknutím na zaškrtávací políčko na levé straně vedle každého jména kontaktu vyberte kontakt. Můžete vybrat libovolný počet kontaktů.
  7. Klikněte na bílé tlačítko Přidat ke společnosti vedle vyhledávacího řádku.

Musím přidat kontakty ke společnostem?

Přidávání kontaktů do společností je volitelné. Tato funkce je však nesmírně přínosná. Může vám pomoci sledovat všechny zprávy z jedné firmy, což je užitečné zejména v případě, že komunikujete s více lidmi v rámci jedné společnosti.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Může být kontakt spojen s více než jednou společností najednou?

Bohužel není možné přidat ke kontaktu více než jednu společnost. Pokud však chcete změnit společnost přidruženou ke kontaktu, můžete kontakt odstranit ze seznamu kontaktů původní společnosti a přidat jej do nové.

Jak mohu využít uspořádání kontaktů do společností?

Uspořádání kontaktů do společností může zlepšit vaše pracovní postupy. Umožní vám to zobrazit všechny tikety z kontaktů společnosti jediným kliknutím, což usnadní filtrování a vyhledávání konkrétních tiketů. Chcete-li zobrazit všechny tikety od určité společnosti, postupujte podle následujících kroků.

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Zákazníci.
  3. Klikněte na Společnosti.
  4. Klikněte na Tikety.

Volitelné: Chcete-li vyhledávání ještě více zúžit, klikněte na možnost Vlastní filtr a vyberte stav tiketu, zdroj, označení, nebo další vlastní filtry.

Zdroje databáze znalostí

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jste připraveni snadno spravovat kontakty společností?

Pracujete ve velké organizaci? Přidejte každý kontakt do společnosti, aby jeho tikety vynikly ve vaší schránce. Vyzkoušejte to ještě dnes. Není vyžadována žádná kreditní karta. Spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou společnosti?

Funkce společností LiveAgent umožňuje shromažďovat a ukládat informace o firmách a organizacích ve vaší databázi helpdesk softwaru.

Jaké informace můžete ukládat do funkce společností?

Kromě shromažďování informací jsou firemní profily skvělé pro uspořádání vašich kontaktů. Pokud například spolupracujete s více lidmi z jedné společnosti, můžete do jejich firemního profilu přidat jejich kontaktní kartu, abyste mohli snáze rozpoznat jejich tikety.

Musím přidat kontakty ke společnostem?

Přidávání kontaktů do společností je volitelné. Tato funkce je však nesmírně přínosná. Může vám pomoci sledovat všechny zprávy z jedné firmy, což je užitečné zejména v případě, že komunikujete s více lidmi v rámci jedné společnosti.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo