iPlan integration
Partner website
Co je iPlan?
iPlan je od roku 1999 přední společností v poskytování telekomunikačních a technologických služeb v nejdůležitějších městech Argentiny.
Od počátku doprovázíme firmy a přinášíme jim návrhy šité na míru jejich potřebám. Dnes s nimi kráčíme cestou digitální transformace.
Cílem společnosti iPlan je redefinovat technologické zkušenosti a stát se nejoblíbenějším poskytovatelem telekomunikačních a IT služeb pro firemní klienty, jakož i prémiovou volbou pro vysoce kvalitní internetové služby na argentinském trhu.
Jak je možné službu využít?
LiveAgent uzavřel s iPlan partnerství, tudíž je nyní integrace iPlanu jednodušší než kdy jindy. LiveAgent si za připojení iPlan VoIP čísla k vašemu call centru neúčtuje žádné poplatky.
Zajímáte-li se o připojení iPlanu ke call centru LiveAgent, jednoduše se přihlaste do svého LiveAgent účtu a následujte instrukce.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte iPlan
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena integrace iPlanu:
Pokud máte LiveAgent předplacený, tak je pro vás integrace zdarma. iPlan si však za své služby může účtovat poplatky, neboť tato společnost funguje nezávisle na nás.
Výhody iPlanu
- Cenově výhodný
- Lepší zákaznická zkušenost
- dostupný po celé Argentině
- vysoce spolehlivý
Chcete se o fungování softwaru call centra dozvědět víc? Podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iPlan integration!
Frequently Asked Questions
Co je iPlan?
iPlan je od roku 1999 přední společností v poskytování telekomunikačních a technologických služeb v nejdůležitějších městech Argentiny.
Kolik stojí integrace iPlan s LiveAgentem?
LiveAgent uzavřel s iPlan obchodní partnerství, tudíž je tato integrace zcela zdarma. Nicméně mějte na paměti, že si iPlan účtuje poplatky za své služby.
Jak použít iPlan VoIP číslo do LiveAgentu?
Jednoduše přejděte do Konfigurace > Volání > Čísla > iPlan. Přidejte VoIP číslo a začněte ho používat.
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.