iPlan

Co je iPlan?

iPlan je od roku 1999 přední společností v poskytování telekomunikačních a technologických služeb v nejdůležitějších městech Argentiny.

Od počátku doprovázíme firmy a přinášíme jim návrhy šité na míru jejich potřebám. Dnes s nimi kráčíme cestou digitální transformace.

Cílem společnosti iPlan je redefinovat technologické zkušenosti a stát se nejoblíbenějším poskytovatelem telekomunikačních a IT služeb pro firemní klienty, jakož i prémiovou volbou pro vysoce kvalitní internetové služby na argentinském trhu.

Jak je možné službu využít?

LiveAgent uzavřel s iPlan partnerství, tudíž je nyní integrace iPlanu jednodušší než kdy jindy. LiveAgent si za připojení iPlan VoIP čísla k vašemu call centru neúčtuje žádné poplatky.

Zajímáte-li se o připojení iPlanu ke call centru LiveAgent, jednoduše se přihlaste do svého LiveAgent účtu a následujte instrukce.

1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent

2. Přejděte na Čísla

Jak je možné službu využít?

3. Vyhledejte iPlan

Jak je možné službu využít?

4. Klikněte na tlačítko Přidat

5. Vyplňte požadované údaje

Jak je možné službu využít?

Cena integrace iPlanu:

Pokud máte LiveAgent předplacený, tak je pro vás integrace zdarma. iPlan si však za své služby může účtovat poplatky, neboť tato společnost funguje nezávisle na nás.

Výhody iPlanu

  • Cenově výhodný
  • Lepší zákaznická zkušenost
  • dostupný po celé Argentině
  • vysoce spolehlivý

Chcete se o fungování softwaru call centra dozvědět víc? Podívejte se na video níže.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iPlan integration!

Frequently asked questions

Co je iPlan?

iPlan je od roku 1999 přední společností v poskytování telekomunikačních a technologických služeb v nejdůležitějších městech Argentiny.

Kolik stojí integrace iPlan s LiveAgentem?

LiveAgent uzavřel s iPlan obchodní partnerství, tudíž je tato integrace zcela zdarma. Nicméně mějte na paměti, že si iPlan účtuje poplatky za své služby.

Jak použít iPlan VoIP číslo do LiveAgentu?

Jednoduše přejděte do Konfigurace > Volání > Čísla > iPlan. Přidejte VoIP číslo a začněte ho používat.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo