IP Voice integration
Partner website
Co je to IP Voice?
IP VOICE je argentinská společnost z Mar del Plata, která vznikla s vizí poskytovat kvalitní a dostupné služby, které vynikají konkurenceschopnou cenou.
Od roku 2009 poskytuje společnost IP Voice řešení VOIP telefonie pro malé a střední podniky a firmy s nejnovějšími technologiemi.
Následně IP Voice přidal služby internetu pro domácnosti, čímž rozšířil své portfolio produktů a služeb, přičemž si vždy zachovává nejlepší poměr ceny a kvality na trhu.
Jak jej můžete použít?
LiveAgent a IP Voice jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci IP Voice. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení IP Voice VoIP čísla s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o propojení IP Voice s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Hledejte IP Voice
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena integrace IP Voice:
Společnosti IP Voice a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. IP Voice však své služby zpoplatňuje, protože společnosti fungují odděleně.
Výhody služby IP Voice
- Úsporné
- Vylepšená CX (zákaznická zkušenost)
- přístup po celé Argentině
- vysoká spolehlivost
Pokud byste se rádi dozvěděli více o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Co je služba IP Voice?
IP VOICE je argentinská společnost z Mar del Plata, která vznikla s vizí poskytovat kvalitní a dostupné služby, které vynikají konkurenceschopnou cenou.
Kolik stojí integrace IP Voice se službou LiveAgent?
LiveAgent má již integrovaný IP Voice ve svém rozhraní. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že společnost IP Voice své služby zpoplatňuje.
Jak můžete implementovat číslo VoIP od společnosti IP Voice ve službě LiveAgent?
Jak jsme již zmínili, IP Voice je již součástí služby LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu: 1. Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > IP Voice 2. Přidejte číslo VoIP a můžete ho začít využívat ihned
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.