Partner
Abyste aktivovali váš LDAP plugin, následujte instrukce uvedené níže:
- Nejprve, musíte aktivovat vaše LDAP rozšíření v LiveAgent. Přejděte do Konfigurace->Systém->Plugin a aktivujte plugin pojmenovaný “LDAP.”
- LiveAgent se restartuje, a vy uvidíte nové možnosti v menu->Konfigurace->LDAP. Konfigurační okno bude vypadat takto:

- Dále, musíte vyplnit všechna pole (kromě ‘LDAP server port’ které je volitelné):
- LDAP server URL: toto je naše LDAP servisní URL.
- Port serveru LDAP: nepovinné, určete vlastní port služby LDAP.
- Základní DN: váš základní adresář. Příklad: dc=example,dc=com
- Pole ID uživatele: název pole, které jednoznačně identifikuje každého uživatele ve struktuře LDAP. Obvykle to může být cn nebo uid.
- Pole e-mailu uživatele: jedná se o název pole, které obsahuje e-mail uživatele ve struktuře LDAP. Příklad: e-mail
Poznámka: Pole mail musí obsahovat platný e-mail, jinak nelze uživatele importovat do LiveAgentu jako agenty. Pokud má uživatel více než jeden e-mail, použije se v aplikaci LiveAgent jako identifikátor pouze první e-mail.
- Nyní uložte nastavení. Nové možnosti se objeví hned pod tlačítkem uložit.
Co je LDAP?
LDAP je zkratka pro Lightweight Directory Access Protocol. Jedná se o aplikační protokol používaný v síti IP ke správě a přístupu k distribuované adresářové informační službě. Primárním účelem adresářové služby je poskytovat systematický soubor záznamů, obvykle uspořádaných v hierarchické struktuře.
Jak je možné službu využít?
- Import agentů z adresářové struktury LDAP
- Přihlašovací agenti pomocí ověřování proti službě LDAP (použijí e-mail agenta a hesla z LDAP)
- Pokud není LDAP služba dostupná, LiveAgent použije svou vlastní výchozí metodu ověřování.
Poznámka: Pouze agenti s vyplněným polem pro e-mail, mohou být přeneseni do LiveAgent.
Frequently asked questions
Co je LDAP?
LDAP je zkratka pro Lightweight Directory Access Protocol, který může být použitý pro ukládání informací o uživatelích, aplikacích a více.
Jak můžete integrovat LDAP s LiveAgent?
1. Aktivujte LDAP plugin v LiveAgent (Konfigurace - Systém - Plugin - LDAP) 2. Vyplňte údaje a POUŽÍVEJTE
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
LiveAgent | Software call centra ve vašem helpdesku
Helpdesk software, such as LiveAgent, offers benefits like improved customer support and personalized experiences. Integrating call centers and IVR technology can further enhance customer satisfaction and efficiency. Act-On provides marketing automation tools for businesses to acquire more customers.
Webinář LiveAgent 1: Úvod & Obecný přehled
Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.
Podrobný přehled funkcí helpdesku
Software LiveAgent nabízí funkce pro správu e-mailů, podporu zákazníků a obecně prořídící funkce. Nabízí také podporu a integraci s různými systémy a portály. Společnost poskytuje také širokou škálu znalostních zdrojů pro výuku a uživatelskou podporu.