LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje zaměstnancům bezpečně spravovat veškeré dotazy zákazníků z jednoho rozhraní. Všechny tikety jsou v jedné univerzální e-mailové schránce. Tikety mohou být například z: e-mailu, live chatu, sociálních sítí, hovorů a spousty dalších kanálů!


LiveAgent má tisíce zákazníků a roste každým dnem. Quality unit, společnost, která stojí na pozadí LiveAgentu, dělá vše pro to, aby ochránila své klienty. Zde vám představujeme několik funkcí zabezpečení helpdesku, které chrání naše zákazníky.
Bezpečnostní funkce helpdesku:
- Blokování IP adres
- Dvoufázové ověření
- HTTPS šifrování
- Vícero datových center
- GDPR
Pokud se chcete dozvědět víc, přečtěte si Zásady ochrany osobních údajů společnosti LiveAgent.
Přehled zabezpečení helpdesku
Blokování IP adres:
IP (Internetový protokol) adresa je unikátní číslo, které je spojeno s konkrétním počítačem nebo sítí. LiveAgent nabízí funkci, pomocí níž mohou vaši zaměstnanci firmy/podpory zablokovat určité IP adresy. Proč by to dělali? Zaměstnanci podpory se mohou dostat do styku s člověkem/zákazníkem, který jen marní jejich čas opakovanými nebo irelevantními/nevhodnými dotazy. Nechte své zaměstnance pracovat efektivně a dopřejte jim možnost blokovat určité IP adresy v LiveAgentu.

Chcete-li se dozvědět víc, podívejte se na LiveAgent – Blokování IP adres.
Dvoufázové ověření
U nás v LiveAgentu chceme našim zákazníkům poskytovat tu nejlepší možnou ochranu proti cizímu vniknutí do jejich účtu. Dvoufázové ověření je jedním ze způsobů, jak nechtěnému vniknutí zabránit. Jak to tedy funguje? Kdykoliv se vy nebo váš agent podpory přihlásíte do účtu, projdete dvoufázovým ověřovacím procesem. V podstatě jen opíšete vygenerovaný kód ze svého chytrého telefonu. Tím se zajistí bezpečné přihlášení. K vygenerování 6místného kódu budete používat aplikaci Google Authenticator. Povolte dvoufázové ověření a ujistěte se, že je váš LiveAgent účet v bezpečí!

Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Dvoufázové ověření.
HTTPS šifrování
HTTPS je protokol umožňující zabezpečenou komunikaci v počítačové síti, jedná se o rozšíření HTTP. LiveAgent poskytuje HTTPS šifrování, které pomáhá chránit jakýkoliv komunikační/datový přenos mezi vaším prohlížečem a LiveAgentem. Pokud by se tedy někomu podařilo dostat do vašeho účtu, tak díky vysokému stupni zabezpečení helpdesku by nedokázal dané informace dešifrovat.
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – HTTPS šifrování.
Vícero datových center
Datové centrum je budova, v níž se nachází mnoho výkonných počítačů a systémů potřebných k jejich provozu, aby bylo možné efektivně a bez přerušení zpracovávat velké množství dat (=počítačových informací). – Slovník Cambridge
Jelikož si vážíme zpětné vazby od našich zákazníků, snažíme se přizpůsobit jejich preferencím. Proto máme několik datových center, abychom mohli instalovat LiveAgent účty na servery, které jsou pro zákazníky vzhledem k jejich geografické poloze nejvhodnější.
Chcete-li najít všechna datová centra LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – Mnohonásobná datová centra
GDPR
GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) je nařízení EU o soukromí a ochraně dat. K tomu navíc zahrnuje i restrikce týkající se přesunu osobních dat mimo oblasti EU/EEA. LiveAgent se od května 2018 řídí tímto zákonem.
Chcete-li se dozvědět víc o předběžných opatřeních GDPR, bezpečnosti a FAQ LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – GDPR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Zendesk je služba pro řešení helpdesku používaná více než 170 000 zákazníky po celém světě s vynikající použitelností a bezproblémovou prací. Teamsupport je profesionální nástroj pro helpdesk s funkcemi pro správu zákazníků a analytiku. Freshdesk je další dobře vybavený nástroj pro helpdesk, který poskytuje výkonné funkce a možnosti přizpůsobení. Plány nabízejí různé funkce, včetně automatických reakcí a chatování v reálném čase.
Hledáte alternativu ConnectWise?
LiveAgent je skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky, který vám umožní lepší, rychlejší a přesnější podporu. Používání aplikace LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost a pomáhá s prodeji. Díky tomuto nástroji můžete poskytnout podporu zákazníkům kdekoli a také sledovat, co nejvíce potřebují. LiveAgent je také nákladově efektivní a nabízí mnoho skvělých funkcí, které pomáhají zvyšovat produktivitu.
Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?
LiveAgent nabízí plány pro podniky různých velikostí a typů. Od bezplatného plánu s omezenými funkcemi a historií tiketů po plány pro malé, střední a velké podniky s neomezenou historií tiketů, různým počtem emailových adres, tlačítek chatu a funkcí pro oddělení. LiveAgent se přizpůsobuje potřebám vaší společnosti a pomáhá organizacím všech velikostí. Vyzkoušejte ZDARMA nebo získáte více informací na stránkách LiveAgent.
Naučte se s LiveAgent webináři
LiveAgent nabízí software pro podporu zákazníků na sociálních sítích a bezplatný software pro správu zákazníků s funkcemi jako tiketování, live chat a call centrum. Software je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. LiveAgent nabízí zákaznickou podporu 24/7 a 14denní bezplatnou zkušební verzi.