• Funkce
  • Zabezpečení helpdesku

Zabezpečení helpdesku

LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje zaměstnancům bezpečně spravovat veškeré dotazy zákazníků z jednoho rozhraní. Všechny tikety jsou v jedné univerzální e-mailové schránce. Tikety mohou být například z: e-mailu, live chatu, sociálních sítí, hovorů a spousty dalších kanálů!

LiveAgent má tisíce zákazníků a roste každým dnem. Quality unit, společnost, která stojí na pozadí LiveAgentu, dělá vše pro to, aby ochránila své klienty. Zde vám představujeme několik funkcí zabezpečení helpdesku, které chrání naše zákazníky.

Bezpečnostní funkce helpdesku:

  • Blokování IP adres
  • Dvoufázové ověření
  • HTTPS šifrování
  • Vícero datových center
  • GDPR
security ngo edu helpdesk-illustration

Pokud se chcete dozvědět víc, přečtěte si Zásady ochrany osobních údajů společnosti LiveAgent.

Přehled zabezpečení helpdesku

Blokování IP adres:

Blokování IP adres

IP (Internetový protokol) adresa je unikátní číslo, které je spojeno s konkrétním počítačem nebo sítí. LiveAgent nabízí funkci, pomocí níž mohou vaši zaměstnanci firmy/podpory zablokovat určité IP adresy. Proč by to dělali? Zaměstnanci podpory se mohou dostat do styku s člověkem/zákazníkem, který jen marní jejich čas opakovanými nebo irelevantními/nevhodnými dotazy. Nechte své zaměstnance pracovat efektivně a dopřejte jim možnost blokovat určité IP adresy v LiveAgentu.

Chcete-li se dozvědět víc, podívejte se na LiveAgent – Blokování IP adres.

Dvoufázové ověření

Zabezpečení helpdesku - dvoufázové ověření

U nás v LiveAgentu chceme našim zákazníkům poskytovat tu nejlepší možnou ochranu proti cizímu vniknutí do jejich účtu. Dvoufázové ověření je jedním ze způsobů, jak nechtěnému vniknutí zabránit. Jak to tedy funguje? Kdykoliv se vy nebo váš agent podpory přihlásíte do účtu, projdete dvoufázovým ověřovacím procesem. V podstatě jen opíšete vygenerovaný kód ze svého chytrého telefonu. Tím se zajistí bezpečné přihlášení. K vygenerování 6místného kódu budete používat aplikaci Google Authenticator. Povolte dvoufázové ověření a ujistěte se, že je váš LiveAgent účet v bezpečí!

Dvoufázové ověření

Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Dvoufázové ověření.

HTTPS šifrování

Zabezpečení helpdesku - HTTPS šifrování

HTTPS je protokol umožňující zabezpečenou komunikaci v počítačové síti, jedná se o rozšíření HTTP. LiveAgent poskytuje HTTPS šifrování, které pomáhá chránit jakýkoliv komunikační/datový přenos mezi vaším prohlížečem a LiveAgentem. Pokud by se tedy někomu podařilo dostat do vašeho účtu, tak díky vysokému stupni zabezpečení helpdesku by nedokázal dané informace dešifrovat.

Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – HTTPS šifrování.

Vícero datových center

Zabezpečení helpdesku - Vícero datových center

Datové centrum je budova, v níž se nachází mnoho výkonných počítačů a systémů potřebných k jejich provozu, aby bylo možné efektivně a bez přerušení zpracovávat velké množství dat (=počítačových informací). – Slovník Cambridge

Jelikož si vážíme zpětné vazby od našich zákazníků, snažíme se přizpůsobit jejich preferencím. Proto máme několik datových center, abychom mohli instalovat LiveAgent účty na servery, které jsou pro zákazníky vzhledem k jejich geografické poloze nejvhodnější.

Chcete-li najít všechna datová centra LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – Mnohonásobná datová centra

GDPR

Zabezpečení helpdesku - GDPR

GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) je nařízení EU o soukromí a ochraně dat. K tomu navíc zahrnuje i restrikce týkající se přesunu osobních dat mimo oblasti EU/EEA. LiveAgent se od května 2018 řídí tímto zákonem.

Chcete-li se dozvědět víc o předběžných opatřeních GDPR, bezpečnosti a FAQ LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – GDPR.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Prozkoumejte výběr softwaru tiketingu, který je na trhu nejpoužívanější. Vyberte si ideální nástroj pro tiketing a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Tiketing software

Zendesk je služba pro řešení helpdesku používaná více než 170 000 zákazníky po celém světě s vynikající použitelností a bezproblémovou prací. Teamsupport je profesionální nástroj pro helpdesk s funkcemi pro správu zákazníků a analytiku. Freshdesk je další dobře vybavený nástroj pro helpdesk, který poskytuje výkonné funkce a možnosti přizpůsobení. Plány nabízejí různé funkce, včetně automatických reakcí a chatování v reálném čase.

Hledáte alternativu ConnectWise? Objevte skvělý systém tiketingu LiveAgent podpořený úžasnými funkcemi a integracemi.

Hledáte alternativu ConnectWise?

LiveAgent je skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky, který vám umožní lepší, rychlejší a přesnější podporu. Používání aplikace LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost a pomáhá s prodeji. Díky tomuto nástroji můžete poskytnout podporu zákazníkům kdekoli a také sledovat, co nejvíce potřebují. LiveAgent je také nákladově efektivní a nabízí mnoho skvělých funkcí, které pomáhají zvyšovat produktivitu.

Přecházíte z Pure Chatu na LiveAgent? Naši agenti podpory a technický tým vám rádi pomohou rychle a bezpečně migrovat všechna vaše data. A to zcela zdarma. Kontaktujte nás ještě dnes a poraďte se s námi o migraci dat.

Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?

LiveAgent nabízí plány pro podniky různých velikostí a typů. Od bezplatného plánu s omezenými funkcemi a historií tiketů po plány pro malé, střední a velké podniky s neomezenou historií tiketů, různým počtem emailových adres, tlačítek chatu a funkcí pro oddělení. LiveAgent se přizpůsobuje potřebám vaší společnosti a pomáhá organizacím všech velikostí. Vyzkoušejte ZDARMA nebo získáte více informací na stránkách LiveAgent.

Webinář o zákaznických službách LiveAgent se zaměřuje na vícekanálové řešení helpdesku. Zahrnuje živý chat, software pro zadávání tiketů, živý chat, vestavěné call centrum a mnoho dalšího. Po omezenou dobu je k dispozici bezplatná zkušební verze aplikace LiveAgent.

Naučte se s LiveAgent webináři

LiveAgent nabízí software pro podporu zákazníků na sociálních sítích a bezplatný software pro správu zákazníků s funkcemi jako tiketování, live chat a call centrum. Software je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. LiveAgent nabízí zákaznickou podporu 24/7 a 14denní bezplatnou zkušební verzi.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo