LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje zaměstnancům bezpečně spravovat veškeré dotazy zákazníků z jednoho rozhraní. Všechny tikety jsou v jedné univerzální e-mailové schránce. Tikety mohou být například z: e-mailu, live chatu, sociálních sítí, hovorů a spousty dalších kanálů!
LiveAgent má tisíce zákazníků a roste každým dnem. Quality unit, společnost, která stojí na pozadí LiveAgentu, dělá vše pro to, aby ochránila své klienty. Zde vám představujeme několik funkcí zabezpečení helpdesku, které chrání naše zákazníky.
Bezpečnostní funkce helpdesku:
- Blokování IP adres
- Dvoufázové ověření
- HTTPS šifrování
- Vícero datových center
- GDPR
Pokud se chcete dozvědět víc, přečtěte si Zásady ochrany osobních údajů společnosti LiveAgent.
Přehled zabezpečení helpdesku
Blokování IP adres:
IP (Internetový protokol) adresa je unikátní číslo, které je spojeno s konkrétním počítačem nebo sítí. LiveAgent nabízí funkci, pomocí níž mohou vaši zaměstnanci firmy/podpory zablokovat určité IP adresy. Proč by to dělali? Zaměstnanci podpory se mohou dostat do styku s člověkem/zákazníkem, který jen marní jejich čas opakovanými nebo irelevantními/nevhodnými dotazy. Nechte své zaměstnance pracovat efektivně a dopřejte jim možnost blokovat určité IP adresy v LiveAgentu.
Chcete-li se dozvědět víc, podívejte se na LiveAgent – Blokování IP adres.
Dvoufázové ověření
U nás v LiveAgentu chceme našim zákazníkům poskytovat tu nejlepší možnou ochranu proti cizímu vniknutí do jejich účtu. Dvoufázové ověření je jedním ze způsobů, jak nechtěnému vniknutí zabránit. Jak to tedy funguje? Kdykoliv se vy nebo váš agent podpory přihlásíte do účtu, projdete dvoufázovým ověřovacím procesem. V podstatě jen opíšete vygenerovaný kód ze svého chytrého telefonu. Tím se zajistí bezpečné přihlášení. K vygenerování 6místného kódu budete používat aplikaci Google Authenticator. Povolte dvoufázové ověření a ujistěte se, že je váš LiveAgent účet v bezpečí!
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Dvoufázové ověření.
HTTPS šifrování
HTTPS je protokol umožňující zabezpečenou komunikaci v počítačové síti, jedná se o rozšíření HTTP. LiveAgent poskytuje HTTPS šifrování, které pomáhá chránit jakýkoliv komunikační/datový přenos mezi vaším prohlížečem a LiveAgentem. Pokud by se tedy někomu podařilo dostat do vašeho účtu, tak díky vysokému stupni zabezpečení helpdesku by nedokázal dané informace dešifrovat.
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – HTTPS šifrování.
Vícero datových center
Datové centrum je budova, v níž se nachází mnoho výkonných počítačů a systémů potřebných k jejich provozu, aby bylo možné efektivně a bez přerušení zpracovávat velké množství dat (=počítačových informací). – Slovník Cambridge
Jelikož si vážíme zpětné vazby od našich zákazníků, snažíme se přizpůsobit jejich preferencím. Proto máme několik datových center, abychom mohli instalovat LiveAgent účty na servery, které jsou pro zákazníky vzhledem k jejich geografické poloze nejvhodnější.
Chcete-li najít všechna datová centra LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – Mnohonásobná datová centra
GDPR
GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) je nařízení EU o soukromí a ochraně dat. K tomu navíc zahrnuje i restrikce týkající se přesunu osobních dat mimo oblasti EU/EEA. LiveAgent se od května 2018 řídí tímto zákonem.
Chcete-li se dozvědět víc o předběžných opatřeních GDPR, bezpečnosti a FAQ LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – GDPR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Zmiňuje výhody chatbotů, softwaru pro podporu zákazníků a důležitost školení zaměstnanců ve střediscích zákaznické podpory. Také se zaměřuje na prediktivní vytočování a analýzu konverzního kanálu pro úspěch podnikání. Zákaznický portál poskytuje samoobslužný přístup k informacím o firmě/produktu, což zvyšuje spokojenost a angažovanost zákazníků.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.