MCN Telecom integration
Partner website
Co je MCN Telecom?
MCN Telecom Group je komunikační operátor a vývojář softwarových produktů, který od roku 2000 realizuje rozsáhlé projekty. V současné době rozvíjí své podnikání v Evropě. Jako operátor je zastoupen ve čtyřech evropských zemích, v Maďarsku, Německu, na Slovensku a v Rakousku. Disponuje vlastní infrastrukturou, jako jsou komunikační uzly, a potřebnými licencemi ve všech zemích působení. Pro lepší zákaznické služby praktikuje individuální přístup.
MCN Telecom poskytuje cloudová řešení, která jsou spolehlivá, pohodlná a cenově výhodná.
Nabízí rovnocenné možnosti zákaznického servisu bez ohledu na velikost podniku: osobního manažera pro každého klienta, vícejazyčnou fakturaci a technickou podporu v pěti jazycích.
individuální přístup k zákazníkům
- více než 30 % řešení stojí 0 Eur
- připojení virtuální pobočkové ústředny pro tři odběratele bez předplatného
- geografická a nomádská telefonní čísla jsou připojena zdarma
- bezplatná 10denní zkušební doba pro všechny nové klienty
- osobní manažer v pracovní době pro každého klienta, bez ohledu na množství zakoupených služeb.
- možnost okamžitého připojení neomezeného počtu geografických a nomádských čísel v 5 zemích v jednom SIP trunku: 50 velkých měst v Rakousku, Maďarsku, Německu a na Slovensku. Aktivace služby – 0 Eur
- předplatitelé se mohou vždy spolehnout na osobní přístup a technickou podporu osobního manažera 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- nabízená řešení pomáhají snížit náklady na komunikaci bez ztráty kvality a funkčnosti.
Jak je možné službu využít?
Společnosti LiveAgent a MCN Telecom jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci ClickPhone. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení VoIP čísla od MCN Telecom s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o integraci MCN Telecom s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte MCN Telecom
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena integrace MCN Telecom:
MCN Telecom a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je pro vás integrace zdarma. Společnost MCN Telecom si však za své služby účtuje poplatky, neboť působí samostatně.
Výhody MCN Telecomu
- cenově výhodné
- lepší zákaznická zkušenost
- přístup v Rakousku, Německu, Maďarsku a na Slovensku
- vysoká spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět, jak funguje software call centra, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free MCN Telecom integration!
Frequently Asked Questions
Co je MCN Telecom?
MCN Telecom Group je komunikační operátor a vývojář softwarových produktů zastoupený v Maďarsku, Německu, na Slovensku a v Rakousku.
Jak implementovat VoIP číslo od MCN Telecom do LiveAgentu?
Jak jsme již zmínili, MCN Telecom je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a přejít na Konfigurace, kliknout na Volání > Čísla > MCN Telecom. Pak už jen přidáte VoIP číslo a můžete jej ihned začít používat.
Kolik stojí integrace MCN Telecomu s LiveAgentem?
Pokud máte LiveAgent účet, je pro vás integrace zdarma. MCN Telecom si však za své služby účtuje poplatky.
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí integraci s různými platformami a službami ke zlepšení pracovních postupů a řízení vztahů se zákazníky. Mezi tyto služby patří integrační služba Integrately a recenze chatbota Intercom. LiveAgent také nabízí funkce jako portál zákaznické podpory, migrace dat a řízení stížností. Je dostupný v bezplatné zkušební verzi s možností vytvoření až 200 úkolů.