Partner
Co je MySQL?
MySQL je relační systém pro správu databází, který je založen na SQL. Využívá se zejména pro webové databáze a rovněž v něm lze uchovávat informace o dostupných produktech v online obchodě.
Jak je možné službu využít?
Tato integrace sleduje aktualizace o vašich nových zákaznících, sloupcích a řadách v dotazech. Rovněž vám umožní vytvářet nové řádky, spravovat zákazníky, vytvářet konverzace a vyhledávat řádky v dotazech.
Výhody
- Udržuje vaše zásoby přehledné a uspořádané
- Už žádné přepínání mezi aplikacemi, vše je dostupné z jednoho rozhraní
Frequently Asked Questions
Co je MySQL?
MySQL je databázová služba, která se primárně používá pro webové databáze. Pomocí ní se dají například bezpečně uchovávat vaše eCommerce zásoby.
Jaké jsou výhody používání MySQL v LiveAgentu?
- dostávejte oznámení o nových zákaznících - šetřete čas své zákaznické služby tím, že bude používat jen jedno rozhraní - správa zákazníků přímo z LiveAgentu
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Jak přidat live chat do obchodu Actinic
Integrace živého chatu na webové stránky obchodu Actinic může zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků. Zákazníci mohou získat pomoc i během nákupu.
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu
LiveAgent has helped FrëschKëscht improve its internal organizational structures and provide faster email responses, leading to increased sales. Users have reported improved customer satisfaction and sales thanks to fast and accurate support from agents, who can also chat with clients. LiveAgent also assists with ticket sorting and customer needs analysis. Many users recommend LiveAgent as a better alternative to other products on the market. Users have praised LiveAgent for its advanced automation, social media integration, live chat, ease of use, and well-integrated modules. It also offers email alias generation for easy connection. Users have highlighted its great value for money and 24/7 support team availability.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.