Magento 2 integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
Magento 2 Bezpečnostní zásady
Při integraci Magento 2 s LiveAgentem postupujte podle níže uvedených pokynů.
- Přihlaste se ke svému LiveAgent účtu
- Klikněte na konfiguraci
- Klikněte na Systém a doplňky
- Najděte integraci Magento 2
- Integraci aktivujte stisknutím posuvníku
Co je Magento 2?
Magento 2 umožňuje tisícům maloobchodníků s nejlepšími platformami elektronického obchodování rychle inovovat a růst.
Jak je možné službu využít?
Tento doplňek vám umožňuje přidat do rozhraní pro tikety widget Magento 2. Když je plugin povolený, budete automaticky dostávat informace o zákaznících, kteří vám pošlou e-mail. LiveAgent se připojí k vašemu obchodu Magento a zkontroluje, zda je zákazník, který odesílá e -maily, také zákazníkem ve vašem obchodě. Pokud ano, widget načte jejich objednávky. Tímto způsobem můžete se svými zákazníky bezproblémově komunikovat, aniž byste museli ručně sledovat jejich objednávky mimo LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co je Magento 2 ?
Magento je open-source software pro elektronické obchodování. Magento 2 je jen rychlejší verzí původního Magenta.
Jak můžete integrovat Magento 2?
Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent > Přejděte na Konfigurace > Systém > Doplňky > Aktivujte Magento 2.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Tento článek nabízí návody a šablony pro zlepšení zákaznického servisu a tiketovacích systémů, což může vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí. LiveAgent je vysoce funkční nástroj pro zákaznický servis. Stránky využívají cookies a nabízejí možnost kontaktu.
Společnosti jako Netelip a Cloudflare nabízejí zákaznický servis s pomocí call centra a sociálních sítí. LiveAgent poskytuje software pro podporu zákazníků včetně systému správy stížností a helpdesk software. VoipTel Italia také nabízí software pro zákaznickou podporu a partnerský program. Všechny tyto společnosti se zaměřují na malé a střední podniky a poskytují ucelená IT a telekomunikační řešení.