Opencart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Opencart Bezpečnostní zásady
Při integraci LiveAgent s Opencart postupujte podle níže uvedených pokynů.
- Stáhněte si rozšíření LiveAgent z webu Opencart.
- Rozbalte stažený soubor a nahrajte soubory správce+katalog do složky Opencart na vašem serveru/hostingu.
- V administrátorském panelu Opencart přejděte do sekce Moduly a klikněte na integraci LiveAgent (zelené tlačítko).
- Změňte jeho stav na povolený.
- Nový modul: Integrace LiveAgent-> Konfigurace byla přidána v sekci Moduly, nyní klikněte na modré tlačítko.
- Pokud již máte účet LiveAgent, klikněte na > PŘESKOČIT TENTO KROK, UŽ MÁM ÚČET a vyplňte URL, e -mail a klíč API vašeho účtu. Pokud účet nemáte, vytvořte si v tomto okně nový.
Kde je klíč API?
Ve svém účtu LiveAgent přejděte na Konfigurace>Systém>API a odtud zkopírujte klíč API.
- Jsi hotový. Na vašem webu se zobrazí výchozí tlačítko živého chatu. Pokud chcete změnit výchozí tlačítko, přidejte do svého účtu LiveAgent nová tlačítka a poté klikněte na Použít toto tlačítko v modulu Opencart LiveAgent.
Co je Opencart?
OpenCart je řešení nákupního košíku připravené na klíč. Jednoduše nainstalujete, vyberete šablonu, přidáte produkty a jste připraveni začít přijímat objednávky. Má již integrovanou správu objednávek a více platebních bran a poskytujeme doživotní bezplatnou podporu a bezplatné aktualizace softwaru.
Jak je možné službu využít?
Integrace OpenCart LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu Opencart.
Frequently Asked Questions
Co je OpenCart?
OpenCart je systém nákupního košíku od roku 2005 s více než 900 000 webovými stránkami.
Jaké jsou výhody integrace OpenCart s LiveAgent?
LiveAgent poskytuje integraci OpenCart, která umožňuje zákazníkům implementovat tlačítko živého chatu na jejich webových stránkách. Zde jsou některé výhody implementace tlačítka živého chatu: nákladově efektivní, zlepšuje prodej, zvyšuje spokojenost zákazníků.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
The text discusses LiveAgent, a Swiss Army Knife for customer support that offers various products such as complaint management, email management software, and helpdesk software for startups. It includes contact information for the sales department and offers the option to sign up for a newsletter. The text also details the process of creating an account and accessing the LiveAgent dashboard. The page uses cookies and offers options such as scheduling a one-on-one meeting, a contact form, and live chat.
NordPass a LiveAgent jsou vhodné pro firmy všech velikostí, nabízejí spolupráci v reálném čase a možnosti zlepšení zákaznické podpory. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. LiveAgent nabízí šablony pro live chat a instrukce pro vytvoření účtu v řídícím panelu. LiveAgent také nabízí možnost schůzek a demo. Stránky využívají cookies.