Partner
Při integraci LiveAgent s Opencart postupujte podle níže uvedených pokynů.
- Stáhněte si rozšíření LiveAgent z webu Opencart.
- Rozbalte stažený soubor a nahrajte soubory správce+katalog do složky Opencart na vašem serveru/hostingu.
- V administrátorském panelu Opencart přejděte do sekce Moduly a klikněte na integraci LiveAgent (zelené tlačítko).
- Změňte jeho stav na povolený.
- Nový modul: Integrace LiveAgent-> Konfigurace byla přidána v sekci Moduly, nyní klikněte na modré tlačítko.
- Pokud již máte účet LiveAgent, klikněte na > PŘESKOČIT TENTO KROK, UŽ MÁM ÚČET a vyplňte URL, e -mail a klíč API vašeho účtu. Pokud účet nemáte, vytvořte si v tomto okně nový.
Kde je klíč API?
Ve svém účtu LiveAgent přejděte na Konfigurace>Systém>API a odtud zkopírujte klíč API.
- Jsi hotový. Na vašem webu se zobrazí výchozí tlačítko živého chatu. Pokud chcete změnit výchozí tlačítko, přidejte do svého účtu LiveAgent nová tlačítka a poté klikněte na Použít toto tlačítko v modulu Opencart LiveAgent.

Co je Opencart?
OpenCart je řešení nákupního košíku připravené na klíč. Jednoduše nainstalujete, vyberete šablonu, přidáte produkty a jste připraveni začít přijímat objednávky. Má již integrovanou správu objednávek a více platebních bran a poskytujeme doživotní bezplatnou podporu a bezplatné aktualizace softwaru.
Jak je možné službu využít?
Integrace OpenCart LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu Opencart.
Frequently Asked Questions
Co je OpenCart?
OpenCart je systém nákupního košíku od roku 2005 s více než 900 000 webovými stránkami.
Jaké jsou výhody integrace OpenCart s LiveAgent?
LiveAgent poskytuje integraci OpenCart, která umožňuje zákazníkům implementovat tlačítko živého chatu na jejich webových stránkách. Zde jsou některé výhody implementace tlačítka živého chatu: nákladově efektivní, zlepšuje prodej, zvyšuje spokojenost zákazníků.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Jak aktivovat plugin Instagram v aplikaci LiveAgent
LiveAgent je helpdesk software s integrovaným telefonním systémem TeleCube. Pomáhá zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit interakce se zákazníky.
Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive
Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.