Abyste umístili LiveAgent tlačítko živého chatu na webu CoreCommerce, postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací krok za krokem nebo se jednoduše podívejte na přiložené video.
- První krok k vytvoření nového vlastního chatového tlačítka na LiveAgent panelu. Kopírujte HTML kód (Ctrl+C) na nástěnku.

- Přejděte do správce obchodu CoreCommerce a zvolte Design > Rozšířené možnosti > Upravit HTML/CSS > footer.html > vložte kód tlačítka chatu (Ctrl + V) přímo nad řádek

- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.

Co je CoreCommerce?
Vytvořte si e-shop s naším hostovaným nákupním košíkem typu “vše v jednom”! Žádné transakční poplatky, jednoduché nastavení a přístup ke stovkám funkcí bez ohledu na zvolený plán. Navštivte CoreCommerce stránku pro více informací.
Jak je možné službu využít?
Integrace služby LiveAgent s obchodem CoreCommerce umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu CoreCommerce.
Frequently asked questions
Co je CoreCommerce?
CoreCommerce je platforma SaaS pro elektronické obchodování od roku 2001, která poskytuje přizpůsobitelnou a personalizovanou podporu/služby.
Jak můžete integrovat CoreCommerce s LiveAgent?
1. Vytvořte tlačítko živého chatu a zkopírujte kód HTML z aplikace LiveAgent
2. Přejděte do správce elektronického obchodu Corecommerce
3. Klikněte na Návrh - Rozšířené možnosti - Upravit HTML - Vložit - Publikovat