X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Začněte poskytovat úžasnou zákaznickou podporu zadáním živého chatového tlačítka ve vašem X-Cart obchodě. Pro zahájení vaší integrace klikněte na tento odkaz nebo postupujte podle následujících kroků.
- Otevřete “Rozšíření->Marketplace” v oblasti správce vašeho obchodu.
- Vyhledejte modul LiveAgent podle názvu nebo označení.
- Zaškrtněte políčko “Instalovat” vedle názvu modulu a stiskněte tlačítko “Instalovat moduly”.
- Otevřete sekci Moduly, zaškrtněte políčko “Povoleno” a klikněte na Nastavení v modulu nastavení helpdesku LiveAgent.
- Zkopírujte a vložte HTML kód integrace tlačítka živého chatu ze svého LiveAgent do prázdného pole na této obrazovce. Pokud chcete, aby se jméno a e-mail zákazníka předvyplnily automaticky, zaškrtněte příslušné políčko. Na závěr klikněte na tlačítko Odeslat.
Co je X-cart?
X-Cart je komerční open source platforma nákupního košíku distribuovaná prostřednictvím řešení SaaS nebo prostřednictvím balíčku ke stažení.
Jak je možné službu využít?
Integrace LiveAgent s X-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašich obchodů X-Cart.
Frequently Asked Questions
Co je X-cart?
X-cart je platforma, která vám pomáhá designovat a vytvořit E-shop.
Proč bych měl integrovat X-cart s LiveAgent?
Pokud chcete zvýšit své prodeje, rozhodně doporučujeme integrovat tlačítko živého chatu od LiveAgent. Umožní vašemu zákaznickému servisu odpovídat na dotazy zákazníků v reálném čase, čímž zabráníte ztrátě potenciálních zákazníků.
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.