X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Začněte poskytovat úžasnou zákaznickou podporu zadáním živého chatového tlačítka ve vašem X-Cart obchodě. Pro zahájení vaší integrace klikněte na tento odkaz nebo postupujte podle následujících kroků.
- Otevřete “Rozšíření->Marketplace” v oblasti správce vašeho obchodu.
- Vyhledejte modul LiveAgent podle názvu nebo označení.
- Zaškrtněte políčko “Instalovat” vedle názvu modulu a stiskněte tlačítko “Instalovat moduly”.
- Otevřete sekci Moduly, zaškrtněte políčko “Povoleno” a klikněte na Nastavení v modulu nastavení helpdesku LiveAgent.
- Zkopírujte a vložte HTML kód integrace tlačítka živého chatu ze svého LiveAgent do prázdného pole na této obrazovce. Pokud chcete, aby se jméno a e-mail zákazníka předvyplnily automaticky, zaškrtněte příslušné políčko. Na závěr klikněte na tlačítko Odeslat.
Co je X-cart?
X-Cart je komerční open source platforma nákupního košíku distribuovaná prostřednictvím řešení SaaS nebo prostřednictvím balíčku ke stažení.
Jak je možné službu využít?
Integrace LiveAgent s X-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašich obchodů X-Cart.
Frequently Asked Questions
Co je X-cart?
X-cart je platforma, která vám pomáhá designovat a vytvořit E-shop.
Proč bych měl integrovat X-cart s LiveAgent?
Pokud chcete zvýšit své prodeje, rozhodně doporučujeme integrovat tlačítko živého chatu od LiveAgent. Umožní vašemu zákaznickému servisu odpovídat na dotazy zákazníků v reálném čase, čímž zabráníte ztrátě potenciálních zákazníků.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.