Peoplefone integration
Partner website
Co je Peoplefone?
Poskytovatel VoIP Peoplefone byl založen v roce 2005 ve Švýcarsku a nyní působí v dalších šesti zemích: Německo, Rakousko, Francie, Polsko, Slovensko a Litva. Naše služby využívá více než 200 000 firemních zákazníků. Abychom jim mohli nabídnout co nejlepší podporu, spolupracujeme se sítí 2 000 instalačních partnerů po celé Evropě.
Naše systémová platforma byla vybudována vlastními silami a je neustále vyvíjena a optimalizována. Díky tomu můžeme našim zákazníkům nabídnout kvalitu, stabilitu a nová komunikační řešení při dobrém poměru ceny a výkonu. Ať už se jedná o naši nabídku SIP-TRUNK, která je certifikována většinou výrobců telefonních systémů, MICROSOFT TEAMS Direct Routing nebo naši virtuální ústřednu Peoplefone HOSTED – každý zákazník u nás najde řešení šité na míru.
V hodnocení Bilanz Telekom dosahuje společnost Peoplefone od roku 2013 nejvyšších příček jako poskytovatel VoIP v pevné síti pro švýcarské společnosti – z toho pětkrát získala 1. místo.
Více informací na: https://www.peoplefone.com
Jak je možné službu využít?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, společnost Peoplefone je skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco společnost Peoplefone zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory notebooku nebo chytrého telefonu jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Pokud budete chtít později zlepšit kvalitu hovorů, můžete potřebovat další hardware.
Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?
Přestože někteří lidé dávají přednost digitálním zákaznickým zkušenostem, jiní touží po hlubším osobním kontaktu se značkami, s nimiž přicházejí do styku. Call centra jsou skvělým způsobem, jak zlepšit vztahy se zákazníky, prodávat produkty, získávat nové zákazníky a uživatele služeb nebo poskytovat obecné služby zákazníkům.
S úpadkem tradičních call center a vzestupem softwaru pro call centra, jako je LiveAgent, je snadné poskytovat zákazníkům tyto typy služeb, aniž by to stálo peníze. Call centra jsou nyní dostupná pro všechny typy firem, ať už jsou velké nebo malé.
Jak funguje call centrum LiveAgent?
LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvořit vlastní stromy IVR (Interaktivní hlasová odezva), které automaticky přesměrují zákazníky na správná oddělení a agenty.
A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.
Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.
Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků.
Chcete získat více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se na stránku s funkcemi našeho call centra, kde najdete všechny informace o možnostech call centra LiveAgent.
Jak integrovat Peoplefone VoIP s LiveAgent?
Pokud si chcete vytvořit call centrum LiveAgent s Peoplefone jako poskytovatelem VoIP, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.
- Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
- Ze seznamu poskytovatelů VoIP vyberte Peoplefone.
- Pojmenujte číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části.
Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla Peoplefone nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.
Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center
Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud vás to zajímá, podívejte se do akademie LiveAgent, kde najdete více informací o call centrech a dalších tématech ze světa zákaznické podpory.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.
Frequently Asked Questions
Co je to Peoplefone?
Peoplefone je poskytovatel VoIP, který působí ve Švýcarsku, Německu, Rakousku, Francii, Polsku, na Slovensku a v Litvě. Využívá ji více než 200 000 firemních zákazníků. Společnost spolupracuje se sítí 2000 instalačních partnerů v Evropě, aby zajistila svým klientům co nejlepší služby.
Jak můžete používat službu Peoplefone?
V softwaru call centra LiveAgent můžete jako hlavního poskytovatele VoIP používat Peoplefone. Peoplfone vám pomůže se spojením prostřednictvím příchozích a odchozích hovorů. Nemusíte využívat drahé vybavení, stačí vám reproduktory a mikrofon vašeho notebooku.
Jak integrovat Peoplefone se službou LiveAgent?
V LiveAgentu stačí přejít do části Konfigurace > Volání > Čísla a kliknout na tlačítko Vytvořit. Poté vyberte Peoplefone ze seznamu poskytovatelů VoIP a připojte své číslo.
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.