Post Affiliate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro je software pro sledování partnerů (affilliate), který vám umožní vytvořit a spravovat vlastní partnerský program od začátku až do konce, s personalizovanou strukturou a nastavením provizí. Podle žebříčku Capterra je v současné době nejvíce a nejlépe hodnoceným affiliate softwarem.
Affiliate programy se s Post Affiliate Pro snadno ovládají. Můžete spravovat své referenční odkazy, plánovat platby, sledovat prodeje, zlepšit komunikaci pomocí funkcí sociálních médií, sdílet obsah a bezproblémově komunikovat prostřednictvím různých kanálů. Více informací o nástrojích a funkcích Post Affiliate Pro najdete na jejich webových stránkách nebo ještě dnes můžete vyzkoušet bezplatnou zkušební verzi.
Jak je možné službu využít?
Začněte poskytovat úžasnou zákaznickou podporu umístěním tlačítka live chatu na svůj partnerský (affilliate) panel a registrační stránky. Vaši partneři vás mohou kontaktovat z vašich partnerských webových stránek. Stačí jediné kliknutí na tlačítko a vaši agenti mohou odpovídat a odpovídat. Widget live chatu může vám i vašim partnerům ušetřit čas, protože představuje rychlejší možnost komunikace pro všechny strany.
Výhody
- Snadná komunikace s partnery prostřednictvím live chatu
- Widget live chatu na webových stránkách partnerů
- Snadné propojení
- Pracuje skvěle s dalšími kanály podpory
Jak integrovat LiveAgent se službou Post Affilliate Pro
Podle tohoto návodu můžete na své webové stránky integrovat tlačítko chatu LiveAgent.
- Otevřete aplikaci Post Affiliate Pro, přejděte do části Konfigurace > Funkce a v seznamu vyhledejte migraci Live Chatu a Helpdesku. Poté klikněte na tlačítko Aktivovat a Post Affiliate Pro se restartuje.
- Znovu aplikaci otevřete a přejděte do části Konfigurace. Přejděte dolů, najděte položku Konfigurace LiveAgent a klikněte na ni. Nyní je třeba zadat adresu URL helpdesku, e-mailovou adresu helpdesku a klíč API.
- Chcete-li získat klíč API, otevřete aplikaci LiveAgent, přejděte do nabídky Konfigurace > API a v pravém horním rohu vyberte možnost NASTAVENÍ PRO API V1. Vygenerujte klíč, zkopírujte jej a vložte do části konfigurace LiveAgent v aplikaci Post Affiliate Pro.
- Nyní je třeba vložit integrační kód tlačítka chatu. Kód najdete v části LiveAgent – Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu. Pokud potřebujete vytvořit tlačítko, stačí kliknout na oranžovou ikonu Vytvořit, vybrat design (nebo vložit vlastní), pojmenovat tlačítko a kliknout na tlačítko Uložit. Kód pak najdete v části Integrace v nastavení tlačítka. Zkopírujte kód a vložte jej do aplikace Post Affiliate Pro. Vyberte oddělení a klikněte na tlačítko Uložit.
Nyní jste hotovi a váš live chat je připraven. Takto vypadá aktivní a funkční z obou stran.
Frequently Asked Questions
Co je to Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro je affiliate software, který funguje od roku 2001 a pomáhá společnostem snadno spravovat jejich affiliate programy.
Jak můžete integrovat Post Affiliate Pro do služby LiveAgent?
Tady je průvodce krok za krokem pro integraci Post Affiliate Pro se službou LiveAgent: Přihlaste se do Post Affiliate Pro > Klikněte na Funkce > Aktivujte integraci Live Chatu a Helpdesku > Vyplňte údaje a ihned použijte.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Popisujeme aplikaci Ucraft pro tvorbu online stránek a možností integrace živého chatu pomocí LiveAgentu s rychlou odezvou než u jiných widgetů. LiveAgent nabízí další možnosti pro zákaznickou podporu na webu, včetně portálu pro zákaznickou podporu a migrace dat, a obsahuje funkce jako VoIP a řešení pro správu e-mailů a stížností. Kontakty jsou k dispozici včetně podpory pro prodej i odběr newsletteru.