Partner
Co je to Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro je software pro sledování partnerů (affilliate), který vám umožní vytvořit a spravovat vlastní partnerský program od začátku až do konce, s personalizovanou strukturou a nastavením provizí. Podle žebříčku Capterra je v současné době nejvíce a nejlépe hodnoceným affiliate softwarem.
Affiliate programy se s Post Affiliate Pro snadno ovládají. Můžete spravovat své referenční odkazy, plánovat platby, sledovat prodeje, zlepšit komunikaci pomocí funkcí sociálních médií, sdílet obsah a bezproblémově komunikovat prostřednictvím různých kanálů. Více informací o nástrojích a funkcích Post Affiliate Pro najdete na jejich webových stránkách nebo ještě dnes můžete vyzkoušet bezplatnou zkušební verzi.
Jak je možné službu využít?
Začněte poskytovat úžasnou zákaznickou podporu umístěním tlačítka live chatu na svůj partnerský (affilliate) panel a registrační stránky. Vaši partneři vás mohou kontaktovat z vašich partnerských webových stránek. Stačí jediné kliknutí na tlačítko a vaši agenti mohou odpovídat a odpovídat. Widget live chatu může vám i vašim partnerům ušetřit čas, protože představuje rychlejší možnost komunikace pro všechny strany.
Výhody
- Snadná komunikace s partnery prostřednictvím live chatu
- Widget live chatu na webových stránkách partnerů
- Snadné propojení
- Pracuje skvěle s dalšími kanály podpory
Jak integrovat LiveAgent se službou Post Affilliate Pro
Podle tohoto návodu můžete na své webové stránky integrovat tlačítko chatu LiveAgent.
- Otevřete aplikaci Post Affiliate Pro, přejděte do části Konfigurace > Funkce a v seznamu vyhledejte migraci Live Chatu a Helpdesku. Poté klikněte na tlačítko Aktivovat a Post Affiliate Pro se restartuje.
- Znovu aplikaci otevřete a přejděte do části Konfigurace. Přejděte dolů, najděte položku Konfigurace LiveAgent a klikněte na ni. Nyní je třeba zadat adresu URL helpdesku, e-mailovou adresu helpdesku a klíč API.
- Chcete-li získat klíč API, otevřete aplikaci LiveAgent, přejděte do nabídky Konfigurace > API a v pravém horním rohu vyberte možnost NASTAVENÍ PRO API V1. Vygenerujte klíč, zkopírujte jej a vložte do části konfigurace LiveAgent v aplikaci Post Affiliate Pro.
- Nyní je třeba vložit integrační kód tlačítka chatu. Kód najdete v části LiveAgent – Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu. Pokud potřebujete vytvořit tlačítko, stačí kliknout na oranžovou ikonu Vytvořit, vybrat design (nebo vložit vlastní), pojmenovat tlačítko a kliknout na tlačítko Uložit. Kód pak najdete v části Integrace v nastavení tlačítka. Zkopírujte kód a vložte jej do aplikace Post Affiliate Pro. Vyberte oddělení a klikněte na tlačítko Uložit.
Nyní jste hotovi a váš live chat je připraven. Takto vypadá aktivní a funkční z obou stran.
Frequently Asked Questions
Co je to Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro je affiliate software, který funguje od roku 2001 a pomáhá společnostem snadno spravovat jejich affiliate programy.
Jak můžete integrovat Post Affiliate Pro do služby LiveAgent?
Tady je průvodce krok za krokem pro integraci Post Affiliate Pro se službou LiveAgent: Přihlaste se do Post Affiliate Pro > Klikněte na Funkce > Aktivujte integraci Live Chatu a Helpdesku > Vyplňte údaje a ihned použijte.
Text zdůrazňuje důležitost analýzy konverzního kanálu pro úspěch podnikání a výhody softwaru pro zákaznickou podporu a portálů pro samoobsluhu. Také se zaměřuje na rostoucí poptávku po samoobslužných portálech a jejich výhody, jako je zvýšená spokojenost zákazníků a zapojení. Článek také zdůrazňuje roli manažerů pro úspěch zákazníka při udržování dobrých vztahů se zákazníky a nabízí tipy na zlepšení efektivity a spokojenosti pomocí softwaru pro helpdesk a politiky zákaznického servisu. Celkově je zdůrazněna důležitost komplexního přístupu k zákaznickému servisu v současném podnikatelském prostředí.
The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.