Purple Stone integration
Partner website
Společnost Purple Stone Telecom Limited byla založena v roce 2005 jako dceřiná společnost Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd. a je významným poskytovatelem telekomunikačních služeb v Číně se sídlem v Hongkongu.
V dnešním konkurenčním prostředí je pro úspěch důležité poskytovat výjimečnou zákaznickou zkušenost a efektivní komunikaci. Purple Stone nabízí komplexní sadu služeb, jejichž cílem je zlepšit interakci se zákazníky a zefektivnit obchodní operace. Mezi těmito službami vynikají jejich řešení SIP-trunking, která jsou oblíbenou volbou pro podniky, které chtějí optimalizovat své telefonní systémy v pevninské Číně.
SIP-trunking (Session Initiation Protocol) je nejmodernější technologie, která umožňuje podnikům připojit stávající systém PBX (Private Branch Exchange) k internetu a nahradit tak tradiční telefonní linky. Využitím síly internetu mohou podniky dosáhnout úspory nákladů, větší flexibility a lepší škálovatelnosti, což zajistí, že jejich komunikační systémy budou připraveny na budoucí růst.
Řešení SIP-trunking společnosti Purple Stone poskytují firmám robustní a spolehlivou platformu pro správu hlasové komunikace. Jejich služby jsou navrženy s ohledem na snadné používání a bezproblémovou integraci a lze je snadno přizpůsobit jedinečným potřebám každé firmy. Díky spolupráci se společností Purple Stone mohou podniky nejen zlepšit své služby zákazníkům, ale také plně využít potenciál své komunikační infrastruktury.
Jak je možné službu využít?
Společnost LiveAgent spolupracuje se společností Purple Stone, aby zajistila bezproblémovou integraci čísel Purple Stone do vašeho call centra. A co je ještě lepší? Společnost LiveAgent si za toto připojení neúčtuje žádné další poplatky.
Pokud máte zájem o propojení společnosti Purple Stone s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte Purple Stone
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Náklady na integraci Purple Stone:
Předplatné služby LiveAgent zahrnuje integraci bez příplatku, zatímco společnost Purple Stone nabízí své služby za poplatek, protože je samostatnou firmou.
Výhody služby Purple Stone:
- Cenově výhodné
- Lepší uživatelský zážitek
- Přístup v pevninské Číně
- Vysoká spolehlivost
Chcete se o fungování softwaru call centra dozvědět víc? Podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flynumber integration!
Frequently Asked Questions
Co je Purple Stone?
Purple Stone Telecom Limited, založená v roce 2005 jako dceřiná společnost společnosti Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd, je významným poskytovatelem telekomunikačních služeb v Číně se sídlem v Hongkongu.
Kolik stojí integrace Purple Stone se službou LiveAgent?
LiveAgent spolupracuje se společností Purple Stone. Integrace je tedy bezplatná. Mějte však na paměti, že společnost Purple Stone své služby zpoplatňuje.
Jak můžete ve službě LiveAgent implementovat číslo VoIP Purple Stone?
Jednoduše přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > Purple Stone. Přidejte číslo VoIP a ihned jej používejte.
Text informuje o způsobech kontaktování zákaznického servisu společnosti Marvel a Prezi. Marvel zákaznickou podporu poskytuje přes call centra, sociální sítě a webové stránky, ale nezahrnuje emailovou podporu nebo chat. Prezi lze kontaktovat přes live chat, call centra, bázi znalostí a fóra, ale také nenabízí emailovou podporu. Oba texty také poskytují informace o právních kontaktech souvisejících se společnostmi. Na konci textu se nacházejí odkazy na další marketingové materiály.
Outsourcing live chat support can provide a satisfying customer experience, especially for the automotive industry. Features like real-time messaging, online visitors, video calls, pre-defined responses, multilingual chat widgets, and pre- and post-chat surveys can enhance customer satisfaction and personalization. If you don't have an in-house customer service team, outsourcing can be a solution. ClickUp is a cloud-based project management tool that integrates with LiveAgent for easy task management. LiveAgent is a customer service platform that is currently being set up for new registrants. Our website uses cookies, and continuing to use it indicates agreement with our security and cookie policies.
Účinná adresa podpory může zlepšit loajalitu zákazníků a získání nových. LiveAgent nabízí efektivní podporu pomocí chatu, telefonu a e-mailů. Aktualne a Pair také nabízejí podporu pomocí e-mailu a sociálních médií. Je důležité investovat do lepší zákaznického servisu pro zlepšení zkušenosti zákazníka.
Registrace do partnerského programu LiveAgent
Quality Unit, LLC reserves all rights for its website and policies, including privacy and security policies under GDPR. LiveAgent registration receives login details via email, and a control panel is being created. Cookies are used on the site, and acceptance is required for form submissions and chat initiation.