Partner
Co je ShipStation?
ShipStation je multikanálový software pro online prodejce, který slouží k bezproblémové přepravě produktů. Disponuje funkcemi jako hromadné zaslání, zvýhodněné přepravní sazby, řízení vztahu se zákazníky a vlastní značka. Spravujte rozesílku ze svého online obchodu snadno a rychle.
Jak službu používat?
Integraci ShipStation můžete použít ke sledování novinek a aktualizací o vašich zákaznících, přepravovaných položkách a objednávkách. Rovněž můžete vytvářet objednávky, konverzace a spravovat zákazníky. Vytvořte si vlastní integrace a propojte mezi sebou různé části těchto dvou aplikací. Zabere vám to sotva pár minut.
Výhody
- Pomáhá spravovat objednávky a zásilky
- Sleduje nové zákazníky
- Řízení vztahu se zákazníky a zásilek
- Už žádné přepínání mezi aplikacemi
- Lepší pracovní postupy
Jak propojit ShipStation s LiveAgentem přes Zapier
Zapier umožňuje vytvářet integrace mezi dvěma aplikacemi a navzájem je propojit. Celý proces zabere sotva pár minut. Jediné, co musíte udělat, je vybrat si aplikaci a propojit ji pomocí Zapieru s LiveAgentem. K tomu samozřejmě budete potřebovat Zapier účet, který si můžete vytvořit zadáním své e-mailové adresy na tomto odkazu. Jakmile se přihlásíte, přejděte na stránku s integracemi LiveAgent + ShipStation.

Na dané stránce pak sjeďte myší dolů do sekce záznamů, kde uvidíte Propojit LiveAgent + ShipStation. Zde si můžete navolit požadované spouštěče a akce. Spouštěč v jedné aplikaci spustí akci v té druhé.
Jako příklad jsme zvolili v aplikaci ShipStation spouštěč “Nová objednávka položky” a v LiveAgent aplikaci jsme zvolili akci “Vytvořit konverzaci”. Následně si můžete nastavit parametry dané integrace. Jakmile budete mít vybráno, pokračujte kliknutím na modré tlačítko.

V této sekci musíte nakonfigurovat spouštěč. Začněte přihlášením do svého ShipStation účtu. Následně budete muset povolit přístup k některým svým datům.

Rovněž budete muset poskytnout svůj API klíč, který najdete ve svém ShipStation účtu. Přejděte do sekce Nastavení > Účet > Nastavení API. Vygenerujte nový API klíč a do Zapier okna zkopírujte jak klíč, tak i tajný klíč.

Doporučujeme provést test spouštěče, zda vůbec funguje. Po dokončení pokračujte v procesu.

Nyní je na čase nastavit LiveAgent akci. K tomu je potřeba přihlásit se do svého LiveAgent účtu a umožnit přístup k nakládání s daty. Poté nastavte podrobnosti akce. V našem případě jsme museli nastavit zprávu, která se odešle poté, co ShipStation obdrží novou objednávku.

To je vše. Nyní už zbývá pouze otestovat spouštěč, ať víte, zda funguje.

Nyní vše vyzkoušejte. Přejděte do svého ShipStation účtu a v sekci Objednávky vytvořte novou objednávku.

Zkontrolujte svou schránku tiketovacího systému LiveAgent. Měli byste vidět zprávu z aplikace ShipStation, která vás informuje o nově vytvořené objednávce.

Podobným způsobem si můžete vytvořit i další integrace pro nejrůznější účely, a zefektivnit tak chod svého online obchodu.
Frequently Asked Questions
Co je ShipStation?
ShipStation je řešení pro správu zásilek, určené online obchodům. Pomáhá vytvářet přepravní štítky, předává informace o sledování zásilky zákazníkům, poskytuje automatizaci, bezdrátový tisk atd.
Jaké jsou výhody používání služby ShipStation s LiveAgentem?
- řízení objednávek a zásilek přímo z LiveAgentu - úspora času pro vaši zákaznickou službu - zvýšení produktivity
Tento text se zaměřuje na zákaznický servis a poskytuje návody pro jeho tvorbu. Podrobněji se věnuje tématu hodnocení agentů a zástupců zákazníků. LiveAgent nabízí zdroje znalostí pro zákazníky a funkce pro hodnocení odpovědí agentů. Softwarová správa znalostních bází může přinést konkurenční výhodu. LiveAgent umožňuje hodnocení agentů, vytváření profilů společností a práci s dočasnými agenty a šablonami odpovědí. Tento software lze integrovat s alternativami a nabízí zákaznický portál a podporu.
The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.