ShipStation integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je ShipStation?
ShipStation je multikanálový software pro online prodejce, který slouží k bezproblémové přepravě produktů. Disponuje funkcemi jako hromadné zaslání, zvýhodněné přepravní sazby, řízení vztahu se zákazníky a vlastní značka. Spravujte rozesílku ze svého online obchodu snadno a rychle.
Jak službu používat?
Integraci ShipStation můžete použít ke sledování novinek a aktualizací o vašich zákaznících, přepravovaných položkách a objednávkách. Rovněž můžete vytvářet objednávky, konverzace a spravovat zákazníky. Vytvořte si vlastní integrace a propojte mezi sebou různé části těchto dvou aplikací. Zabere vám to sotva pár minut.
Výhody
- Pomáhá spravovat objednávky a zásilky
- Sleduje nové zákazníky
- Řízení vztahu se zákazníky a zásilek
- Už žádné přepínání mezi aplikacemi
- Lepší pracovní postupy
Jak propojit ShipStation s LiveAgentem přes Zapier
Zapier umožňuje vytvářet integrace mezi dvěma aplikacemi a navzájem je propojit. Celý proces zabere sotva pár minut. Jediné, co musíte udělat, je vybrat si aplikaci a propojit ji pomocí Zapieru s LiveAgentem. K tomu samozřejmě budete potřebovat Zapier účet, který si můžete vytvořit zadáním své e-mailové adresy na tomto odkazu. Jakmile se přihlásíte, přejděte na stránku s integracemi LiveAgent + ShipStation.
Na dané stránce pak sjeďte myší dolů do sekce záznamů, kde uvidíte Propojit LiveAgent + ShipStation. Zde si můžete navolit požadované spouštěče a akce. Spouštěč v jedné aplikaci spustí akci v té druhé.
Jako příklad jsme zvolili v aplikaci ShipStation spouštěč “Nová objednávka položky” a v LiveAgent aplikaci jsme zvolili akci “Vytvořit konverzaci”. Následně si můžete nastavit parametry dané integrace. Jakmile budete mít vybráno, pokračujte kliknutím na modré tlačítko.
V této sekci musíte nakonfigurovat spouštěč. Začněte přihlášením do svého ShipStation účtu. Následně budete muset povolit přístup k některým svým datům.
Rovněž budete muset poskytnout svůj API klíč, který najdete ve svém ShipStation účtu. Přejděte do sekce Nastavení > Účet > Nastavení API. Vygenerujte nový API klíč a do Zapier okna zkopírujte jak klíč, tak i tajný klíč.
Doporučujeme provést test spouštěče, zda vůbec funguje. Po dokončení pokračujte v procesu.
Nyní je na čase nastavit LiveAgent akci. K tomu je potřeba přihlásit se do svého LiveAgent účtu a umožnit přístup k nakládání s daty. Poté nastavte podrobnosti akce. V našem případě jsme museli nastavit zprávu, která se odešle poté, co ShipStation obdrží novou objednávku.
To je vše. Nyní už zbývá pouze otestovat spouštěč, ať víte, zda funguje.
Nyní vše vyzkoušejte. Přejděte do svého ShipStation účtu a v sekci Objednávky vytvořte novou objednávku.
Zkontrolujte svou schránku tiketovacího systému LiveAgent. Měli byste vidět zprávu z aplikace ShipStation, která vás informuje o nově vytvořené objednávce.
Podobným způsobem si můžete vytvořit i další integrace pro nejrůznější účely, a zefektivnit tak chod svého online obchodu.
Frequently Asked Questions
Co je ShipStation?
ShipStation je řešení pro správu zásilek, určené online obchodům. Pomáhá vytvářet přepravní štítky, předává informace o sledování zásilky zákazníkům, poskytuje automatizaci, bezdrátový tisk atd.
Jaké jsou výhody používání služby ShipStation s LiveAgentem?
- řízení objednávek a zásilek přímo z LiveAgentu - úspora času pro vaši zákaznickou službu - zvýšení produktivity
LiveAgent je helpdeskové řešení zaměřené na zlepšení zákaznické podpory napříč různými kanály. Je alternativou k Frontu a Userlike a nabízí plány pro podniky různých velikostí a typů. LiveAgent se přizpůsobuje potřebám společností a umožňuje automatizované přesměrování tiketů a snižuje míru odchodu zákazníků. Software je vhodný pro odvětví zábavy a integrace s sociálními sítěmi. LiveAgent je také alternativou k Novocall.
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.