Shift4Shop integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
Co je Shift4Shop?
Software nákupního košíku Shift4Shop (dříve 3dcart) je dokonalým řešením elektronického obchodování typu vše v jednom pro správu vašeho online obchodu přes web (není nutné instalovat žádný software na plochu). Tento software vám umožňuje ovládat možnosti plateb online i offline, nastavit možnosti dopravy v reálném čase, kontaktovat zákazníky, spravovat inventář vašeho obchodu a mnoho dalšího!
Jak můžete použít integraci Shift4Shop?
Integrace LiveAgent Shift4Shop vám umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu Shift4Shop. Tlačítko může vašim zákazníkům pomoci získat rychlou a pohodlnou podporu. To může zvýšit loajalitu a štěstí zákazníků a pomoci vám proměnit návštěvníky webových stránek v platící zákazníky.
Widget živého chatu LiveAgent je nejrychlejší a nejštíhlejší na trhu s rychlostí načítání 2,5. Používání widgetu pro chat na vašem webu může zlepšit spokojenost vašich zákazníků, a tím i prodej a marketingové možnosti.
Widget LiveAgent pro živý chat je vybaven spoustou užitečných funkcí, včetně proaktivních pozvánek na chat a online sledování návštěvníků, které sleduje, jak dlouho je každý návštěvník webu na vašem webu, jaké akce provádí a také jeho geografickou polohu.
Vylepšete správu zpětné vazby a poskytněte návštěvníkům webových stránek vysoce kvalitní zákaznické služby ještě dnes. Zahajte bezplatnou 14denní zkušební verzi.
Jaké výhody získáte integrací Shift4Shop?
- Organizovaná, univerzální schránka na lístky
- Widget pro rychlý živý chat, který je plně přizpůsobitelný
- Offline formuláře, tlačítka offline chatu, formuláře před chatem pro získávání potenciálních zákazníků
- Proactive chat invitations
- Monitorování návštěvníků v reálném čase
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
- Rychlejší doby odezvy
- Bezproblémová podpora pro vaše zákazníky
Jak umístit tlačítko chatu Live Agent do vašeho obchodu Shift4Shop
Pokud chcete na svůj web Shift4Shop umístit tlačítko chatu LiveAgent, postupujte podle níže uvedených pokynů pro integraci nebo podle pokynů uvedených v našem videu.
Pokud jste ještě nikdy nevytvořili tlačítko LiveAgent, přihlaste se ke svému účtu a přejděte do části Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu a kliknutím na oranžové tlačítko v horní části vytvořte nové.
Vyberte si design tlačítka a projděte nastavení. To zahrnuje pojmenování tlačítka, výběr oddělení, do kterého mají být směrovány nové chaty, a jazyk tlačítka chatu (mimo jiné možnosti.) Po dokončení klikněte na Uložit.
Nyní přejděte do sekce integrace v levém panelu a zkopírujte kód. Tento kód budete muset umístit do zápatí nebo záhlaví svého webu Shift4Shop.
Otevřete Shift4Shop a přejděte na Obsah > Obsah webu. Klikněte na sekci Záhlaví a zápatí a vložte kód tlačítka do sekce Globální zápatí. Povolte blok a uložte změny.
Jak integrovat Shift4Shop s LiveAgent přes Zapier
Shift4Shop lze také integrovat s LiveAgent přes Zapier. Podle tohoto návodu se dozvíte, jak vytvořit vlastní integraci.
Tato příručka může ukazovat různé možnosti v některých částech nastavení integrace kvůli velkému počtu možností integrace. Obecně však zůstává stejný a je snadné jej projít bez ohledu na to, jaký druh integrace si vyberete.
Vytvořte si účet Zapier nebo se přihlaste ke svému stávajícímu účtu a přejděte na stránku integrace LiveAgent + Shift4Shop. Přejděte dolů, dokud se v sekci Minuty nezobrazí Connect LiveAgent a Shift4Shop. Vyberte spoušť a akci, která obě aplikace propojí.
Prvním krokem naší integrace je připojení k účtu Shift4Shop a umožnění společnosti Zapier spravovat naše data. Dále je tu test spouště. Poté musíte nastavit akci LiveAgent. V tomto případě jde o vytvoření e-mailu. Vyplňte požadovaná pole, jako jsou e-mailové adresy odesílatele a příjemce, předmět zprávy a tělo e-mailu. Pokračujte v testu a zapněte Zap.
Výsledky naleznete ve své e-mailové schránce. O nově přidaných produktech byste měli obdržet e -mailové oznámení.
Frequently Asked Questions
Co je Shift4Shop
Shift4Shop je platforma elektronického obchodování pro online obchody. Společnost poskytuje platformu bohatou na funkce, díky níž je elektronické obchodování snadné a efektivní pro všechny prodejce.
Jak můžete integrovat Shift4Shop s vaším LiveAgentem?
Abyste mohli do svého obchodu Shift4Shop implementovat tlačítko živého chatu, musíte: V aplikaci LiveAgent vytvořte tlačítko živého chatu > Zkopírujte HTML kód z LiveAgent > Vložte kód do svého obchodu Shift4Shop (video návod)
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
Zlepšete zákaznickou zkušenost a prodej pomocí integrovaného softwaru LiveAgent pro call centra. Nabízí sofistikovaný software a podporu zákaznického servisu. Integrace Rají klíčovou roli v úspěchu webů lokalizovaných v Češtině, zvyšuje spokojenost a loajalitu zákazníků. Podpora portálu zákaznické podpory a migrace dat jsou také dostupné. Sales contacts +421 2 33 456 826 +1-888-257-8754 +1-786-204-1375. Vyzkoušejte si to zdarma bez závazků.