Živý chat pro odvětví realit

Udělejte dojem na své zákazníky a zvyšte jejich spokojenost.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zruště kdykoliv
Používá
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animace záhlaví
Helpdesk software

Touha vlastnit dům nebo jakýkoli jiný typ nemovitosti je ze své podstaty lidská. Většina populace si koupila nebo koupí svou novou nemovitost od certifikované realitní kanceláře nebo agenta.

To odpovídá obrovskému počtu cenných vyhlídek. Doby, kdy stačilo mít na okně vaší agentury atraktivní zobrazení nemovitostí, jsou ale zdánlivě dávno pryč. To je samozřejmě stále nutné mít, ale značná část kupující veřejnosti přesouvá pozornost online.

Nakupování produktů online může být obtížné. Hlavním důvodem je, že si produkty nemůžete prohlédnout v reálném světě, než se rozhodnete.

Ještě větší stres je pořídit si nemovitost tímto způsobem. Chcete mít možnost komunikovat, zkontrolovat každou místnost, přečíst si smlouvu a obecně nechat své otázky a obavy realitní kanceláři okamžitě zodpovědět.

Telefon je dobrým způsobem, jak toho dosáhnout, ale živý chat je pohodlnější a produktivnější možností online komunikace.

Jste připraveni položit první stavební kámen úspěchu vašich zákaznických služeb?

Dejme se do práce.

Jak může živý chat podporovat realitní průmysl?

Spusťte online podporu správně a poskytněte pozitivní zážitek online klientům, kteří hledají svůj nový domov.

Takzvané window shopping bylo pro potenciálního kupujícího příležitostí, jak si nemovitosti ověřit na displejích realitní kanceláře.

Šance upoutat pozornost vyhlídky byla přepracována také online. Bylo pozorováno, že k upoutání pozornosti potenciálního zákazníka je doba mezi tím 5-10 minut.

Jaké jsou výhody živého chatu pro pět hlavních kategorií nebo nemovitostí?

  • Obytný
  • Komerční
  • Průmyslový
  • Surová země
  • Speciální použití

Časově a strategicky umístěné proaktivní pozvánky na chat na stránky, které běžně generují vysoký provoz, například na stránku s cenami nebo produktem.

Real-time-chat-Proactive-invitation-LiveAgent
Příklad proaktivní pozvánky chatu (kliknutím zvětšíte)

Přestože je živý chat především aktivním nástrojem pro chatování v reálném čase, nabízí funkci pro komunikaci mimo pracovní dobu, a tou jsou kontaktní formuláře. Stejně jako u ostatních funkcí jsou kontaktní formuláře plně přizpůsobitelné.

Funkce kontaktních formulářů v softwaru Live Chat - LiveAgent
Příklad kontaktního formuláře (kliknutím zvětšíte)

Z různých důvodů někdy není možné naplánovat prohlídku nemovitosti. Ale s přidanou funkcí videochatu, mohou vaši realitní agenti poskytovat potenciálním kupcům virtuální prohlídky. Videochat LiveAgent je založen na prohlížeči, a protože je součástí plánu vašeho účtu, nepotřebujete k jeho spuštění žádnou další aplikaci třetí strany. Buď vytvořte nebo vyberte tlačítko videochatu z naší galerie a umístěte jej na webovou stránku a můžete si užít konverzaci tváří v tvář v reálném čase.

Videohovor v reálném čase založený na prohlížeči
Příklad videochatu (kliknutím zvětšíte)

Živý chat se může podílel na zisku realitního makléře, protože je snadné sledovat konverzní poměr, a proto přesně odměnit agenta, pokud jde o provizi.

Přehled sledování webového chatu
Příklad přehledu chatu (kliknutím zvětšíte)

Jak se živý chat porovnává s telefonickou a e-mailovou podporou?

Jedná se o nákladově efektivnější způsob poskytování online pomoci potenciálním majitelům domů, potenciálním zákazníkům a běžným klientům než telefonická nebo e-mailová podpora. Významným rozdílem je, že správa konverzací v živém chatu není nutná k provádění velkého počtu.

Jeden agent může zpracovávat více chatů současně. Rychlé a aktuální reakce jsou neocenitelným šetřičem času. Připojení důležitých dokumentů dává klientům představu o tom, jaké právní a finanční požadavky jsou na koupi nemovitosti nutné.

Jak vyškolit realitní makléře pro komunikaci přes živý chat?

Úspěšná live chatová interakce by neexistovala bez kvalifikovaného a znalého personálu. Jsou nezbytnou součástí pozitivní zkušenosti zákazníků a nakonec i konverze.

Online komunikace se liší od obvyklé interakce tváří v tvář, na kterou byli realitní makléři v minulosti zvyklí. Pokud chcete poskytovat vysoce personalizovanou a lidskou živou chatovací službu, existují konkrétní pokyny, které by vaši realitní agenti měli dodržovat.

Realitní agenti působí jako konzultanti, kteří vedou investory po cestě při hledání nemovitosti, takže je důležité mít praktické školení a etiketu.

YouTube video player

V důsledku toho budete moci učinit výkonné rozhodnutí, který z vašich agentů by měl zpracovávat vaši chatovací službu. Ne každý je na to připravený a někteří mohou být náchylnější k chybám než ostatní.

Co může živý chat poskytovat, aby byly vaše zákaznické služby lepší?

  • Podpora více kanálů
  • Vylepšená průměrná čekací doba
  • Snížený objem e-mailů
  • Vyšší konverzní poměr
  • Snížená míra okamžitého opuštění
  • Pohodlná komunikace
  • Zvýšené zapojení
  • Vyšší skóre spokojenosti zákazníků

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.ú>

Lauren Freedman – Real estate agent

Hlavní funkce živého chatu

Živý chat a jeho funkce jsou součástí vícekanálového help desk softwaru.

  • Univerzální doručená pošta: Každá relace chatu je převedena na tikety a uložena do univerzální sdílené doručené pošty. Jakýkoli chatovací agent s přístupem může vyhledávat a zobrazovat jakýkoli profil klienta nebo historii předchozích interakcí
Živý chat pro odvětví  realit
Příklad univerzální schránky (kliknutím ji zvětšíte)
Galerie pozvánek na chat
Příklad pozvánky na chat (kliknutím zvětšíte)
  • Předpřipravené a předdefinované odpovědi: Neocenitelný spořič času pro odpovědi na často kladené otázky. Předpřipravené a předdefinované odpovědi jsou naprostou nezbytností pro udržení zdravé doručené pošty.
  • Přehled chatu: Chcete se dozvědět více o návštěvnících vašeho webu a být předem připraveni na jakýkoli chat? Už nehledejte. Přehled chatu představuje obecný obrázek o počtu návštěvníků čekajících ve frontě, adresách URL, umístění nebo dalších užitečných informacích.
Přehled sledování webového chatu
Příklad přehledu chatu (kliknutím zvětšíte)
  • Distribuce chatu: Přenos chatů k dostupným agentům nebo automatické směrování chatů výběrem tří předdefinovaných možností trasy – náhodné přiřazení, vyzvánění všem, maximální využití.
Distribuce chatů
Příklad distribuce chatu (kliknutím zvětšíte)
  • Kontaktní formuláře: Umožňuje klientům odesílat zprávy prostřednictvím kontaktního formuláře mimo pracovní dobu nebo když je konkrétní agent offline.
Funkce kontaktních formulářů v softwaru Live Chat - LiveAgent
Příklad kontaktního formuláře (kliknutím zvětšíte)
  • Průzkum po chatu: Umožňuje vstup a zpětnou vazbu od klientů a hodnocení účinnosti agenta nebo celkovou spokojenost s chatovou relací.
Hodnocení agenta
Příklad ohodnocení agenta (kliknutím zvětšíte)

Integrace živého chatu

Nativní integrace provedena správně. Jednoduše zkopírujte a vložte krátký kód HTML do svého účtu LiveAgent a tlačítko chatu se objeví na vašem webu nebo webu vašeho klienta připraveného na jakýkoli příchozí požadavek na chat. Další výhodou je integrace se softwarem nebo aplikací třetí strany.

Jaké jsou funkce zabezpečení živého chatu?

Ochrana dat, zabezpečení účtu a ochrana osobních údajů jsou zásadními tématy pro každého, kdo spravuje a provozuje svou firmu online. LiveAgent se neliší. Zde jsou některé z nejlepších bezpečnostních funkcí

Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si zásady ochrany osobních údajů aplikace LiveAgent.

Znalostní báze

Pokud se chcete dozvědět více, další informace najdete v naší znalostní databázi.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo