Jedno help desk řešení pro různá odvětví

Ať už působíte ve zdravotnctví nebo automobilovém průmyslu, LiveAgent je výhodný.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Podpořte obhajobu

Vytvářejte pozitivní zákaznickou zkšenost, o které budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte reakční dobu

Zlepšete rychlost první odezvy pomocí automatického směrování teiketů.

37%

Snižte množství tiketů

Snižte množství přijatých tiketů zákaznické podpory pomocí báze znalostí.

Industry background

Hodnotné v každém odvětví

Objevte, jak se LiveAgent přizpůsobuje potřebám různých průmyslových odvětví. Podívejte se na příklady použití a reference našich stávajících zákazníků z více průmyslových oblastí. Zjistěte, jak LiveAgent dokáže vyhovět vašim požadavkům a vylepšete tak i svou zákaznickou podporu pomocí správného help desk softwaru.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Prozkoumejte, jak se LiveAgent přizpůsobí a naplní potřeby specifických odvětví

Identifikujte potenciální zákazníky v reálném čase analýzou chování a dat zákazníků, navštívených stránek a odkazujících webů.
Dozvědět se více
Vytvářejte virtuální showroomy a poskytujte personalizované zážitky z nákupu s pokročilými funkcemi, jako jsou chat v reálném čase a videohovory v HD rozlišení.
Dozvědět se více
Utvářejte si kopmplexní profily zákazníků a komunikujte se svými klienty skrze více kanálů, jako e-maily nebo live chat.
Dozvědět se více
Vytvořte svým zákazníkům flexibilní systém podpory tím, že jim umožníte zahájit konverzaci kdykoli skrze více kanálů.
Dozvědět se více
Spojte se se svými zákazníky ve větší míře a poskytněte jim podporu na kanálech, které používají nejvíce, z jedné efektivní aplikace
Dozvědět se více
Zjednodušte veškerou komunikaci do jednoho tiketovacího systému, který integruje více než 130 externích nástrojů, jako jsou Stripe nebo PayPal.
Dozvědět se více
Zvyšte své prodeje tím, že budete monitorovat chování návštěvníků vašeho webu a vytvářet personalizované nabídky produktů v reálném čase.
Dozvědět se více
Berte v potaz návratnost investic a zůstaňte na vrcholu svého výkonu s našimi robustními nástroji pro analýzu, sledování času a nástroji pro výkazy.
Dozvědět se více
Poskytujte výjimečný zákaznický servis díky možnosti podpory v reálném čase a samoobslužným portálům.
Dozvědět se více
Posilněte svůj nábor správnými automatizovanými pracovními postupy a zaměřte se na budování trvalých vztahů.
Dozvědět se více
Vytvořte skálo-pevný základ pro své marketingové kampaně a synchronizujte data svých zákazníků s vašimi oblíbenými nástroji.
Dozvědět se více
Spojte se s potenciálními klienty, poskytněte jim personalizovanou podporu a proměňte provoz vašeho webu v rostoucí zdroj příjmů.
Dozvědět se více
Poskytujte chytřejší zákaznickou podporu skrze live chat, technologii interaktivní hlasové odezvy (IVR) a jedinečné informace z CRM systému.
Dozvědět se více
Udržujte celoživotní věrnost zákazníků vaší značce poskytováním personalizovaných nabídek, zapojení a zákaznické zkušenosti s vaší podporou.
Dozvědět se více
Pomocí značek a přehledů značek můžete identifikovat opakující se problémy a vytvářet užitečné statistiky a plány pro zlepšování.
Dozvědět se více
Sbírejte informace o vašich zákaznících a vytvářejte personalizovaná doporučení a nezapomenutelný zážitek z nakupování.
Dozvědět se více
Sledujte své metriky výkonu a růstu pomocí našich robustních analytik, komplexních sestav a hodnotných integrací.
Dozvědět se více

Ušetřete více díky LiveAgentu

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Růst jen s těmi nejlepšími

Přidejte se k neustále rostoucímu seznamu společností, které se spoléhají na LiveAgent, pocházejících z různých průmyslových odvětví. Dozvěďte se, jak využívají výhody vícekanálové komunikační platformy a jak z nich může mít prospěch i vaše společnost. LiveAgent je také schopen splnit požadavky mnoha dalších obchodních odvětví. Zjistěte, jak dokáže příznívě u a uvidíte, že je čas na změnu.
Related Articles to Odvětví
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Neefektivní design stránek může snižovat konverzi. Zvýšení konverzního poměru lze dosáhnout pomocí drobných vylepšení, jako je poskytování podpory v reálném čase.

Webinář o zákaznických službách LiveAgent se zaměřuje na vícekanálové řešení helpdesku. Zahrnuje živý chat, software pro zadávání tiketů, živý chat, vestavěné call centrum a mnoho dalšího. Po omezenou dobu je k dispozici bezplatná zkušební verze aplikace LiveAgent.

Naučte se s LiveAgent webináři

LiveAgent nabízí bezplatný software pro správu zákazníků s jedním kontaktním místem, akademií, webináři a kontrolními seznamy k uspořádání pracovních postupů a zlepšení produktivity. Jeho software pro zákaznickou službu na sociálních médiích umožňuje rychlou odpověď na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní a pomáhá v budování loajality zákazníků. Cena za plán Ticket je $15/agent/měsíc s více než 175 funkcemi a 40 integracemi, což je méně než nabídka konkurence. Přecházíte-li z jiných podobných softwarů, LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis se 24/7 podporou agentů a konečným helpdesk řešením s užitečnými nástroji.

LiveAgent našel uplatnění v mnoha různých odvětvích. Účetnictví a právo jsou jedněmi z nich. Vyzkoušejte LiveAgent již dnes a ověřte si jeho výhody.

Software pro helpdesk v oblasti účetnictví a práva

LiveAgent pro účetní odvětví je efektivním nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvýšení příjmu společnosti. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory dobře vyřizovat více chatů najednou, což snižuje náklady. LiveAgent je také bezpečnou investicí, která přináší spokojené zákazníky, zvyšuje příjmy, cash flow a podíl na trhu.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Kalkulačkanákladů helpdesku

Průzkum je klíčem k podpoře zákazníků. Statistiky zákaznické podpory a hlavní oblasti výzkumu jsou důležité pro vaši firmu. Podívejte se na klíčové statistiky zákaznického servisu, statistiky o zákaznických kanálech a obchodní dopad služeb zákazníkům. Učte se z výzkumů expertů, jako je průměrná čistá FCR pro servisní pracoviště na celém světě a potřeba více systémů agentům živého chatu k získání informací.

LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšit zákaznickou spokojenost a prodeje. Připojte se k tisícům spokojených zákazníků.

Naši zákazníci

Text shrnuje nejlepší software pro řízení zákaznických služeb a vztahů se zákazníky, jako jsou Sprinklr, Zoho Desk a Bitrix. Zoho Desk nabízí bezplatný tarif a podporuje týmy zákaznických služeb a prodejce, Bitrix spojuje komunikaci, projekty, vztahy se zákazníky a digitální marketing do jedné platformy a Sprinklr obsahuje klíčové funkce jako jsou naslouchání na sociálních sítích, plánování kampaní a umělá inteligence. LiveAgent je také populární a nabízí celou řadu funkcí pro správu zákaznických služeb.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x