Jedno help desk řešení pro různá odvětví

Ať už působíte ve zdravotnctví nebo automobilovém průmyslu, LiveAgent je výhodný.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Podpořte obhajobu

Vytvářejte pozitivní zákaznickou zkšenost, o které budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Snižte reakční dobu

Zlepšete rychlost první odezvy pomocí automatického směrování teiketů.

37%

Snižte množství tiketů

Snižte množství přijatých tiketů zákaznické podpory pomocí báze znalostí.

Industry background

Hodnotné v každém odvětví

Objevte, jak se LiveAgent přizpůsobuje potřebám různých průmyslových odvětví. Podívejte se na příklady použití a reference našich stávajících zákazníků z více průmyslových oblastí. Zjistěte, jak LiveAgent dokáže vyhovět vašim požadavkům a vylepšete tak i svou zákaznickou podporu pomocí správného help desk softwaru.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Prozkoumejte, jak se LiveAgent přizpůsobí a naplní potřeby specifických odvětví

Identifikujte potenciální zákazníky v reálném čase analýzou chování a dat zákazníků, navštívených stránek a odkazujících webů.
Dozvědět se více
Vytvářejte virtuální showroomy a poskytujte personalizované zážitky z nákupu s pokročilými funkcemi, jako jsou chat v reálném čase a videohovory v HD rozlišení.
Dozvědět se více
Utvářejte si kopmplexní profily zákazníků a komunikujte se svými klienty skrze více kanálů, jako e-maily nebo live chat.
Dozvědět se více
Vytvořte svým zákazníkům flexibilní systém podpory tím, že jim umožníte zahájit konverzaci kdykoli skrze více kanálů.
Dozvědět se více
Spojte se se svými zákazníky ve větší míře a poskytněte jim podporu na kanálech, které používají nejvíce, z jedné efektivní aplikace
Dozvědět se více
Zjednodušte veškerou komunikaci do jednoho tiketovacího systému, který integruje více než 130 externích nástrojů, jako jsou Stripe nebo PayPal.
Dozvědět se více
Zvyšte své prodeje tím, že budete monitorovat chování návštěvníků vašeho webu a vytvářet personalizované nabídky produktů v reálném čase.
Dozvědět se více
Berte v potaz návratnost investic a zůstaňte na vrcholu svého výkonu s našimi robustními nástroji pro analýzu, sledování času a nástroji pro výkazy.
Dozvědět se více
Poskytujte výjimečný zákaznický servis díky možnosti podpory v reálném čase a samoobslužným portálům.
Dozvědět se více
Posilněte svůj nábor správnými automatizovanými pracovními postupy a zaměřte se na budování trvalých vztahů.
Dozvědět se více
Vytvořte skálo-pevný základ pro své marketingové kampaně a synchronizujte data svých zákazníků s vašimi oblíbenými nástroji.
Dozvědět se více
Spojte se s potenciálními klienty, poskytněte jim personalizovanou podporu a proměňte provoz vašeho webu v rostoucí zdroj příjmů.
Dozvědět se více
Poskytujte chytřejší zákaznickou podporu skrze live chat, technologii interaktivní hlasové odezvy (IVR) a jedinečné informace z CRM systému.
Dozvědět se více
Udržujte celoživotní věrnost zákazníků vaší značce poskytováním personalizovaných nabídek, zapojení a zákaznické zkušenosti s vaší podporou.
Dozvědět se více
Pomocí značek a přehledů značek můžete identifikovat opakující se problémy a vytvářet užitečné statistiky a plány pro zlepšování.
Dozvědět se více
Sbírejte informace o vašich zákaznících a vytvářejte personalizovaná doporučení a nezapomenutelný zážitek z nakupování.
Dozvědět se více
Sledujte své metriky výkonu a růstu pomocí našich robustních analytik, komplexních sestav a hodnotných integrací.
Dozvědět se více

Ušetřete více díky LiveAgentu

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Růst jen s těmi nejlepšími

Přidejte se k neustále rostoucímu seznamu společností, které se spoléhají na LiveAgent, pocházejících z různých průmyslových odvětví. Dozvěďte se, jak využívají výhody vícekanálové komunikační platformy a jak z nich může mít prospěch i vaše společnost. LiveAgent je také schopen splnit požadavky mnoha dalších obchodních odvětví. Zjistěte, jak dokáže příznívě u a uvidíte, že je čas na změnu.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jaká odvětví mohou těžit z využívání helpdesk softwaru?

Helpdesk software je velmi výhodný pro různá odvětví, jako je účetnictví, automobilový průmysl, bankovnictví, pojišťovnictví, e-commerce, zábava, esporty, móda, forex, zdravotnictví, HR a nábor, marketing, nemovitosti, maloobchod, SaaS, software a další.

Jak může LiveAgent zlepšit zákaznický servis ve vaší společnosti?

LiveAgent je skvělé helpdesk software řešení pro lepší zákaznický servis, protože shromažďuje všechny zákaznické případy do jednoho rozhraní. Vaši agenti se tedy již nemusí přepínat mezi různými platformami. Funkce znalostní báze LiveAgent vám navíc umožňuje poskytovat vašim zákazníkům samoobslužnou podporu, aby si mohli sami snadno vyhledat informace bez nutnosti kontaktování agentů podpory.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo