• Šablony
  • Šablony e-mailových připomenutí událostí

Šablony e-mailových připomenutí událostí

Ať už organizujete online nebo off-line událost, připomenout ji svému publiku je stejně důležité jako o ní informovat. To je moment, kdy připomínající e-maily přicházejí na řadu. Vaši účastníci se na akci mohli přihlásit již před několika měsíci a během čekací doby na ni mohli zapomenout nebo o ni ztratit zájem. Promyšleně vytvořené e-maily s připomenutím mohou pomoci udržet vaši událost v paměti potenciálního publika, udržet angažovanost a zajistit, že se většina přihlášených na vaši událost nakonec dostaví. Níže uvádíme několik osvědčených postupů pro psaní účinných e-mailů s připomenutím akce a příklady šablon e-mailů s připomenutím akce, které si můžete přizpůsobit a použít ve své vlastní e-mailové kampani s připomenutím akce.

Osvědčené postupy pro psaní e-mailů s připomenutím události

Buďte struční a pište jednoduše

Hlavním účelem e-mailů s připomenutím události je připomenout vašemu publiku nadcházející událost a zajistit, aby publikum zůstalo zapojeno až do dne konání události. E-mail s připomenutím události by měl obsahovat pouze podstatná fakta o vaší události, aniž by lidem podsouval nebo je zahlcoval nepodstatnými informacemi. Vytvořte zprávu o jednom odstavci a ujistěte se, že je vhodná pro mobilní zařízení, protože více než 80% je dnes otevřeno a přečteno z mobilních zařízení.

příklad e-mailu připomínajícího událost

poskytněte klíčové detaily události

Vzhledem k tomu, že e-mail s připomenutím události navazuje na původní e-mail s pozvánkou na událost, nemusí obsahovat podrobný obsah. Přesto v něm budete chtít uvést některé klíčové údaje:

  • Název události a o čem je událost
  • Datum a čas události (a časové pásmo u mezinárodních online událostí);
  • Umístění události pro off-line události (nejlépe pomocí Map Google);
  • Krátké informace o přednášejících a o tom, co budou prezentovat;
  • Agenda, zejména pokud pořádáte celodenní akci;
  • Jakékoli další informace, které by mohly být užitečné (podrobnosti o místě konání, pravidla akce atd.).

Personalizujte a používejte přátelský tón

Oslovujte účastníky jménem a zachovejte přátelský a přívětivý tón, stejně jako v e-mailu s připomínkou schůzky. E-maily s připomenutím můžete také posílat od konkrétní osoby, nikoli z obecného firemního e-mailu, což zprávě s připomenutím události dodá osobní nádech. Nakonec nezapomeňte uvést své kontaktní údaje a odkaz na stránku s nejčastějšími dotazy (pokud ji máte), abyste účastníkům usnadnili kontaktování, pokud budou mít před akcí dotazy.

Příklady předmětů e-mailových upomínek na události

Zde je několik účinných předmětů e-mailů, které dobře fungují pro e-maily s připomenutím události:

  • Připomenutí k registraci [Event Name]
  • Nenechte si ujít [Název akce]
  • Udělejte si čas [Event Name], [Date]
  • Udělejte si poznámku v kalendáři [Event Name]
  • Nechcete prošvihnout [Event Name]!
  • Připomenutí: [Event Name], [Date]
  • Největší [event type] v [Geographic Location]: [Event Name]
  • Setkejte se s přednášejícími na [Event Name]!
  • Poslední možnost vidět [řečníka] naživo na [název akce]!
  • Připomenutí: [Event Name] za [x] dní
  • Těšíte se na [Event Name]?
  • Připojíte se k nám na zítřejší [Event Name]?
  • Připomenutí: přidejte se k nám na [Event Name] [Date]
  • Začínáme zítra! [Event Name]
  • Přijdete? Uvidíme se na [Event Name] dne [Date].
  • Připravte se na dnešní [Event Name]!
  • [Online Event Name] začíná za 5 minut!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Šablony e-mailových připomínek událostí

Obecný e-mail s připomenutím události online

Hi [Name],

There are only [x] days left before the [Event Name]!

The best [industry] leaders will share their secrets and give you an insight into the techniques they’ve used for years to [achieve specific goals].

See the Agenda

WHEN: [date, time]
WHERE: Online. We’ll be hosting live sessions and releasing [x] on-demand videos that you can watch whenever you want throughout the day.
WHO: World-renowned [industry] experts like [Speaker 1], [Speaker 2] and [Speaker 3].

Don’t forget to mark your calendar, and let us know if you have any questions.

——————-
HOW TO JOIN

Click the link to join the event at the specified time and date: Join [Event Name]

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail s připomenutím včasné vstupenky na událost online

Hi [Name],

The [Event Name] early bird pass is on sale for just [x] days, and we wanted to shoot you an email as it’s the last chance to get it!

We’ve picked the top [industry leaders] to come and share actionable [industry] hacks that are working for them in their businesses right now. Here are just a few speakers who will be presenting on [event date]:

[1 Speaker Name from Company]
[2 Speaker Name from Company]
[3 Speaker Name from Company]
[4 Speaker Name from Company]

We’ll cover [topic 1], [topic 2], [topic 3] and a ton of other topics related to [industry].

Get your free early bird pass today, and you’ll also get [additional benefits].

Get Your Free Pass Now

If you have any questions, feel free to reach out. You can also check out more information about the speakers and what they will be talking about HERE.

Look forward to seeing you at the event!
[YOUR SIGNATURE]

E-mailová připomínka webináře č. 1 (týden před akcí)

Hi [Name],

This email is a reminder that we’re a week away from [Webinar Title] where we will take a look at [industry] trends and best practices on how to [achieve specific goals].

We’re excited to have you join us for this event! In the meantime, here’s a quick overview of our speakers:

[1 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[2 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[3 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]

Join us [date and time]. You’ll be able to access the webinar at the scheduled time by clicking the link below. We’ll be saving some time for QA at the end, so bring your questions!

Access Webinar

Please send your comments and feedback to [email address].

See you in a week!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail s připomenutím webináře č. 2 (v den konání akce)

Hi [Name],

Today’s the day! This is a reminder that [Webinar Title] is set to begin today at [WEBINAR DATE AND TIME]

How to Join the Webinar:

Click the button below to join at the specified time.

Join webinar!

Note: you should not share this link with others; it is unique for you. Remember, the Webinar is viewable from both desktop and mobile.

If you have any questions or comments, please send them to [email address].

We’ll see you in a bit!
[YOUR SIGNATURE]

Off-line e-mail s připomenutím události

Hi [Name],

We are less than a week away from the [Event Name], where we will be talking about [topic 1], [topic 2], as well as the latest trends in [industry].

Registration opens at [time], and we will be serving light breakfast refreshments before the event begins, so do come by early to have a bite and mingle with other attendees.

Agenda: [details]
Location: [details]
Getting There: [details]
Parking info: [details]

You can find more information on the topics and speakers by visiting our event page.

Please, let us know if you cannot make it, so that we can release your seat to attendees on the waiting list.

We look forward to having you at [Event Name]!
[YOUR SIGNATURE]

Rychlé připomenutí události off-line

Hi [Name],

This is a friendly reminder that you have a reservation to attend an upcoming event at [event location].

WHAT: [Event Name]
WHEN: [date, time]
WHERE: [address]

Click HERE for directions. Please call [number] if you have any questions.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Bonus: Následný e-mail po události

Hi [Name],

Thanks for being a part of [Event Name]! We hope you enjoyed it as much as we did and learned something new that you could put to work today.

We want to make sure our events are valuable and worth attending. Would you mind filling out a quick survey to let us know what you liked most and where you think we could improve?

Take the Survey

If you’d like to rewind and catch up what you might have missed, here you can find the recorded speeches: link to recordings

Thanks again and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nejčastější dotazy

Proč je tak důležité poslat e-maily s připomenutím události?

Po dokončení registrace je vaším cílem udržet zájem registrovaných o vaši událost. Přátelský e-mail s připomenutím vám to umožní a pomůže vám vybudovat a udržet lepší vztahy s vaším publikem. Pokud navíc vaše zprávy před akcí přidávají hodnotu, zvyšujete šanci, že se angažovaní registrovaní účastníci vaší akce zúčastní.

Jaký je nejlepší čas pro odeslání e-mailů s připomenutím?

Optimální načasování závisí na typu události a publiku, nicméně podle osvědčených postupů v oboru byste měli odeslat alespoň tři e-maily s připomenutím události (kromě e-mailu s potvrzením registrace):

  • 1. připomenutí e-mailem: týden před událostí
  • 2. připomenutí e-mailem: jeden den před událostí
  • 3. připomenutí e-mailem: v den události

Za nejlepší dny pro zasílání e-mailů s připomenutím události se považují středa a čtvrtek, zatímco pondělkům byste se měli vyhnout.

Mám posílat e-maily s připomenutím události v prostém textu nebo ve formátu HTML?

Zatímco e-maily ve formátu HTML mohou vypadat vizuálně přitažlivěji a obsah je snadněji stravitelný, e-maily v prostém textu mohou obecně vypadat přirozeněji a personalizovaněji. Při tvorbě vzorového e-mailu s upomínkou vyzkoušejte různé typy formátů e-mailů a ujistěte se, že používáte ten, který nejlépe odpovídá vašemu oboru a celkovému stylu obchodní komunikace.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Proč je tak důležité poslat e-maily s připomenutím události?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Po dokončení registrace je vaším cílem udržet zájem registrovaných o vaši událost. Přátelský e-mail s připomenutím vám to umožní a pomůže vám vybudovat a udržet lepší vztahy s vaším publikem. Pokud navíc vaše zprávy před akcí přidávají hodnotu, zvyšujete šanci, že se angažovaní registrovaní účastníci vaší akce zúčastní.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jaký je nejlepší čas pro odeslání e-mailů s připomenutím?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Dotaz”, “text”: “Optimální načasování závisí na typu události a publiku, nicméně podle osvědčených postupů v oboru byste měli odeslat alespoň tři e-maily s připomenutím události: týden před událostí, den před událostí a v den události.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Mám posílat e-maily s připomenutím události v prostém textu nebo ve formátu HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Zatímco e-maily ve formátu HTML mohou vypadat vizuálně přitažlivěji a obsah je snadněji stravitelný, e-maily v prostém textu mohou obecně vypadat přirozeněji a personalizovaněji. Při tvorbě vzorového e-mailu s upomínkou vyzkoušejte různé typy formátů e-mailů a ujistěte se, že používáte ten, který nejlépe odpovídá vašemu oboru a celkovému stylu obchodní komunikace.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.