Šablony e-mailů pro připomenutí a potvrzení registrace na webináře. Naučte se, jak upoutat zájemce a udržet je zapojené během akce.
Dlouho jste plánovali a organizovali skvělý webinář, a vše je připraveno na den konání akce. Vaše prezentace je připravena a nacvičena, řečníci jsou domluveni, vytvořili jste stránku události a streamovací zařízení a software byly otestovány. Všechny nejdůležitější body jsou již pokryty, že? Omyl. Pokud se uskuteční nejlepší webinář na světě, ale není tam nikdo, kdo by ho sledoval, uskutečnil se vůbec?
Jedním z nejdůležitějších aspektů přípravy webináře je proto povzbudit zájemce, aby se zaregistrovali, a poté zajistit, aby se co nejvíce z nich webináře skutečně zúčastnilo. Existuje nespočet způsobů, jak propagovat své webináře, včetně placené reklamy, příspěvků na webu a platforem sociálních médií.
I přesto, že e-mail marketing zůstává jedním z nejoblíbenějších a nákladově nejefektivnějších reklamních řešení. E-maily s upoutávkami na webináře jsou tedy jedním z nejlepších způsobů propagace nadcházející online konference nebo přednášky.
Před konáním webináře je vhodné rozeslat sérii zpráv lidem z vaší e-mailové databáze. Aby se lidé mohli účastnit konferencí nebo webinářů Zoom meeting, musí si být vědomi, že k tomu vůbec dochází. Začněte e-mailem s pozvánkou, pokračujte e-mailem s potvrzením registrace a důrazně zakončete jedním nebo více upomínacími e-maily v blízkosti data konání webináře. Většina těchto e-mailů by měla obsahovat následující střípky informací, abyste příjemcům e-mailu poskytli náhled na to, co mohou očekávat:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Šablony doporučujících e-mailů pro elektronický obchod
Text popisuje strategie doporučovacího marketingu, včetně nabídek pro zákazníky a frekvence posílání doporučujících e-mailů. Dále se zmiňuje o výhodách e-mailového marketingu, včetně šablon pro feedback, prodejní e-maily a pozvánky na telefonické hovory. Zákazníkům se doporučuje relevantní a užitečný obsah, dodržování právních předpisů a flexibilita v komunikační frekvenci.
E-mailové šablony pro zmínky o nové značce
Použití šablon pro tvorbu obsahu a personalizace e-mailů mohou zlepšit trvalý zákaznický zážitek a důvěru v značku. Je důležité být profesionální a vyjadřovat zájem o danou pozici při psaní následného e-mailu po podání žádosti o zaměstnání. Existuje mnoho šablon pro různé příležitosti e-mailové kampaně, včetně zmínek o nové značce, e-mailů s rozchodem apod. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %.
E-mailem propagujte zákaznický portál pomocí šablon pozvánek. Šablony obsahují instrukce k registraci a výhody produktu nebo služby. Využijte formát HTML a odesílejte ověřovací e-maily ihned po provedení dané akce. LiveAgent nabízí software zákaznické podpory a vědomosti zdarma k dispozici na webových stránkách.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.