• Šablony
  • Šablony e-mailů pro náhled do webináře

Šablony e-mailů pro náhled do webináře

Dlouho jste plánovali a organizovali skvělý webinář, a vše je připraveno na den konání akce. Vaše prezentace je připravena a nacvičena, řečníci jsou domluveni, vytvořili jste stránku události a streamovací zařízení a software byly otestovány. Všechny nejdůležitější body jsou již pokryty, že? Omyl. Pokud se uskuteční nejlepší webinář na světě, ale není tam nikdo, kdo by ho sledoval, uskutečnil se vůbec?

Jedním z nejdůležitějších aspektů přípravy webináře je proto povzbudit zájemce, aby se zaregistrovali, a poté zajistit, aby se co nejvíce z nich webináře skutečně zúčastnilo. Existuje nespočet způsobů, jak propagovat své webináře, včetně placené reklamy, příspěvků na webu a platforem sociálních médií

I přesto, že e-mail marketing zůstává jedním z nejoblíbenějších a nákladově nejefektivnějších reklamních řešení. E-maily s upoutávkami na webináře jsou tedy jedním z nejlepších způsobů propagace nadcházející online konference nebo přednášky.

Šablona e-mailu pro náhled do webináře MarketMuse
MarketMuse e-mail s náhledem do webináře

Obsah e-mailu s náhledem do webináře

Před konáním webináře je vhodné rozeslat sérii zpráv lidem z vaší e-mailové databáze. Začněte e-mailem s pozvánkou, pokračujte e-mailem s potvrzením registrace a důrazně zakončete jedním nebo více upomínacími e-maily v blízkosti data konání webináře. Většina těchto e-mailů by měla obsahovat následující střípky informací, abyste příjemcům e-mailu poskytli náhled na to, co mohou očekávat:

  • Čas a datum konání – lidé samozřejmě potřebují vědět, kdy se webinář bude konat, aby si mohli datum uložit. Nezapomeňte uvést časové pásmo, o kterém hovoříte, protože online konference mohou přilákat globální publikum.
  • Navrhovaná hodnota – propagujte svou akci tím, že nastíníte, co se mohou posluchači během webináře dozvědět, a především, jak jim tyto informace pomohou vyřešit problémy, se kterými se potýkají.
  • Podrobnosti o řečnících – uveďte jejich jména, minulost, fotografie, názvy prezentací a zkušenosti, které z nich dělají odborníky na dané téma. Uveďte odkazy na jejich kanály na YouTube, Instagramu a dalších sociálních sítích, aby se s nimi a jejich dosavadní prací mohli posluchači seznámit.
Šablona e-mailu s náhledem na webinář LinkedIn

Předmětové řádky e-mailů s náhledem do webináře

  • Vaše pozvánka na webinář [společnost] na téma [téma]
  • Určitě si nenechte ujít nadcházející webinář [název].
  • Registrace dokončena! Zde je popis toho, co můžete očekávat…
  • [Název] Potvrzení registrace webináře a postřehy
  • Připomínáme: naše online akce se koná [dnes/zítra/tento týden]
  • Nezapomeňte na nadcházející webinář [společnost]!

Šablony e-mailů s náhledem do webináře

Šablona e-mailu s náhledem do webináře 1 – pozvánka s náhledem


Hello,

We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].

We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:

Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…

You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.

[Sign up]

Best,
[Name] from [company]

Šablona e-mailu s náhledem do webináře 2 – potvrzení registrace s postřehy


Dear [name],

Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].

You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:

[View the webinar]

Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:

Insight 1
Insight 2
Insight 3…

Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.

Kind regards,
[Name]

potvrzení registrace s postřehy 3 – připomenutí s video ukázkou


Hi [name],

We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].

Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.

[Video trailer]

More information about the webinar can be found on our website.

[Find out more]

See you soon!
[Name], [position] at [company]

Nejčastější dotazy

S jakým předstihem mám poslat e-mail s upoutávkou na webinář?

Pozvánku můžete zaslat, jakmile bude akce plně naplánována. Potvrzení o registraci by mělo být odesláno, jakmile se uživatel přihlásí, aby věděl, že proces registrace proběhl úspěšně. Nakonec byste měli týden před konáním události odeslat e-mailovou upomínku a další upomínku 1 den před konáním události.

Měl by můj e-mail s upoutávkou na webinář obsahovat výzvu k akci?

V e-mailové pozvánce byste vždy měli uvést tlačítko CTA, abyste příjemcům co nejvíce usnadnili registraci na webinář.  Tlačítko CTA může obsahovat fráze jako “Zaregistrujte se”, “Zaregistrujte se nyní” nebo “Rezervujte si místo”, abych uvedl jen několik příkladů. Můžete dokonce zahrnout více CTA, například tlačítko “Přečtěte si více”, které odkazuje na stránku s dalšími informacemi o události.

Jakých výsledků mohou webináře dosáhnout?

Možnost navázat kontakt s potenciálními klienty je pravděpodobně hlavní výhodou webinářů, a proto chcete zaujmout velké publikum dobře napsanými e-maily s náhledem. Úspěšné webináře mohou:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “S jakým předstihem mám poslat e-mail s upoutávkou na webinář?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Pozvánku můžete zaslat hned po naplánování akce. Potvrzení o registraci by mělo být zasláno ihned po odeslání RSVP, aby uživatel věděl, že proces registrace proběhl úspěšně.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Měl by můj e-mail s náhledem na webinář obsahovat výzvu k akci?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “V e-mailové pozvánce byste vždy měli uvést tlačítko CTA, abyste příjemcům co nejvíce usnadnili registraci na webinář.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jakých výsledků mohou webináře dosáhnout?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Úspěšné webináře mohou zvýšit zapojení zákazníků, přivést nové relevantní potenciální zákazníky a zajistit vysokou návratnost investic.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.