Šablony e-mailů pro připomenutí a potvrzení registrace na webináře. Naučte se, jak upoutat zájemce a udržet je zapojené během akce.
Dlouho jste plánovali a organizovali skvělý webinář, a vše je připraveno na den konání akce. Vaše prezentace je připravena a nacvičena, řečníci jsou domluveni, vytvořili jste stránku události a streamovací zařízení a software byly otestovány. Všechny nejdůležitější body jsou již pokryty, že? Omyl. Pokud se uskuteční nejlepší webinář na světě, ale není tam nikdo, kdo by ho sledoval, uskutečnil se vůbec?
Jedním z nejdůležitějších aspektů přípravy webináře je proto povzbudit zájemce, aby se zaregistrovali, a poté zajistit, aby se co nejvíce z nich webináře skutečně zúčastnilo. Existuje nespočet způsobů, jak propagovat své webináře, včetně placené reklamy, příspěvků na webu a platforem sociálních médií.
I přesto, že e-mail marketing zůstává jedním z nejoblíbenějších a nákladově nejefektivnějších reklamních řešení. E-maily s upoutávkami na webináře jsou tedy jedním z nejlepších způsobů propagace nadcházející online konference nebo přednášky.
Před konáním webináře je vhodné rozeslat sérii zpráv lidem z vaší e-mailové databáze. Aby se lidé mohli účastnit konferencí nebo webinářů Zoom meeting, musí si být vědomi, že k tomu vůbec dochází. Začněte e-mailem s pozvánkou, pokračujte e-mailem s potvrzením registrace a důrazně zakončete jedním nebo více upomínacími e-maily v blízkosti data konání webináře. Většina těchto e-mailů by měla obsahovat následující střípky informací, abyste příjemcům e-mailu poskytli náhled na to, co mohou očekávat:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Šablony doporučujících e-mailů pro elektronický obchod
Text popisuje strategie doporučovacího marketingu, včetně nabídek pro zákazníky a frekvence posílání doporučujících e-mailů. Dále se zmiňuje o výhodách e-mailového marketingu, včetně šablon pro feedback, prodejní e-maily a pozvánky na telefonické hovory. Zákazníkům se doporučuje relevantní a užitečný obsah, dodržování právních předpisů a flexibilita v komunikační frekvenci.
E-mailové šablony pro zmínky o nové značce
Použití šablon pro tvorbu obsahu a personalizace e-mailů mohou zlepšit trvalý zákaznický zážitek a důvěru v značku. Je důležité být profesionální a vyjadřovat zájem o danou pozici při psaní následného e-mailu po podání žádosti o zaměstnání. Existuje mnoho šablon pro různé příležitosti e-mailové kampaně, včetně zmínek o nové značce, e-mailů s rozchodem apod. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %.
E-mailem propagujte zákaznický portál pomocí šablon pozvánek. Šablony obsahují instrukce k registraci a výhody produktu nebo služby. Využijte formát HTML a odesílejte ověřovací e-maily ihned po provedení dané akce. LiveAgent nabízí software zákaznické podpory a vědomosti zdarma k dispozici na webových stránkách.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team