• Šablony
  • Šablony upomínacích e-mailů

Šablony upomínacích e-mailů

Oslovení cílové skupiny ve správný čas správným sdělením je rozhodující pro úspěch každé e-mailové marketingové kampaně. Podle průzkumu společnosti Mailchimp se však průměrná míra otevření e-mailů pohybuje kolem 21 % ve všech odvětvích. Proto jsou e-maily s připomenutím zásadní. Včas zaslané e-maily s připomenutím mohou zvýšit zapojení a v případě potřeby pobídnout zákazníky k provedení konkrétních akcí. Vytváření těchto e-mailů a zjišťování, kdy je nejvhodnější doba pro jejich odeslání, však může být pro marketéry náročné. Níže uvádíme několik šablon upomínacích e-mailů pro různé příležitosti, které si můžete přizpůsobit pro vlastní použití.

Šablony upomínacích e-mailů

Co je e-mail s připomenutím?

E-mailová upomínka je mocný nástroj marketérů, který v podstatě dělá to, co říká – připomíná příjemci něco důležitého, co se blíží, co se od něj očekává nebo co se mělo stát, ale nestalo. Zde je několik scénářů, ve kterých může být zaslání e-mailu s připomenutím pro vaši firmu přínosem:

  • Informování uživatelů o tom, že jejich bezplatná zkušební verze brzy vyprší/vypršela.
  • Opětovné zapojení neaktivních uživatelů, kteří opustili váš produkt v určitém kroku (například nedokončená registrace).
  • Připomenutí zákazníkům, aby si obnovili jejich odběr nebo členství
  • Upozorňování klientů na blížící se datum vyúčtování, pozdní nebo opožděné platby.
  • Upozorňování zákazníků na neúspěšné platby / vypršení platnosti kreditní karty / zrušení účtu.
  • Připomínání zákazníkům důležitých nadcházejících událostí atd.
Apple TV e-mailové připomenutí

Řádky předmětu e-mailu pro připomenutí

  • [Jméno], dlouho jsme vás neviděli ☹
  • Chyběl/a jste nám!
  • Všimli jsme si, že jsi v poslední době trochu vzdálenější.
  • Vaše zkušební verze [produktu] končí za [počet] dní.
  • [Jméno], zkušební doba vašeho [produktu] je téměř u konce. Aktualizujte nyní!
  • Požadovaná akce – platba za váš [produkt] se nezdařila
  • Aktualizujte prosím své platební údaje
  • Ale ne, s vaší platbou [Produkt] je problém.
  • Váš účet [Produkt] byl pozastaven!
  • Váš účet [Produkt] bude deaktivován za [počet] dní.
  • Připomínáme: Uzávěrka přihlášek na akce je [datum]
  • Nenechte si ujít [Název akce]
  • Poslední možnost vidět [řečníka] naživo na [název akce]!

8 šablon e-mailových připomenutí

E-mailová upomínka neaktivního uživatele


Hi [Name],

It looks like you haven’t signed into your [Product] account for a while. Just a friendly heads up that [Product] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity.

We’d love for you to stick around. To keep your account open, please log in at least once by [date].

[SIGN IN]

As a reminder, with [Product] you can:

[Use feature 1 – benefit 1]
[Use feature 2 – benefit 2]
[Use feature 3 – benefit 3]

In case you need a refresher course – check out our tour to get you up and running again.

If you have any questions or need any help, reply to this email or jump on a live chat with our customer care team. We’ve got your back!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail s připomenutím vypršení zkušební doby


Hi [Name],

Time flies! Can you believe that your [Product] trial is almost coming to an end?

You still have 3 days to get up to speed with all the awesome things you can do with [Product] like:

[Benefit 1 using feature 1]
[Benefit 2 using feature 2]
[Benefit 3 using feature 3]

If you’re ready, you can navigate to the Plans page to select a subscription that best suits your needs. Our plans start at [price], and you can change your plan at any time.

You’ll also get access to our rockstar customer support team who can guide you through any challenge and recommend best practices for getting the most value out of our [tool/ platform/ software].

Choose My Plan

Still evaluating and could use a hand before your trial is up? Let us know – we’re here to help!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Nadcházející e-mailová upomínka o platbě


Hi [Name],

Hope things are going well for you. This is just a quick reminder that invoice [invoice number] which we sent on [date] will be coming due on [invoice due date].

I’m sure you’re busy, but I’d appreciate it if you could take a moment and look over the invoice when you get a chance. I’m happy to answer any questions you might have. Thanks again for your business!

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail s připomenutím opožděné platby


Hi [Name],

Our records show that we haven’t yet received a payment of [amount] for Invoice [ invoice number], which is overdue by one week. I would appreciate it if you could check this out on your end.

I know that life can get busy, and details can be missed. I’ve attached a copy of the invoice to this email, in case the original was lost or deleted.

If the payment has already been sent, please disregard this notice. If you have any questions whatsoever, please reply and I’d be happy to answer them.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail s upozorněním na vypršení platnosti kreditní karty


Hi [Name],

We wanted to give you a heads up. The payment information you have on file for your [Product] subscription (card ending with ****) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription when this payment cycle ends.

If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?

Update Now

Let us know if there’s anything we can do to help.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

E-mailová upomínka o neúspěšné platbě


Hi [Name],

We just tried to charge your credit card for your subscription renewal at [Product], however, it failed.

This typically happens due to a change in your credit card number, card expiration, card cancellation, or the bank not recognizing the payment and taking action to prevent it.

To ensure you don’t experience any interruption of your service, please update your credit card details, and we’ll give it another try. You should be able to do it in less than a minute by clicking here: [link to the update page].

If you have any questions, concerns, or issues, please visit our Help Center, call us at [number], or start a chat with our customer support team. We’re here to help!

As always, thanks for being a [Company] customer.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mailová upomínka o zrušení účtu


Hi [Name],

We just tried to process your [Product] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed again.

Please update your payment information and we’ll be happy to keep your account active. It’s a one-step process and shouldn’t take more than a minute.

Update Your Card Now

If the next charge fails, your account will be canceled automatically. ☹

Should you have any questions, please feel free to reach out to us anytime.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail s připomenutím nadcházející události


Hey [Name],

We are less than two weeks away from the [Event Name] event where we’ll be talking about how to [achieve specific goals] as well as the latest trends in [industry].

We wanted to remind you that [Event Name] ticket prices go up on [date]. Be sure to snag your ticket before the price increases. After [date] tickets will increase to [price], so don’t miss out!

Register Today

Some of our speakers:

[Speaker 1 – short bio]
[Speaker 2 – short bio]
[Speaker 3 – short bio]

Event schedule:
[Event schedule details]

You can find more information on our event page. If you have any questions, please feel free to reach out.

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Nejčastěji pokládané otázky

Kdy mám poslat e-mail s připomenutím?

Neexistuje ideální čas pro zaslání e-mailové upomínky, protože se liší případ od případu. Pokud zákazníkům připomínáte blížící se platbu, vypršení zkušební verze nebo obnovení předplatného, má smysl je upozornit alespoň týden předem a také v den splatnosti. Pokud jde o dunning e-maily k vymáhání neúspěšných plateb, je obecně vhodné zaslat upomínku první pracovní den po datu splatnosti. 

Kolik upomínkových e-mailů mám poslat?

Jednou z největších chyb, kterých se můžete dopustit při zasílání e-mailových upomínek, je zaslání jediné upomínky a doufání v nejlepší výsledek. Pokud chcete konvertovat více zkušebních uživatelů nebo získat zpět více příjmů z neúspěšných plateb, zvažte zaslání série e-mailů zahrnující předběžné upomínky, upomínky s datem splatnosti a následné upomínky. 

Jaké jsou osvědčené postupy pro e-maily s připomínkami?

Připomínkové e-maily by měly být krátké, jednoduché a měly by poskytovat pouze správné množství souvislostí a podrobností, aniž by zahlcovaly zbytečnými informacemi. Měly by být napsány profesionálně, ale zároveň přátelsky a zdvořile – klíčové je najít správnou rovnováhu mezi vytrvalostí a vlezlostí. Ujistěte se, že obsahují zřejmou výzvu k akci, aby zákazníci přesně věděli, co se od nich očekává.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Kdy mám poslat e-mail s připomínkou?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Neexistuje žádný ideální čas pro zaslání e-mailové upomínky, protože se bude lišit případ od případu. Pokud zákazníkům připomínáte blížící se platbu, vypršení zkušební verze nebo obnovení předplatného, má smysl je upozornit alespoň týden předem a také v den splatnosti.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Kolik připomínkových e-mailů mám poslat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Jednou z největších chyb, kterých se můžete dopustit při zasílání e-mailových upomínek, je zaslání jediné upomínky a doufání v nejlepší. Pokud chcete konvertovat více zkušebních uživatelů nebo získat zpět více příjmů z neúspěšných plateb, zvažte zaslání série e-mailů zahrnující předběžné upomínky, upomínky s datem splatnosti a následné upomínky.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jaké jsou nejlepší postupy pro e-maily s upomínkami??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Připomínací e-maily by měly být krátké, jednoduché a měly by poskytovat pouze správné množství souvislostí a podrobností, aniž by zahlcovaly zbytečnými informacemi. Měly by být psány profesionálně, ale zároveň přátelsky a zdvořile – klíčem je najít správnou rovnováhu mezi vytrvalostí a vlezlostí. Ujistěte se, že obsahují zřejmou výzvu k akci, aby zákazníci přesně věděli, co se od nich očekává.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.