Co jsou aplikace pro chatování?
Aplikace pro chatování umožňuje komunikovat se zákazníky prostřednictvím chatu. Umožňuje odesílat a přijímat zprávy. Aplikace Chatování usnadňuje, zjednodušuje a urychluje komunikaci se všemi a také se snadno používá. Existuje mnoho typů chatovacích aplikací a každá má svůj vlastní formát, design a funkce.
LiveAgent vám nabízí skvělý nástroj – živý chat. Chatujte se svými zákazníky v reálném čase!
Frequently Asked Questions
Co jsou chatovací aplikace?
Chatovací aplikace umožňují zůstat ve spojení s ostatními lidmi, kteří mohou aplikaci používat i na druhém konci světa. V oblasti služeb zákazníkům jsou takové aplikace jedním z nejdůležitějších komunikačních kanálů.
Jak funguje chatovací aplikace?
Chatovací aplikace obvykle běží v centralizovaných sítích, které obsluhují servery provozovatelů platforem, na rozdíl od protokolů peer-to-peer, jako je XMPP. To umožňuje, aby spolu dvě osoby hovořily v reálném čase.
Existují chatovací aplikace zdarma?
Jistě. Na trhu máme k dispozici mnoho bezplatných chatovacích aplikací. Používají se jak při každodenním používání, tak například v zákaznickém servisu. Příkladem takové aplikace je Messenger, jehož provoz lze synchronizovat se softwarem LiveAgent.
Komunikace se zákazníky je klíčová pro úspěch firmy. Zpětná vazba od zákazníků je důležitá pro růst. Jak sbírat recenze a posudky, provádět průzkum mezi zákazníky a vést rozhovor. Nastavte oddělení služeb zákazníkům na úspěch. Call centrum, přehledy o zákaznickém servisu, automatizace a co dělá zákaznický servis skvělým.