Co je podpis agenta?
Podpis agenta je specifický podpis, který lze přidat do e-mailů, různých šablon, komentářů či nejrůznějších zpráv. Agenti mohou v nastavení profilu upravit stávající nebo si přizpůsobit a přidat vlastní personalizovaný podpis. Ve službě LiveAgent je možné vytvořit podpis pouze v textovém formátu.
Expert’s note
Podpis agenta je specifický podpis, který agenti mohou přidat do e-mailů, šablon, komentářů, a dalších zpráv. Lze jej přizpůsobit v textovém formátu.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Přehledy o zákaznickém servisu
Přehledy o zákaznickém servisu umožňují firmám identifikovat nejlepší agenty, optimalizovat pracovní vytížení a personalizovat postupy podpory pro zlepšení zákaznické zkušenosti. Výsledky reportingu pomáhají firmám lépe porozumět zákazníkům a efektivněji řídit své pracovní síly.
LiveAgent je aplikace helpdesku pro účinnou organizaci zákaznické podpory a šetření času týmu. Agenti hrají klíčovou roli, měli by mít trpělivost, skvělé komunikační dovednosti a umět hospodařit se svým časem, a být školeni v komunikačních dovednostech, znalostech produktů, řešení konfliktů a zvládání stresu. Dočasný agent a Šablona odpovědi jsou přizpůsobeny konkrétním případům. LiveAgent nabízí bezplatnou trialovou verzi s integrací a podporou pro zákaznický portál a další systémy.