Co je podpis agenta?
Podpis agenta je specifický podpis, který lze přidat do e-mailů, různých šablon, komentářů či nejrůznějších zpráv. Agenti mohou v nastavení profilu upravit stávající nebo si přizpůsobit a přidat vlastní personalizovaný podpis. Ve službě LiveAgent je možné vytvořit podpis pouze v textovém formátu.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Přehledy o zákaznickém servisu
Přehledy o zákaznickém servisu umožňují firmám identifikovat nejlepší agenty, optimalizovat pracovní vytížení a personalizovat postupy podpory pro zlepšení zákaznické zkušenosti. Výsledky reportingu pomáhají firmám lépe porozumět zákazníkům a efektivněji řídit své pracovní síly.
Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů
Novým pracovníkům je třeba předvést interní prezentaci produktů společnosti. Během školení je také důležité poskytnout jim komplexní technický přehled a prověřit jejich znalosti. Týdenní kontrolní schůzky v prvním měsíci jsou nutné pro hodnocení pokroku nového agenta a poskytnutí zpětné vazby. Použitím nástrojů jako prezentační software a software pro plánování schůzek lze provést efektivní školení zaměstnanců.