Tiket podpory

Co je to tiket podpory?

Tiket podpory umožňuje zákazníkům zaslat organizaci dotaz nebo otázku. Tiket podpory je požadavek přijatý systémem tiketingu. Každý vytvořený ticket má své jedinečné ID. Lístek podpory je otevřen do té doby, než jej zástupci zákazníků nevyřeší. Ukládá všechny zprávy konverzace na jednom místě.

Frequently asked questions

Co je to tiket podpory?

TIket podpory je příchozí dotaz od zákazníka týkající se společnosti, produktu nebo služby. Může se dostat prostřednictvím komunikačních kanálů používaných společností. Každý ticket má své individuální ID. Hlášení zpracovává agent, jehož úkolem je poskytnout zákazníkovi podporu a pomoc. 

Jak je tiket podpory vytvořen?

Tiket podpory vytvoří zákazník, který se na něj obrátí prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu používaného společností.

 

Kde najdete seznam tiketů podpory v LiveAgent?

Seznam tiketů podpory LiveAgent můžete najít v sekci TIkety. 

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo