Co je to tiket podpory?
Tiket podpory umožňuje zákazníkům zaslat organizaci dotaz nebo otázku. Tiket podpory je požadavek přijatý systémem tiketingu. Každý vytvořený ticket má své jedinečné ID. Lístek podpory je otevřen do té doby, než jej zástupci zákazníků nevyřeší. Ukládá všechny zprávy konverzace na jednom místě.
Frequently Asked Questions
Co je to tiket podpory?
TIket podpory je příchozí dotaz od zákazníka týkající se společnosti, produktu nebo služby. Může se dostat prostřednictvím komunikačních kanálů používaných společností. Každý ticket má své individuální ID. Hlášení zpracovává agent, jehož úkolem je poskytnout zákazníkovi podporu a pomoc.
Jak je tiket podpory vytvořen?
Tiket podpory vytvoří zákazník, který se na něj obrátí prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu používaného společností.
Kde najdete seznam tiketů podpory v LiveAgent?
Seznam tiketů podpory LiveAgent můžete najít v sekci TIkety.
Expert note
Tiket podpory je systém pro poskytování podpory zákazníkům. Každý tiket má unikátní ID a uloží všechny zprávy konverzace na jednom místě, usnadňuje tak organizaci a řešení dotazů.

Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.