Co je to tiket podpory?
Tiket podpory umožňuje zákazníkům zaslat organizaci dotaz nebo otázku. Tiket podpory je požadavek přijatý systémem tiketingu. Každý vytvořený ticket má své jedinečné ID. Lístek podpory je otevřen do té doby, než jej zástupci zákazníků nevyřeší. Ukládá všechny zprávy konverzace na jednom místě.
Frequently Asked Questions
Co je to tiket podpory?
TIket podpory je příchozí dotaz od zákazníka týkající se společnosti, produktu nebo služby. Může se dostat prostřednictvím komunikačních kanálů používaných společností. Každý ticket má své individuální ID. Hlášení zpracovává agent, jehož úkolem je poskytnout zákazníkovi podporu a pomoc.
Jak je tiket podpory vytvořen?
Tiket podpory vytvoří zákazník, který se na něj obrátí prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu používaného společností.
Kde najdete seznam tiketů podpory v LiveAgent?
Seznam tiketů podpory LiveAgent můžete najít v sekci TIkety.
Expert’s note
Tiket podpory je systém pro poskytování podpory zákazníkům. Každý tiket má unikátní ID a uloží všechny zprávy konverzace na jednom místě, usnadňuje tak organizaci a řešení dotazů.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.
Co je to míra odchodů? A jak ji snížit?
Sledujte nové technologie, aktualizujte služby a produkty, nabízíte větší hodnotu, poskytujte zákazníkům pobídky a zaměřte se na dlouhodobé zakázky. LiveAgent Software vám může pomoci snížit míru odchodu a udržet vaše zákazníky spokojené. Porovnejte si ceny s konkurencí.