Co je to chat v reálném čase?
Chat, známý také jako online chat nebo internetový chat, je způsob komunikace a interakce v reálném čase na internetu. Tato komunikace je založena na textových zprávách. Dvě nebo více osob může komunikovat a také posílat obrázky, videa nebo zvukové soubory.
Existuje mnoho typů chatů – například průběžné nebo naplánované na určitý čas. Chat vyžaduje software nebo aplikaci messenger. Některé chaty vyžadují, aby se uživatelé zaregistrovali nebo přihlásili do chatovacích skupin.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice chatu v reálném čase?
Chat v reálném čase je online komunikační kanál, který umožňuje vést konverzaci v reálném čase. Zahrnuje přenos živých textových zpráv od odesílatele k příjemci.
Potřebuje vaše firma chat v reálném čase?
Pokud chcete, aby vaše společnost měla na trhu své místo a byla v očích zákazníků uznávaná, rozhodně potřebujete chat v reálném čase. Tento typ chatu umožňuje rychlou komunikaci klienta, který má problém, a možnost získat okamžité odpovědi a řešení. Real-time chat má za následek snížení počtu opuštěných košíků a také zvýšení konverzí.
Poskytuje LiveAgent chat v reálném čase?
Služba LiveAgent poskytuje chat v reálném čase. Díky tomu můžete posunout zákaznický servis své společnosti na vyšší úroveň a usnadnit zákazníkům kontakt s vaší společností.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.