Co je to chat v reálném čase?
Chat, známý také jako online chat nebo internetový chat, je způsob komunikace a interakce v reálném čase na internetu. Tato komunikace je založena na textových zprávách. Dvě nebo více osob může komunikovat a také posílat obrázky, videa nebo zvukové soubory.
Existuje mnoho typů chatů – například průběžné nebo naplánované na určitý čas. Chat vyžaduje software nebo aplikaci messenger. Některé chaty vyžadují, aby se uživatelé zaregistrovali nebo přihlásili do chatovacích skupin.

Frequently Asked Questions
Jaká je definice chatu v reálném čase?
Chat v reálném čase je online komunikační kanál, který umožňuje vést konverzaci v reálném čase. Zahrnuje přenos živých textových zpráv od odesílatele k příjemci.
Potřebuje vaše firma chat v reálném čase?
Pokud chcete, aby vaše společnost měla na trhu své místo a byla v očích zákazníků uznávaná, rozhodně potřebujete chat v reálném čase. Tento typ chatu umožňuje rychlou komunikaci klienta, který má problém, a možnost získat okamžité odpovědi a řešení. Real-time chat má za následek snížení počtu opuštěných košíků a také zvýšení konverzí.
Poskytuje LiveAgent chat v reálném čase?
Služba LiveAgent poskytuje chat v reálném čase. Díky tomu můžete posunout zákaznický servis své společnosti na vyšší úroveň a usnadnit zákazníkům kontakt s vaší společností.
Expert note
<p>Chat v reálném čase usnadňuje rychlou komunikaci se zákazníky, zvyšuje konverze o 23 % a snižuje náklady na služby. LiveAgent poskytuje tento výhodný nástroj pro zákazníky.</p>

The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.