Co je to chat v reálném čase?
Chat, známý také jako online chat nebo internetový chat, je způsob komunikace a interakce v reálném čase na internetu. Tato komunikace je založena na textových zprávách. Dvě nebo více osob může komunikovat a také posílat obrázky, videa nebo zvukové soubory.
Existuje mnoho typů chatů – například průběžné nebo naplánované na určitý čas. Chat vyžaduje software nebo aplikaci messenger. Některé chaty vyžadují, aby se uživatelé zaregistrovali nebo přihlásili do chatovacích skupin.
![Chat v reálném čase](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/e6864b61a2589bb97296e4b50d226108/Mockup-Real-time-chat.png)
Frequently Asked Questions
Jaká je definice chatu v reálném čase?
Chat v reálném čase je online komunikační kanál, který umožňuje vést konverzaci v reálném čase. Zahrnuje přenos živých textových zpráv od odesílatele k příjemci.
Potřebuje vaše firma chat v reálném čase?
Pokud chcete, aby vaše společnost měla na trhu své místo a byla v očích zákazníků uznávaná, rozhodně potřebujete chat v reálném čase. Tento typ chatu umožňuje rychlou komunikaci klienta, který má problém, a možnost získat okamžité odpovědi a řešení. Real-time chat má za následek snížení počtu opuštěných košíků a také zvýšení konverzí.
Poskytuje LiveAgent chat v reálném čase?
Služba LiveAgent poskytuje chat v reálném čase. Díky tomu můžete posunout zákaznický servis své společnosti na vyšší úroveň a usnadnit zákazníkům kontakt s vaší společností.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.