Okamžitý chat

Co je okamžitý chat?

Okamžitý chat, též známý jako IM, je chatovací systém pro zasílání zpráv, který přes internet odesílá zprávy v reálném čase. IM běžně zahrnuje krátké zprávy mezi dvěma či více lidmi.

Jak okamžitý chat funguje?

K odesílání a přijímání okamžitých zpráv je potřeba buď stáhnout konkrétní software, nebo chatovat pomocí nástrojů zabudovaných v prohlížeči. Uživatelé mohou vidět ostatní uživatele online a chatovat s nimi v reálném čase prostřednictvím zařízení, jako jsou počítače, telefony, iPady a dokonce i herní konzole.

Co lze přes IM odesílat?

Moderní software pro okamžitý chat umožňuje uživatelům posílat klikací hypertextové odkazy, GIFy, fotografie, přílohy, dokumenty, videa a dokonce i hlasové nahrávky. Pokročilejší software také umožňuje uživatelům vzájemně si volat prostřednictvím hlasových a videohovorů, a některé dokonce umožňují uživatelům vzájemně sdílet své obrazovky.

Jak na webových stránkách vytvořit okamžitý chat

If you want to provide an instant chat option on your website, all you have to do is place a chat button widget on your website. No coding is necessary, simply copy and paste your button code into your website. To learn how to do it, check out this step-by-step guide.

Jak používat okamžitý chat v zákaznické podpoře?

If you want to utilize instant chat in customer support, consider using a live chat software. A live chat software works in exactly the same way as an instant chat — it enables agents to chat with customers in real-time. The only difference is that in order to chat with customer support reps, customers don’t have to download any software. If customers want to chat with customer support reps, all they have to do is click the live chat button/widget on the businesses website.

Mají zákazníci rádi live chat?

Zákazníci rádi využívají live chat. Ve skutečnosti 79 % spotřebitelů dává přednost live chatu s agenty zákaznické podpory, protože dostanou okamžitou odpověď.

Vyplatí se investovat do live chat softwaru jen kvůli okamžitým zprávám?

Most live chat software is a part of a larger software solution — such as a help desk software. In addition to live chat/IM features, a help desk software contains advanced features such as a ticketing software, knowledge base software, or a call center software. Therefore, it’s most definitely worth it to invest in a live chat software — as you’ll be getting additional functionality which will only help you provide a higher level of customer service. To learn more about help desk software, and the benefits of using it check out this link.

Chtěli byste se dozvědět více?

Check out our extensive research, where we gathered important information and compared LiveAgent with other chat plugins for WordPress.

Frequently asked questions

Co znamená okamžitý chat?

Okamžitý chat je typ online chatu, který nabízí přenos zpráv v reálném čase přes internet. Krátké zprávy se obvykle posílají mezi dvěma uživateli, avšak některé služby pro zasílání zpráv mohou zobrazit text v reálném čase tak, jak je generován, aniž by bylo nutné kliknout na tlačítko "odeslat".

 

Jak okamžitý chat funguje?

Okamžitý chat funguje tak, že můžete kontaktovat konkrétní osobu pomocí messengeru, přičemž zpráva se dostane přímo k ní. Zprávy se přenášejí v reálném čase prostřednictvím přímého spojení. Obvykle rovněž umožňuje zasílání souborů. To vše umožňuje efektivní chod chatu.

 

Co je okamžitý chat v LiveAgentu?

Okamžitý chat LiveAgent je součástí celého softwarového řešení podpory. Umožňuje kontakt se zákazníkem v reálném čase, díky čemuž může značka poskytovat zákaznický servis na nejvyšší technické úrovni. Reaguje tak na potřeby zákazníků, kteří často potřebují okamžitou pomoc.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo