Co je chatovací služba?
Chatovací služba, též známá jako zákaznická chatovací služba, umožňuje uživatelům, návštěvníkům webu a zákazníkům chatovat v reálném čase s pracovníky zákaznického servisu. Chatovací služba je podporována aplikací na odesílání okamžitých zpráv, která je zabudovaná na webových stránkách dané organizace. Snižuje náklady a představuje skvělý způsob sociální interakce. Každá interakce mezi zákazníkem a organizací se uchovává v podobě tiketu a je uložena v helpdesk softwaru.
Chatovací služba je součástí řízení vztahu se zákazníky. Pomocí ní může zaměstnanec rychle a efektivně poskytnout službu zákazníkům.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co je chatovací služba?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chatovací služba je online technologie či služba, která umožňuje účastníkům vzájemné posílání textových zpráv v reálném čase. Zákaznická služba ji obvykle využívá v podobě live chatu – spojuje totiž agenty se zákazníky a umožňuje konverzaci v reálném čase.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Lze pomocí LiveAgentu poskytovat chatovací službu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent nabízí instantní komunikační služby. Můžete mimo jiné i volat v reálném čase. Díky této funkci ušetříte spoustu času a budete se tak moci soustředit na budování vztahů se svými zákazníky.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak nejlépe používat chatovací službu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokud se chystáte vytvořit chat a psát do něj, měli byste mít na paměti pár důležitých věcí. Chat je vhodné umístit na každou stránku svého webu, a to nejlépe do pravého rohu. Zákazníci tak budou vědět, jak se v případě potřeby rychle spojit se zákaznickou službou. K zodpovězení opakujících se otázek můžete použít chatboty s umělou inteligencí. Rovněž je dobré nezapomínat na personalizovanou komunikaci s klientem a fakt, že jednotlivé vztahy je třeba budovat. Pro zákazníky je rovněž důležitá i rychlá odezva agentů, takže je vhodné odpovídat co nejrychleji. Pro pohodlí vašeho týmu byste mohli integrovat live chat s CRM (řízení vztahu se zákazníky).” } }] }FAQ
Co je chatovací služba
Chatovací služba je online technologie či služba, která umožňuje účastníkům vzájemné posílání textových zpráv v reálném čase. Zákaznická služba ji obvykle využívá v podobě live chatu – spojuje totiž agenty se zákazníky a umožňuje konverzaci v reálném čase.
Lze pomocí LiveAgentu nabíze chatovací služby?
LiveAgent nabízí instantní komunikační služby. Můžete mimo jiné i volat v reálném čase. Díky této funkci ušetříte spoustu času a budete se tak moci soustředit na budování vztahů se svými zákazníky.
Jak nejlépe používat chatovací službu?
Pokud se chystáte vytvořit chat a psát do něj, měli byste mít na paměti pár důležitých věcí. Chat je vhodné umístit na každou stránku svého webu, a to nejlépe do pravého rohu. Zákazníci tak budou vědět, jak se v případě potřeby rychle spojit se zákaznickou službou. K zodpovězení opakujících se otázek můžete použít chatboty s umělou inteligencí. Rovněž je dobré nezapomínat na personalizovanou komunikaci s klientem a fakt, že jednotlivé vztahy je třeba budovat. Pro zákazníky je rovněž důležitá i rychlá odezva agentů, takže je vhodné odpovídat co nejrychleji. Pro pohodlí vašeho týmu byste mohli integrovat live chat s CRM (řízení vztahu se zákazníky).
Expert note
Chatovací služba je online technologie nebo služba pro textovou komunikaci v reálném čase. Využívá se často v zákaznické podpoře, jako například live chat.

Šablony doporučujících e-mailů B2C
Doporučující e-mail je důležitý pro prezentaci produktů a služeb novým zákazníkům. LiveAgent nabízí službu asistované migrace z helpdesk řešení a více než 3000 recenzí. Referral marketing je klíčový pro úspěch B2B společností a LiveAgent poskytuje emailové šablony pro žádosti o doporučení. Související články obsahují informace o LiveAgentu, vícekanálovém helpdesku a chatovací službě.
Univerzální schránka sloučí všechny zprávy z různých účtů a zařízení do jednoho řídícího panelu, což šetří čas a peníze vašich agentů. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory, včetně vícekanálového helpdesku. Doporučení generuje více prodeje než placená reklama, což činí doporučující e-maily užitečnými pro B2C firemní marketing. Odoo nabízí řešení pro znalostní bázi s přehledným rozhraním a skvělým editorem článků.
Pojďme společne povýšit zákaznickou podporu
Software nabízející 180 funkcí a 195 integrací pro management komunikačních kanálů je vhodným řešením pro firmy všech odvětví. Poměr ceny k hodnotě je vynikající a umožňuje zvýšení produktivity agentů i udržení zákazníků. Bezplatná zkušební verze je dostupná po dobu 7 nebo 30 dnů bez potřeby kreditní karty. Registrace se řídí obchodními podmínkami a bezpečnostními zásadami.
Komplexní řešení pro /span> různé typy podniků
LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení zákaznické péče a efektivní online podnikání, který nabízí mnoho funkcí, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. LiveAgent poskytuje rychlou a spolehlivou podporu, usnadňuje třídění tiketů a statistické sledování, navíc umožňuje zaměstnancům vylepšit produktivitu a efektivitu díky neomezené integraci agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. Doporučující e-mail B2C je důležitý pro prezentaci produktů a služeb novým zákazníkům, a LiveAgent poskytuje šablony pro žádosti o doporučení, stejně jako službu asistované migrace z helpdesk řešení. Referral marketing je klíčový pro úspěch B2B společností a LiveAgent nabízí více než 3000 recenzí.