Co je chatovací služba?
Chatovací služba, též známá jako zákaznická chatovací služba, umožňuje uživatelům, návštěvníkům webu a zákazníkům chatovat v reálném čase s pracovníky zákaznického servisu. Chatovací služba je podporována aplikací na odesílání okamžitých zpráv, která je zabudovaná na webových stránkách dané organizace. Snižuje náklady a představuje skvělý způsob sociální interakce. Každá interakce mezi zákazníkem a organizací se uchovává v podobě tiketu a je uložena v helpdesk softwaru.
Chatovací služba je součástí řízení vztahu se zákazníky. Pomocí ní může zaměstnanec rychle a efektivně poskytnout službu zákazníkům.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co je chatovací služba?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chatovací služba je online technologie či služba, která umožňuje účastníkům vzájemné posílání textových zpráv v reálném čase. Zákaznická služba ji obvykle využívá v podobě live chatu – spojuje totiž agenty se zákazníky a umožňuje konverzaci v reálném čase.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Lze pomocí LiveAgentu poskytovat chatovací službu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent nabízí instantní komunikační služby. Můžete mimo jiné i volat v reálném čase. Díky této funkci ušetříte spoustu času a budete se tak moci soustředit na budování vztahů se svými zákazníky.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak nejlépe používat chatovací službu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokud se chystáte vytvořit chat a psát do něj, měli byste mít na paměti pár důležitých věcí. Chat je vhodné umístit na každou stránku svého webu, a to nejlépe do pravého rohu. Zákazníci tak budou vědět, jak se v případě potřeby rychle spojit se zákaznickou službou. K zodpovězení opakujících se otázek můžete použít chatboty s umělou inteligencí. Rovněž je dobré nezapomínat na personalizovanou komunikaci s klientem a fakt, že jednotlivé vztahy je třeba budovat. Pro zákazníky je rovněž důležitá i rychlá odezva agentů, takže je vhodné odpovídat co nejrychleji. Pro pohodlí vašeho týmu byste mohli integrovat live chat s CRM (řízení vztahu se zákazníky).” } }] }FAQ
Co je chatovací služba
Chatovací služba je online technologie či služba, která umožňuje účastníkům vzájemné posílání textových zpráv v reálném čase. Zákaznická služba ji obvykle využívá v podobě live chatu – spojuje totiž agenty se zákazníky a umožňuje konverzaci v reálném čase.
Lze pomocí LiveAgentu nabíze chatovací služby?
LiveAgent nabízí instantní komunikační služby. Můžete mimo jiné i volat v reálném čase. Díky této funkci ušetříte spoustu času a budete se tak moci soustředit na budování vztahů se svými zákazníky.
Jak nejlépe používat chatovací službu?
Pokud se chystáte vytvořit chat a psát do něj, měli byste mít na paměti pár důležitých věcí. Chat je vhodné umístit na každou stránku svého webu, a to nejlépe do pravého rohu. Zákazníci tak budou vědět, jak se v případě potřeby rychle spojit se zákaznickou službou. K zodpovězení opakujících se otázek můžete použít chatboty s umělou inteligencí. Rovněž je dobré nezapomínat na personalizovanou komunikaci s klientem a fakt, že jednotlivé vztahy je třeba budovat. Pro zákazníky je rovněž důležitá i rychlá odezva agentů, takže je vhodné odpovídat co nejrychleji. Pro pohodlí vašeho týmu byste mohli integrovat live chat s CRM (řízení vztahu se zákazníky).