Co je chatovací služba?
Chatovací služba, též známá jako zákaznická chatovací služba, umožňuje uživatelům, návštěvníkům webu a zákazníkům chatovat v reálném čase s pracovníky zákaznického servisu. Chatovací služba je podporována aplikací na odesílání okamžitých zpráv, která je zabudovaná na webových stránkách dané organizace. Snižuje náklady a představuje skvělý způsob sociální interakce. Každá interakce mezi zákazníkem a organizací se uchovává v podobě tiketu a je uložena v helpdesk softwaru.
Chatovací služba je součástí řízení vztahu se zákazníky. Pomocí ní může zaměstnanec rychle a efektivně poskytnout službu zákazníkům.
Expert note
Chatovací služba je online technologie nebo služba pro textovou komunikaci v reálném čase. Využívá se často v zákaznické podpoře, jako například live chat.

Cena špatné zákaznické podpory
Zákazníci často odcházejí bez varování, pokud nejsou se značkou spokojeni, a to představuje pro společnosti ztrátu zákazníků a příjmů. Americké společnosti přijdou ročně o více než 62 miliard dolarů kvůli špatnému zákaznickému servisu. Negativní zkušenosti se zákaznickým servisem vedou k opuštění košíku a negativním ústním projevům. Proto je nutné věnovat pozornost tomuto aspektu podnikání a udržovat spokojenost zákazníků.