Co je to chat v reálném čase?
Live chat je nástroj pro okamžitou komunikaci s návštěvníky vašich webových stránek. Chat v reálném čase může poskytnout pohodlné odpovědi, které zákazníci chtějí, a zároveň přináší významné výhody pro zaměstnance a hospodářský výsledek vaší společnosti. Live chat se zákazníky buduje důvěru zákazníků při nakupování a zvyšuje celkovou zákaznickou zkušenost.
Věděli jste, že: “63 % zákazníků se s větší pravděpodobností vrátí na webovou stránku, která poskytuje live chat?”
Přidání lidského faktoru na vaše webové stránky a chatování se zákazníky v reálném čase může změnit pravidla hry.
Obchodní výhody live chatu:
- Cenově dostupné
- Pohodlí pro návštěvníky v reálném čase
- Zvýšená spokojenost zákazníků
- Konkurenční výhoda
- Průměrné zvýšení počtu konverzí o 23 %
- Zlepšení zákaznické zkušenosti (CX)
- Méně výdajů na telefonickou podporu
- Uživatelsky přívětivé
Funkce chatu LiveAgent v reálném čase:
Pozvěte agenta k chatu
Během aktivní relace chatu s návštěvníkem můžete vyzvat kolegu, aby vám pomohl. Například s problémem, u kterého si nejste jisti, jak ho vyřešit. Do chatu můžete pozvat tolik agentů, kolik potřebujete. Pozvaní Agenti mohou přímo odesílat zprávy do chatu nebo psát poznámky viditelné pouze pro jiného Agenta.
Chatujte současně s více zákazníky
Snadno přepínejte mezi kartami v softwaru pro služby zákazníkům a efektivně vyřizujte dotazy zákazníků.
Mobilní live chat
Další skvělou funkcí online chatu LiveAgent je, že můžete snadno poskytovat podporu na chatu na cestách. LiveAgent má mobilní aplikaci live chatu pro Android i iOS. Buďte vždy k dispozici pro chatování prostřednictvím mobilního live chatu LiveAgent a získejte výhodu před konkurencí.
Poznámky v chatu
Do chatu můžete snadno přidat poznámku (poznámka je viditelná pouze pro vás a ostatní agenty).
Přetahování souborů do chatu
Umožněte zákazníkům snadno odesílat soubory a zároveň chatovat se zástupci podpory. Usnadněte a urychlete celý proces.
Zpětná vazba na chat
Vyhněte se poskytování špatné zákaznické podpory tím, že necháte své zákazníky hodnotit odpovědi a odpovědi vašich agentů zákaznické podpory. Odměňte své nejlepší agenty a podpořte ty, kteří v danou chvíli nedosahují dostatečných výsledků. Identifikujte negativní trendy ve vaší zákaznické podpoře a jednejte podle nich.
Automatické pozvánky na live chat
Zapojte návštěvníky svých webových stránek tím, že je pozvete na chat s vašimi agenty v reálném čase. Nastavte pozvánky na chat pro vlastní adresy URL na svých webových stránkách (např. pro stránku s cenami).
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si článek Proaktivní pozvánky na chat.
Snadná integrace
Jednoduchý systém umožňuje snadno vytvářet přizpůsobená tlačítka chatu, která lze snadno integrovat do vašich webových stránek. Jednoduše zkopírujte a vložte malý kód HTML.
Předpřipravená tlačítka live chatu
LiveAgent poskytuje různá předpřipravená a přizpůsobitelná tlačítka live chatu. Nenašli jste ten správný styl pro své tlačítko online chatu? Nebojte se, můžete si vytvořit vlastní tlačítko nahráním obrázku nebo napsáním kódu HTML.
Podívejte se na všechna přizpůsobitelná tlačítka LiveAgent – Galerie tlačítek živého chatu.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Možnosti designu a nastavení live chatu:
Design okna live chatu
Můžete si vybrat předdefinované okno chatu ze 4 možností stylů:
- Klasický chat
- Čtvercový chat
- Musho chat
- Bublinový chat
Definujte velikost, polohu a barvu okna chatu.
Možné změny v designu oken chatu:
- Název
- Uvítací zpráva
- Pozice
- Povolení vyskakovacího okna
- Velikost
- Barva okraje
- Barva tlačítka
- Barva stavu
- Barva zprávy agenta
- Barva zprávy návštěvníka
Kromě toho můžete také definovat vlastní kód CSS a doladit tak vzhled každého okna kontaktu.
Nastavení chatu a směrování
Pro zajištění rychlé a přesné komunikace přiřazuje LiveAgent chaty agentům, kteří již dříve komunikovali s chatujícími zákazníky.
Kromě náhodného přiřazení jsou k dispozici také 3 další možnosti pokročilého směrování chatu.
Náhodné přiřazení
Nové chaty budou náhodně přiřazeny jednomu z agentů, kteří jsou pro chat k dispozici. Tato strategie vám pomůže přiřadit každému agentovi stejné množství chatů.
Průměrné využití
Nové chaty budou přiřazeny agentovi s nejnižším počtem běžících chatů, aby bylo zachováno stejné využití všech dostupných agentů. Tato strategie vám pomůže zatížit všechny dostupné agenty vyváženým počtem současně probíhajících chatů.
Maximální vytížení
Nové chaty budou přiřazeny agentovi s nejvyšším počtem běžících chatů, aby bylo jeho využití maximální. Jakmile agent nemá žádné volné sloty pro chat, bude požadavek na nový chat přesměrován na dalšího volného agenta. Tato strategie vám pomůže maximalizovat vytížení Agentů provozujících chat a nechat ostatní Agenty pracovat na offline tiketech.
Zvoní všem
Nové požadavky na chat přijdou všem agentům, kteří jsou k dispozici pro chat, dokud je některý z nich nepřevezme.
Kolik stojí implementace live chatu pro mé webové stránky?
LiveAgent nabízí několik předplatných, ze kterých si můžete vybrat. Pokud si nejste jisti, které z nich je pro vás to pravé, nabízíme vám 14denní zkušební verzi zdarma.
Náklady na live chat se mohou lišit podle toho, kolik má vaše společnost agentů. LiveAgent je komplexní řešení, a proto zahrnuje více než jen live chat. Více informací o cenách live chatu LiveAgent najdete zde.
Náklady na live chat jsou vyobrazeny níže:
Zdroje báze znalostí:
Chtěli byste pro své webové stránky implementovat podporu live chatu?
Zde je návod krok za krokem, jak integrovat tlačítko Live Chatu na své webové stránky.
Chtěli byste se dozvědět více?
Přečtěte si 10 důvodů, proč implementovat tlačítko živého chatu.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Live chat pro automobilový průmysl
The TEXT discusses the importance of marketing in business and the key factors for successful marketing strategies. It also highlights the role of customer satisfaction and market research in marketing. The end of the TEXT emphasizes the need for businesses to adapt to changing market trends and customer preferences.
Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.
12 rychlých tipů na etiketu live chatu pro nejlepší zákaznickou podporu
Etiketa pro live chat je důležitá pro zdvořilé a profesionální chování při online konverzacích. Příprava, pozdravy, struktura chatu a péče o zákazníka jsou klíčové prvky pro pozitivní zážitek. Důležité je také trénovat zaměstnance pro správnou komunikaci a řešení problémových situací.