Protokol tel. spojení

Co je to protokol tel. spojení?

Protokoly tel. spojení slouží k nastavení možností volání online (click-to-call). Pomocí protokolu tel. spojení se na webové stránce vytvoří odkaz na volání na telefonní číslo, obvykle ve formě textového odkazu, tlačítka nebo obrázku. Kliknutím na tento odkaz mohou zákazníci zahájit přímý telefonní hovor spojený s vybraným telefonním číslem. Většina moderních webových prohlížečů podporuje automatickou detekci čísel, takže se telefonní čísla automaticky mění na odkazy. Někdy to však můžete chtít udělat sami.

Zákazníci nemusí stahovat jiný software než standardní pluginy, například Flash. Tím odpadají obavy ze stahování škodlivého softwaru, jako je malware nebo spyware. Řada technologií click-to-call je bezklientskou službou typu web-to-phone, což znamená, že hovor probíhá mimo počítač uživatele.

Poskytnout zákazníkům možnost zavolat kliknutím je cenná možnost, protože umožňuje zákazníkům komunikovat přímo s vašimi agenty.

Jak vytvořit hypertextový odkaz na telefonní číslo?

Je to jednoduché. Zkopírujte níže uvedený kód na své webové stránky a telefonní číslo mezi uvozovkami nahraďte svým vlastním.

Po uložení změn by se měl na webových stránkách zobrazit hypertextový odkaz na vaše telefonní číslo. Poté, co zákazníci na odkaz kliknou, bude mezi nimi a vaším agentem navázána telefonická komunikace.

<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>

Chcete své podnikání ještě více zlepšit?

Vložení telefonního odkazu na vaše webové stránky je skvělým začátkem pro získání věrných zákazníků. Pokud však chcete vytvořit efektivní a účinný zákaznický servis, který zvýší vaše příjmy a získá konkurenční výhodu, vyzkoušejte řešení helpdesku. Nejlepší software pro help desk zahrnuje e-maily, hovory, live chat, fóra, znalostní databázi, dotazy zákazníků ze sociálních sítí a další!

Pokud se chcete dozvědět více, podívejte se na LiveAgent – Funkce.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.

Frequently asked questions

Co je to tel. spojení?

Tel. spojení je telefonní odkaz používaný na webových stránkách. Jednoduše řečeno, umožňuje kliknout na vaše telefonní číslo. Kdykoli vás tedy zákazník bude chtít kontaktovat, může na odkaz kliknout a ihned se spojit s vaší zákaznickou podporou. 

Jak přidat telefonní odkaz v HTML?

Jednoduše upravte/vyměňte telefonní číslo a text, který chcete, aby vaši zákazníci viděli na vašich webových stránkách, v následující šabloně telefonního odkazu HTML:1-234-567-1111 Klikněte pro Hovor

Mám na své webové stránky uvést číslo mobilního telefonu?

Tel. spojení je přínosným doplňkem pro všechny webové stránky/podniky, které chtějí poskytovat lepší služby zákazníkům/podporu. Přínosem je obvykle větší spokojenost zákazníků a lepší vztahy se zákazníky. Navíc může zvýšit vaše prodeje nebo obecně konverze.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo