Co je to protokol tel. spojení?
Protokoly tel. spojení slouží k nastavení možností volání online (click-to-call). Pomocí protokolu tel. spojení se na webové stránce vytvoří odkaz na volání na telefonní číslo, obvykle ve formě textového odkazu, tlačítka nebo obrázku. Kliknutím na tento odkaz mohou zákazníci zahájit přímý telefonní hovor spojený s vybraným telefonním číslem. Většina moderních webových prohlížečů podporuje automatickou detekci čísel, takže se telefonní čísla automaticky mění na odkazy. Někdy to však můžete chtít udělat sami.
Zákazníci nemusí stahovat jiný software než standardní pluginy, například Flash. Tím odpadají obavy ze stahování škodlivého softwaru, jako je malware nebo spyware. Řada technologií click-to-call je bezklientskou službou typu web-to-phone, což znamená, že hovor probíhá mimo počítač uživatele.
Poskytnout zákazníkům možnost zavolat kliknutím je cenná možnost, protože umožňuje zákazníkům komunikovat přímo s vašimi agenty.
Jak vytvořit hypertextový odkaz na telefonní číslo?
Je to jednoduché. Zkopírujte níže uvedený kód na své webové stránky a telefonní číslo mezi uvozovkami nahraďte svým vlastním.
Po uložení změn by se měl na webových stránkách zobrazit hypertextový odkaz na vaše telefonní číslo. Poté, co zákazníci na odkaz kliknou, bude mezi nimi a vaším agentem navázána telefonická komunikace.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Chcete své podnikání ještě více zlepšit?
Embedding a telephone link into your website is a great start for gaining loyal customers. However, if you would like to create an efficient and effective customer service to increase your revenue and gain a competitive advantage, try out a help desk solution. The best help desk software includes Emails, Calls, Live Chat, Forums, KnowledgeBase, Social media customer inquiries, and more!
If you would like to learn more, check out LiveAgent – Features right now.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently Asked Questions
What is a Tel Link?
Tel link is a telephone link used on websites. Simply said, it makes your phone number clickable. Therefore, whenever the customer wants to contact you, he/she can click on the link and connect with your customer support right away.
How do you add a telephone link in HTML?
Simply, customize/replace the phone number and the text you would like your customers to see on your website in the following HTML telephone link template:1-234-567-1111 Click to Call
How do you add a telephone link in HTML?
Simply, customize/replace the phone number and the text you would like your customers to see on your website in the following HTML telephone link template:1-234-567-1111 Click to Call
Should I put my mobile phone number on my website?
Tel Link is a beneficial addition to any website/business looking to provide better customer service/support. The benefits usually include improved customer satisfaction and customer relationships. Moreover, it can increase your sales or, in general, conversions.
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Maskování hovorů VoIP je výhodné pro ochranu soukromí a lepší správu hovorů. Využívají ho globální firmy a další odvětví, jako finance, zdravotnictví, cestovní ruch a doručovací služby. LiveAgent poskytuje zákaznickou podporu a helpdesk s bezplatnou zkušební verzí. Součástí je také funkce integrace komunikačních kanálů pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky.
Jak přidat tlačítko živého chatu na vaše webové stránky
Předdefinované odpovědi a live chatový nástroj mohou zvýšit efektivitu agentů, zrychlit dobu odezvy a zlepšit zákaznickou podporu. Důležité je také vybrat správného poskytovatele live chat softwaru s ohledem na funkce, integrace a zákaznickou podporu.