Zpětné volání zákaznického servisu

Co je to zpětné volání zákaznického servisu?

Zpětné volání zákaznického servisu je softwarová funkce call centra IVR (interaktivní hlasová odezva). V podstatě se jedná o automatické zpětné volání, které je zcela prováděno softwarem call centra.

Proč zákazníci požadují zpětné volání?

Zákazníci požadují zpětné volání ze tří hlavních důvodů:

  • Nechtějí čekat ve frontě nebo až budou vyzváni
  • Linka je obsazená / fronta čekání je příliš dlouhá
  • Nejsou k dispozici agenti, kteří by hovor přijali (například mimo pracovní dobu).

automatické zpětné volání zákaznického servisu

Jak se provádí automatické zpětné volání?

Jakmile zákazník požádá o zpětné volání, hovor je obvykle okamžitě ukončen. Systém však uchovává telefonní číslo volajícího a zařazuje jej do fronty volání. Jakmile se telefonní číslo dostane do fronty, systém automaticky vytočí uchovávané telefonní číslo a spojí volajícího s určeným agentem kontaktního centra.

Proč jsou zpětná volání užitečnou funkcí?

Funkce automatického zpětného volání je užitečná, protože může:

  • Zvýšení spokojenosti zákazníků 
  • Snížení námahy zákazníků
  • Snížení počtu opuštěných hovorů
  • Zkrácení front volání
  • Prezentujte více prodejních příležitostí
  • Zvýšení produktivity agentů
  • Poskytněte více informací o svém call centru

Jak můžete tuto funkci implementovat v aplikaci LiveAgent?

Chcete-li začít používat funkci zpětného volání IVR, musíte k účtu LiveAgent připojit telefonní číslo VoIP. Po jeho připojení je třeba vytvořit skript IVR a nahrát zprávy IVR. Chcete-li si prohlédnout kompletního průvodce nastavením IVR, podívejte se na tento článek.

Dále je třeba přidat skript zpětného volání do skriptu IVR podle tohoto návodu. Po dokončení klikněte na tlačítko uložit a otestujte funkci zavoláním na telefonní číslo, které je integrováno s vaším účtem LiveAgent.

Poslechněte si výzvy v nabídce IVR a stiskněte požadované číslo na klávesnici (například “Stisknutím 4 požádáte o zpětné volání). Váš hovor by měl být okamžitě ukončen a měl by začít vyzvánět uvnitř ovládacího panelu LiveAgent, dokud jej nezvedne agent. Jakmile jej zvedne, aplikace LiveAgent automaticky vytočí vaše číslo zpět a vytvoří automatické zpětné volání.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo