Tlačítko volání

Co jsou to tlačítka volání?

Tlačítko pro volání je tlačítko, které umožňuje návštěvníkům, kteří zavítají na vaši webovou stránku, zavolat do vaší firmy. Po kliknutí na tlačítko volání se hovor automaticky uskuteční, a to přímo na jejich počítači nebo telefonu.

aktivní tlačítko volání
Aktivní tlačítko volání

Proč jsou tlačítka volání důležitá?

Přidání tlačítek pro volání na vaše webové stránky je vynikající taktikou pro snížení úsilí zákazníků. Místo psaní nebo ručního zadávání telefonního čísla mohou zákazníci jednoduše kliknout a zavolat vám. Proč je to, ale tak důležité? Inu, snížení námahy zákazníků je spolehlivý způsob, jak zvýšit jejich spokojenost, zlepšit jejich zkušenosti s vaší firmou a navázat dobrý vztah, který může vést k vyšším prodejům a opakovanému obchodování. Pozitivní zkušenost zákazníků navíc může vést k pozitivnímu osobnímu doporučení, které vám přinese ještě více nových zákazníků.

Jaký typ tlačítek volání LiveAgent nabízí?

Aplikační software call centra LiveAgent vám nabízí dvě možnosti. Můžete si vybrat z galerie předpřipravených tlačítek pro volání nebo si můžete vytvořit vlastní tlačítko pomocí obrázku nebo vlastního kódu HTML.

Galerie tlačítek volání

Předpřipravená tlačítka volání mají různé možnosti zarovnání – na stranu, do rohu nebo na řádek. Po výběru tlačítka můžete přizpůsobit jeho barvu pozadí, text, index Z, animaci a umístění. LiveAgent vám také umožní zobrazit náhled a otestovat každé tlačítko, a to před jeho implementací na vaše webové stránky.

Jak tlačítko volání funguje?

Tlačítko volání umožňuje navázat:

  • Volání z PC do PC
  • Volání z mobilu do PC
Hovor v prohlížeči počítače
Volání z PC do PC

Nezávisle na tom, zda zákazník klikne na tlačítko volání na počítači nebo na mobilním telefonu, počítač zahájí hovor v prohlížeči. Vaši agenti podpory budou moci hovor přijmout přímo v softwaru call centra LiveAgent.

volání v mobilním prohlížeči
Volání v mobilním prohlížeči

Upozorňujeme, že před uskutečněním hovoru může zařízení, které používáte, požádat o povolení k použití mikrofonu.

Jak vytvořit a rozmístit tlačítka volání

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka).
  3. Klikněte na Volání.
  4. Klikněte na Tlačítka.
  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
vytvoření tlačítka volání v LiveAgent

6. Prohlédněte si galerii a kliknutím vyberte požadované tlačítko. 7. Dejte tlačítku název. 8. Vyberte oddělení, do kterého chcete směrovat hovory uskutečněné z tohoto tlačítka. 9. Zaškrtněte políčko Zaznamenávat hovory, pokud chcete nahrávat všechny hovory uskutečněné z tohoto tlačítka. 10. Vyberte jazyk, ve kterém chcete tlačítko pro volání zobrazit. 11. Zaškrtněte políčko Aktivovat.

Přehled tlačítek

12. Na levé straně, v panelu Nastavení klikněte na Tlačítko a upravte animaci, barvy, umístění, text, vzhled mobilního zařízení a nebo vzhled při najetí na tlačítko, a to podle svých představ. 

Přizpůsobení tlačítka

13. Přejděte opět na panel Nastavení, klikněte na okno Volání a upravte si jej podle svých představ. Nezapomeňte kliknout na tlačítko Uložit.

Přizpůsobení okna volání

14. Klikněte na Integrace a zkopírujte úryvek kódu. 15. Umístěte kód před tag </body> kódu vaší webové stránky nebo požádejte správce webu, aby to udělal za vás.

tlačítko volání integrační kód

Upozornění: Jakmile máte kód na svých webových stránkách, můžete změnit design tlačítka volání a způsob jeho fungování, aniž byste museli měnit kód na stránce.

Vytvoření vlastních tlačítek volání

Chcete-li vytvořit vlastní tlačítko volání, musíte nahrát vlastní obrázek nebo upravit stávající kód HTML.

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka).
  3. Klikněte na Volání.
  4. Klikněte na Tlačítka.
  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
  6. Klikněte na Upravit.
  7. Vyberte možnost “z obrázku” nebo “napsáním vlastního kódu HTML”.
  8. Pokud se rozhodnete napsat vlastní kód HTML, klikněte na tlačítko v panelu nastavení, který se nachází na levé straně.
  9. Úprava HTML a CSS
Vlastní tlačítko

10. Zobrazte náhled a otestujte tlačítko, a jestliže jste s ním spokojeni, klikněte na tlačítko Uložit. 11. Klikněte na Integrace a zkopírujte úryvek kódu. 12. Umístěte kód před tag </body> kódu vaší webové stránky nebo požádejte správce webu, aby to udělal za vás.

Výhody tlačítek volání

Umístění tlačítka volání na vaše webové stránky může být velmi přínosné jak pro vás, tak pro vaše zákazníky.

Snížení námahy zákazníků a větší pohodlí

Integrované tlačítko pro volání na webu zajistí, že vaši zákazníci nebudou muset procházet vaše webové stránky nebo hledat vaše telefonní číslo na Googlu. Může se zdát, že hledání telefonního čísla není nic složitého. Nicméně, když spěcháte a potřebujete kontaktovat určitou společnost, chtěli byste ztrácet čas hledáním jejích kontaktních údajů? Kdyby funkce tlačítka volání byla snadno dostupná na jejich stránkách, a vy byste tak mohli jednoduše kliknutím na tlačítko iniciovat hovor, nebyli byste vděční za to, jak je to jednoduché a praktické? Sami to nesnášíme, když na svém mobilním telefonu procházíme webové stránky nějaké firmy, a nemají integrované tlačítko pro volání. 

Ready to improve customer satisfaction?

Try placing a call button on your site for free!

Zlepšení zákaznické zkušenosti

Vytvořením tlačítka volání prokážete svým zákazníkům malou laskavost, a také jim dáte najevo, že si vážíte jejich času. Nejenže tím zlepšíte jejich vnímání vaší firmy, ale také zlepšíte jejich zákaznickou zkušenost. Jak už jistě víte, spokojení zákazníci jsou základem každého podniku. Ve své postatě jsou tím, co drží podniky nad vodou. Spokojený zákazník bude pravděpodobně nakupovat i opakovaně, utrácet více peněz a bude věrný vaší značce.

Funkce hodnocení agentů v softwaru pro zákaznické služby - LiveAgent

Možnost obhajoby

Spokojení zákazníci se rádi podělí o své pozitivní zkušenosti s ostatními. Vytvořením pohodové zkušenosti si můžete být jisti, že pokud se o vaší firmě zákazník v budoucnu zmíní v rozhovorech s přáteli, kolegy nebo rodinou, určitě si vzpomene na své pozitivní zkušenosti a doporučí jim vaši firmu. Tento typ propagace značky je k nezaplacení, jelikož většina spotřebitelů dá především na doporučení od přátel. Tato pozitivní doporučení vedou k většímu počtu nových a opakovaných zakázek, což vede k vyšším prodejům a tržbám. Dokud budou vaši zákazníci spokojení, můžete tuto smyčku opakovat a těšit se z většího zapojení zákazníků a růstu vašich tržeb.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zdroje báze znalostí

Pokud se chcete o tlačítkách volání nebo souvisejících tématech dozvědět více, podívejte se do naší báze znalostí, slovníku pojmů, článků v naší akademii, zhlédněte videa nebo se podívejte na náš blog.

Jste připraveni umístit tlačítko volání na vaši stránku?

Zjistěte, jak snadné je poskytovat bezstarostnou podporu díky LiveAgent. Vyzkoušejte 14-denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou tlačítka volání?

Tlačítko volání je tlačítko, které umožňuje návštěvníkům vašich webových stránek zavolat do vaší firmy. Po kliknutí na tlačítko volání jejich počítač nebo telefon automaticky vytočí telefonní číslo vaší firmy.

Jaký typ tlačítek volání LiveAgent nabízí?

LiveAgent vám nabízí dvě možnosti. Můžete si vybrat z galerie předpřipravených tlačítek volání nebo si můžete vytvořit vlastní tlačítko pomocí obrázku nebo vlastního kódu HTML.

Jak tlačítko volání funguje?

Tlačítko volání vám umožní navázat:

  • PC to PC calls
  • Mobile to PC calls

Volání z počítače na počítač Volání z mobilu na počítač Bez ohledu na to, zda zákazník klikne na tlačítko volání na počítači nebo na mobilním telefonu, počítač zahájí hovor v prohlížeči. Vaši agenti podpory budou moci hovor přijmout přímo ve službě LiveAgent.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

LiveAgent nabízí různé možnosti pro tlačítka volání na webových stránkách, což může vést k lepšímu kontaktu se zákazníky a zvýšení prodejů. Před implementací je možné tlačítka testovat a přizpůsobit je barevně a umístěním. Zákazníci ocení snížení námahy a spokojenost s firmou. Kromě toho LiveAgent nabízí vysvětlení různých nástrojů, jako jsou prediktivní vytáčení a náklady na kontakt.

Zjistěte víc o odchozích hovorech. Získejte hlubší vhled do konceptů zákaznické podpory díky srozumitelnému vysvětlení od profesionálů.

Odchozí hovory

Funkce softwaru pro call centra zahrnují dispozice hovorů a měření času hovoru. Dispozice hovorů pomáhá efektivně řídit kontaktní centrum a zlepšit návratnost investic. Čas hovoru je metrika call centra a kratší hovory mohou vést ke zlepšení výkonu a snížení nákladů. Zákaznická podpora je důležitá pro každou firmu a call centrum je nejefektivnějším způsobem, jak zajistit spokojenost. LiveAgent je jednou z možností.

Poznejte, čemu se říká dispozice. Pochopte do hloubky pojmy zákaznické podpory s jednoduchými vysvětleními od profesionálů.

Dispozice volání

Dispoziční funkce v softwaru call center pomáhá agentům sledovat výsledky hovorů, vytvářet seznamy volacích kampaní a zlepšovat zapojení zákazníků s návratností investic. Kódy dispozice hovorů usnadňují filtrování špatných potenciálních zákazníků a personalizovaný přístup k prodejním hovorům. Tagy jsou součástí LiveAgentu pro organizování a kategorizaci tiketů a vytváření různých přehledů.

Umožněte svým zákazníkům kontaktovat vás kdekoli a kdykoli pomocí tlačítek pro volání a vytáčení.

Tlačítka kliknutím zavolat a kliknutím vytočit

LiveAgent nabízí službu kliknutím zavolat, která umožňuje vytáčení pomocí kliknutí na webové stránce a usnadňuje tak spolupráci s zákazníky. Pro úspěšné nastavení je nutné upravit texty na webu a vložit kód. Dále se doporučuje omnichannel software pro call centra LiveAgent, který umožňuje zdarma uskutečňovat příchozí a odchozí hovory v prohlížeči a má rozšíření pro webové kontaktní karty. Existuje rozdíl mezi tlačítkem volání a odkazem na volání kliknutím, ale slouží ke stejnému účelu. LiveAgent nabízí bezplatnou 14denní zkušební verzi.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo